Ik mis het ook, vorig jaar was het topquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
De stream is een fijne uitvinding weer. Ik mis het dit jaar
Ja het is dat dit werkweekend (Pitch, DWDB) veel meer verdiend dan RW. Anders was ik wel weer naar het zuiden afgedwaald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik mis het ook, vorig jaar was het topVier dagen feest
Dit jaar weer de beurt aan andere festivals.
Komen wel weer wat leuke optredentjes langs later vandaag, dus leuk om even te kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jessie Ware +1quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:03 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Komen wel weer wat leuke optredentjes langs later vandaag, dus leuk om even te kijken.
Ik kijk er bewust er niet naar. Kan mij niet voorstellen dat Green Day leuker was als na die wedstrijd tegen Brazilië overigens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
En warmquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef kreuk050 het volgende:
Haha dat was geniaal die dag tegen Brazilië!
Het klonk allemaal prima maar ik heb deurknoppen gezien met meer enthousiasme.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat daar uberhaupt nog iemand heen gaat.
Inderdaad, wat stonden die weer inspiratieloos en chagrijnig op een plichtmatige manier hun nummertjes te spelen. Verdiende het niet om op main stage te staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om vooraan te staan bij Blurquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar stond je ergens?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om vooraan te staan bij Blur. Moest wel lachen om hoe Caleb steeds zn akkoorden stond te zoeken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |