Wow, wij vertrokken rond half 12, zijn vlak voor het terrein nog bij de Lidl gestopt voor boodschappen, en onze tent stond om 3 uur gewoon al. Waren we waarschijnlijk net de drukte voor.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef xApple het volgende:
Ik heb ook enorm genoten. Was de 1e keer en ga volgend jaar zeker weer. De file op de heenweg
was wel een beetje jammer. Ik ging om 12.00 van huis en had om 17.30 m'n
tentje staan..Verder was alles eigenlijk leuk, de regen iets minder maar ach had ook wel weer wat.
Dansen buiten bij de Crystal Fighters was eigenlijk best verkoelend in de regen.
Alleen tijdens het voetbal had het wel wat minder gekund.
Ik kwam vooral voor The Black Keys en KOL, tijdens BK regende het best wel
maar goed 23 feb. kan ik ze weer droog zien. KOL vond ik ook weer geweldig, dat gezeur
dat ze er geen 'show' van maken vind ik zo'n onzin. De muziek is in hun geval gewoon
echt genoeg. Dat geklets ertussendoor vind ik ook niet bij hen passen.
Sex on fire hadden ze van mij over mogen slaan maar gelukkig ook veel 'oudere' nummers.
Stromae was ook een toffe afsluiter
Gewoon bier drinken dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:47 schreef xuryah het volgende:
Het eten was idd duur. Ik heb ook elke dag op Red Bull geleefd, omdat dat zelfs nog goedkoper was dan cola en water :/ (want meer inhoud..) beetje vreemd hoor.
Maar, het was wel een geweldig feestje!
Ik vond Rodrigo y Gabriela, Jack Johnson, Angus & Julia Stone, Bastille, Pearl Jam en Skrillex echt geweldig!
The Black Keys vond ik er tegenvallen dit keer. De timing was niet helemaal goed... maar het lijkt alsof verder niemand dat heeft gemerkt (behalve mijn groepje en ikzelf).
Vond Pete eerder een nogal sneue vertoning, met dat skateboard op het laatst..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Pete Doherty was ook geweldig! Haha, als je gewoon zo voor 80.000 man gaat staan. En hij vond het leuk, wilde niet meer weg op het eind, eerste alle instrumenten nog proberen.
Zeker, maar sneu kan ook heel leuk zijn om naar te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef unown het volgende:
[..]
Vond Pete eerder een nogal sneue vertoning, met dat skateboard op het laatst..
nee hoe jullie reageren zegt alweer genoeg.quote:
http://www.skynet.be/nl/f(...)-2014/concert-videosquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:26 schreef NM. het volgende:
Weet iemand of er nog ergens opnames online staan? Weet dat er vorig jaar op Youtube een paar optredens stonden, maar kan ze nu niet echt vinden.
Dat was toch al lang bekend, is een oud bericht. En verder kunnen ze zoveel zeggen in een interview.quote:Op zondag 9 november 2014 08:35 schreef ErikT het volgende:
U2 wordt hiet niet ():
http://www.99festivals.com/rock-werchter-2015-wie-is-het/
Dus AC/DC waarschijnlijk. Zeggen ook dat ze naar België komen:
http://festileaks.com/2014/11/acdc-naar-belgie-2015/
Dat is wel erg tof.
Ik denk dat je je daarin vergist. Als rock werchter de Foo Fighters dit jaar niet hebben zal dat een groot gemis zijn. Ze zijn een must voor festivals van dat kaliber. En dit zeg ik totaal niet als fanquote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend, is een oud bericht. En verder kunnen ze zoveel zeggen in een interview.
Het is wel zowat zeker dat ACDC en Foo Fighters op Werchter komen volgend jaar. Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze voor een van die twee twee festivals gaan verzetten. Zijn niet groter of meer bijzonder dan de headliners die ze normaal hebben.
Je zal waarschijnlijk ook wel gelijk hebben, gezien het feit dat die in het eigenlijke Werchter weekend in de USA zitten, maar ik blijf het opmerkelijk vinden. Werchter heeft zoveel goede acts.quote:Op zondag 9 november 2014 15:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Als rock werchter de Foo Fighters dit jaar niet hebben zal dat een groot gemis zijn. Ze zijn een must voor festivals van dat kaliber. En dit zeg ik totaal niet als fan
Mee eens. Foo Fighters - hoewel ik er een schurfthekel aan heb - zijn niet groter dan andere headliners van de afgelopen jaren. ACDC is wel speciaal, maar toch wel een beetje gedateerd. U2 is absoluut een no go.quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend, is een oud bericht. En verder kunnen ze zoveel zeggen in een interview.
Het is wel zowat zeker dat ACDC en Foo Fighters op Werchter komen volgend jaar. Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze voor een van die twee twee festivals gaan verzetten. Zijn niet groter of meer bijzonder dan de headliners die ze normaal hebben.
Hangt er vanaf wat je leuk vindt.quote:
Ja maar hier nog niet gepost. Ik reageerde op het laatste nieuws hier aanwezig.quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
FES / Rock Werchter 2015 // 25-28 juni // België #1 is een 2015 topic.quote:Op maandag 10 november 2014 07:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja maar hier nog niet gepost. Ik reageerde op het laatste nieuws hier aanwezig.
Ik vind AC/DC overigens wel vrij bijzonder, en Foo Fighters is live stukken beter dan alle headliners op Werchter de afgelopen paar jaar muv Pearl Jam. (Heb ze een paar jaar terug op Pinkpop gezien, en ik was echt onder de indruk.)
Bedankt!quote:Op maandag 10 november 2014 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
FES / Rock Werchter 2015 // 25-28 juni // België #1 is een 2015 topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |