Wat moet ik precies doen dan met die pink? En wil ik dat wel weten.....?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Ach. Afgeroomde G. Jij valt daar niet op. Zeker niet als je een pils een pintske noemt en je pink gebruikt
Oh je komt er al 16 jaar?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat moet ik precies doen dan met die pink? En wil ik dat wel weten.....?
En dan doen we meteen preventief alle Polen. Goed plan!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als er dit weekend een paar Roemenen in elkaar geslagen worden. Heb het idee dat iedereen nu wel eh... alert is op dat soort types.
Oh dat, maar ik bestel nooit 1 bier, altijd 5 tegelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh je komt er al 16 jaar?
Het werd me na 1x Werchter al duidelijk dat een pink in de lucht een pintske betekent. Scheelt weer een hoop gelal als je "bier" niet meer kan uitspreken
5 pinken dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat, maar ik bestel nooit 1 bier, altijd 5 tegelijk.
Ja zoiets. Ze snappen het wel hoor. Ze zijn al blij dat je het geen bier noemtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Een pintske is trouwens niks. Als je het Vlaams wil zeggen is het pientsje (fonetisch)
Oh geen tentbandjes voor jou dus? Daar staan de echte pareltjes hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, wij staan altijd bij het hoofdpodium rechts van de bar (voor de kijkers links).
Jazeker wel. Maar daar hebben we geen vaste plaats.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh geen tentbandjes voor jou dus? Daar staan de echte pareltjes he
Wat gaat je top-5 must-see zijn deze keer dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jazeker wel. Maar daar hebben we geen vaste plaats.
1. The National - alle albums zijn raak, laatste album beetje gezapig, maar dit is echt een 100% must-see!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh shit en Nick Cave natuurlijk! Daar verheug ik me nog het meest op!
En jij?
Asaf Avidan is idd meer dan dat hitje.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moet morgen nog even op youtube wat dingen luisteren, bijvoorbeeld Asaf Asidan, ken inderdaad alleen dat ene irritante nummer, maar weet dat dat niet hun standaard is. De National vind ik soms saai, de vorige keer op Werchter had de zanger wel meer dan 5 pintjes op en dat was ook niet echt bevorderlijk voor zijn optreden. Terwijl anderen, zoals Eddie Vedder en Tom Smith het juist prima doen onder invloed van wat dan ook.
Ik verwacht dat de Editors ook wel heel goed zullen zijn zondag. Maar twijfel nog of ik naar de najaarsconcerten ga. Heb ze al 10 keer of zo gezien in zalen varierend van 1.000 tot 10.000 man, maar begin door het nieuwe album toch een beetje af te haken....
Okquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Hmm nee toch maar niet. Heeft naar mijn smaak iets te veel "soul".
Precies. Gewoon aansluiten in die tent met die verschrikkelijke nieuwe naam dan!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee inderdaad 30 seconds to mars kun je ook beter vermijden.
Vanuit Hasselt lijkt me en gewoon uitleggen. Maar kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:55 schreef Monsieursander het volgende:
Ik ga met de trein reizen op het gratis ticket maar ik heb geen idee of dit "zwart" reizen is..
Op de heenreis worden we tot Hasselt gebracht (vanuit Geleen) met een auto, vanaf daar pakken we de trein naar Leuven. Maar op de terugreis hebben we dit geluk niet dus moeten we via Luik en Maastricht naar Sittard reizen.
Wat moet ik invullen op het ticket? Vanuit Luik of vanuit Hasselt?
Ik zou Visé pakken. Tegen Vlamingen is je situatie makkelijker uit te leggen dan die arrogante Walloniërs.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:55 schreef Monsieursander het volgende:
Ik ga met de trein reizen op het gratis ticket maar ik heb geen idee of dit "zwart" reizen is..
Op de heenreis worden we tot Hasselt gebracht (vanuit Geleen) met een auto, vanaf daar pakken we de trein naar Leuven. Maar op de terugreis hebben we dit geluk niet dus moeten we via Luik en Maastricht naar Sittard reizen.
Wat moet ik invullen op het ticket? Vanuit Luik of vanuit Hasselt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |