Ik mis het ook, vorig jaar was het topquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
De stream is een fijne uitvinding weer. Ik mis het dit jaar
Ja het is dat dit werkweekend (Pitch, DWDB) veel meer verdiend dan RW. Anders was ik wel weer naar het zuiden afgedwaald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik mis het ook, vorig jaar was het topVier dagen feest
Dit jaar weer de beurt aan andere festivals.
Komen wel weer wat leuke optredentjes langs later vandaag, dus leuk om even te kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jessie Ware +1quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:03 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Komen wel weer wat leuke optredentjes langs later vandaag, dus leuk om even te kijken.
Ik kijk er bewust er niet naar. Kan mij niet voorstellen dat Green Day leuker was als na die wedstrijd tegen Brazilië overigens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
En warmquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef kreuk050 het volgende:
Haha dat was geniaal die dag tegen Brazilië!
Het klonk allemaal prima maar ik heb deurknoppen gezien met meer enthousiasme.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat daar uberhaupt nog iemand heen gaat.
Inderdaad, wat stonden die weer inspiratieloos en chagrijnig op een plichtmatige manier hun nummertjes te spelen. Verdiende het niet om op main stage te staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om vooraan te staan bij Blurquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar stond je ergens?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om vooraan te staan bij Blur. Moest wel lachen om hoe Caleb steeds zn akkoorden stond te zoeken
.
ik had ze nog nooit gezien live, maar het stelde zeer weinig voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Rechter voorvak. Stond eigenlijk een meter of drie van die achterste rail vandaan, en dan een meter of vier van het middenpad. We hadden we flesjes en eten bij dus was goed uit te houdenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar stond je ergens?
Het verbaasde me dat mensen die pijn en moeite deden om in het eerste vak te staan na twee liedjes alweer aftaaiden. Hadden ze "woehoe" verwacht in de eerste 10 minuten of zo?
Dan stond ik niet ver bij jou vandaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:12 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Rechter voorvak. Stond eigenlijk een meter of drie van die achterste rail vandaan, en dan een meter of vier van het middenpad. We hadden we flesjes en eten bij dus was goed uit te houden.
Haha, nice. Hing wel een goeie sfeer daar vond ik. Veel lui die van vrij ver kwamen alleen om Blur te zienquote:
We stonden bij veel Britten, alleen ging 1 groep na een half uur het vak al uit en een Brits stel dat achter ons tegen de hekken stond te leunen waren volgens mij studenten aan de Followill School of Movement want die bleven van begin tot eind nors en stokstijf de boel bekijken. Maar ach, misschien hadden ze wel de grootste lol.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, nice. Hing wel een goeie sfeer daar vond ik. Veel lui die van vrij ver kwamen alleen om Blur te zien.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
waren volgens mij studenten aan de Followill School of Movement
Ja Oasis weer zeker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
Ik stond juist bij een grote groep superenthousiaste Britten. Van te voren al luidkeels liederen zingen enzo. Erg leuk en Blur was idd erg goed!
Inderdaad, ik poste het al een pagina terug, was echt schandalig slecht. Hopelijk komen ze nooit meer op zo'n festival te staan, want het is een belediging voor het publiekquote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
Tegenvallers:
- Kings of Leon. Zwaar inspiratieloos optreden. Het leek erop dat ze zonder teveel zweet hun setlist wilden afwerken en weer door naar het volgende festival. Wel uitgezeten, maar met pijn en moeite. Hier en daar zelfs een fluitconcertje naar afloop op de wei.
Jep. De meeste Amerikaanse bands waren weer matig, net als vorig jaar. Fuck dit, fuck dat, heel puberaal en sneu allemaal. Alleen Green Day mag datquote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Inderdaad, ik poste het al een pagina terug, was echt schandalig slecht. Hopelijk komen ze nooit meer op zo'n festival te staan, want het is een belediging voor het publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |