Inderdaad, ik poste het al een pagina terug, was echt schandalig slecht. Hopelijk komen ze nooit meer op zo'n festival te staan, want het is een belediging voor het publiekquote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
Tegenvallers:
- Kings of Leon. Zwaar inspiratieloos optreden. Het leek erop dat ze zonder teveel zweet hun setlist wilden afwerken en weer door naar het volgende festival. Wel uitgezeten, maar met pijn en moeite. Hier en daar zelfs een fluitconcertje naar afloop op de wei.
Jep. De meeste Amerikaanse bands waren weer matig, net als vorig jaar. Fuck dit, fuck dat, heel puberaal en sneu allemaal. Alleen Green Day mag datquote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Inderdaad, ik poste het al een pagina terug, was echt schandalig slecht. Hopelijk komen ze nooit meer op zo'n festival te staan, want het is een belediging voor het publiek
Dat is vrijwel allemaal electro-georienteerde/dansbare muziek (op Gogol na)quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef MissGump het volgende:
Ook weer terug van werchter! Alleen als ik mijn lijstje toppers af ga, heb ik het idee dat ik naar een heel ander festival ben geweest dan de meesten hier..
Hulde voor Boys Noize, Major Lazer, Dizzee Rascal, Bloody Beetroots, Django Django en Gogol Bordello voor de enorme feestjes die zij wisten te bouwen!
ik ben niet in de klub c geweest want niet mijn soort muziek, maar herinner me wel de bass tijdens major lazer, die hoorde je gewoon in the barn nog doorbeuken, echt sickquote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef MissGump het volgende:
Ook weer terug van werchter! Alleen als ik mijn lijstje toppers af ga, heb ik het idee dat ik naar een heel ander festival ben geweest dan de meesten hier..
Hulde voor Boys Noize, Major Lazer, Dizzee Rascal, Bloody Beetroots, Django Django en Gogol Bordello voor de enorme feestjes die zij wisten te bouwen!
Op Gogol kun je ook heerlijk stampen :-)quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is vrijwel allemaal electro-georienteerde/dansbare muziek (op Gogol na)
Ik moet wachten tot oktoberquote:Op maandag 8 juli 2013 00:50 schreef Vatta het volgende:
Die overgang is wel geniaal. Verdomme morgen gashouder.. ik kan niet wachten.
Ik ook, heb je nog wat om naar uit te kijkenquote:
Die foto in die tweet onderaanquote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef Guard het volgende:
http://www.humo.be/rock-w(...)hter-2013-main-stage
Geniaal tot op de veters affikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |