Dat was toch al lang bekend, is een oud bericht. En verder kunnen ze zoveel zeggen in een interview.quote:Op zondag 9 november 2014 08:35 schreef ErikT het volgende:
U2 wordt hiet niet ():
http://www.99festivals.com/rock-werchter-2015-wie-is-het/
Dus AC/DC waarschijnlijk. Zeggen ook dat ze naar België komen:
http://festileaks.com/2014/11/acdc-naar-belgie-2015/
Dat is wel erg tof.
Ik denk dat je je daarin vergist. Als rock werchter de Foo Fighters dit jaar niet hebben zal dat een groot gemis zijn. Ze zijn een must voor festivals van dat kaliber. En dit zeg ik totaal niet als fanquote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend, is een oud bericht. En verder kunnen ze zoveel zeggen in een interview.
Het is wel zowat zeker dat ACDC en Foo Fighters op Werchter komen volgend jaar. Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze voor een van die twee twee festivals gaan verzetten. Zijn niet groter of meer bijzonder dan de headliners die ze normaal hebben.
Je zal waarschijnlijk ook wel gelijk hebben, gezien het feit dat die in het eigenlijke Werchter weekend in de USA zitten, maar ik blijf het opmerkelijk vinden. Werchter heeft zoveel goede acts.quote:Op zondag 9 november 2014 15:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Als rock werchter de Foo Fighters dit jaar niet hebben zal dat een groot gemis zijn. Ze zijn een must voor festivals van dat kaliber. En dit zeg ik totaal niet als fan
Mee eens. Foo Fighters - hoewel ik er een schurfthekel aan heb - zijn niet groter dan andere headliners van de afgelopen jaren. ACDC is wel speciaal, maar toch wel een beetje gedateerd. U2 is absoluut een no go.quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend, is een oud bericht. En verder kunnen ze zoveel zeggen in een interview.
Het is wel zowat zeker dat ACDC en Foo Fighters op Werchter komen volgend jaar. Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze voor een van die twee twee festivals gaan verzetten. Zijn niet groter of meer bijzonder dan de headliners die ze normaal hebben.
Hangt er vanaf wat je leuk vindt.quote:
Ja maar hier nog niet gepost. Ik reageerde op het laatste nieuws hier aanwezig.quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
FES / Rock Werchter 2015 // 25-28 juni // België #1 is een 2015 topic.quote:Op maandag 10 november 2014 07:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja maar hier nog niet gepost. Ik reageerde op het laatste nieuws hier aanwezig.
Ik vind AC/DC overigens wel vrij bijzonder, en Foo Fighters is live stukken beter dan alle headliners op Werchter de afgelopen paar jaar muv Pearl Jam. (Heb ze een paar jaar terug op Pinkpop gezien, en ik was echt onder de indruk.)
Bedankt!quote:Op maandag 10 november 2014 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
FES / Rock Werchter 2015 // 25-28 juni // België #1 is een 2015 topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |