Pfoe ja, ik werd vanmorgen ook wakker van het gekletter op het rolluik rond 05:00uur. Nu wel droog volgens mij (Zuid Limburg, NL)quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:33 schreef lolcat8811 het volgende:
Intussen is het onophoudelijk aan het regenen boven Werchter sinds vorige nacht![]()
Pas rond de middag zou het ophouden. Hopelijk geraakt het nog droog tegen morgenmiddag...
Paar euro minder. Ik heb 23 euro betaald, geloof ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:21 schreef Exterminator het volgende:
Beetje jammer dat ik dat van die Nokia 100 nu pas lees, maandagavond nog 'n batterij gekocht voor de 3330 voor 27euro. Paar euro meer had ik 'n nieuw toestel gehad met meer standbytijd. Volgende keer beter
Batterij was 17euro, foutjequote:Op woensdag 3 juli 2013 10:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Paar euro minder. Ik heb 23 euro betaald, geloof ik.
Arme Roemenen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Loopt heel Werchter ineens met een oude Nokia!
Maar ik vraag me dan wel af hoeveel normaal is qau diefstallen. Dat er nu flink zakken gerold worden op festivals en concerten is volgens mij wel iets van het laatste jaar. Voornamelijk door het feit dat de criminelen smartphones nu als een flinke buit zijn gaan beschouwen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is ook zo, diefstallen zijn er elk jaar en het is niet zo dat nu ineens de helft van de bezoekers beroofd wordt of zo. Beetje opgeklopt weer allemaal.
Altijd een nadeel, alleen bier en wijn helaas op het terrein zelf.quote:
Dat lijkt me nogal een goed idee ja, gezien het motorische talent dat je aan het einde van een festivaldag nog hebt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:57 schreef Moody het volgende:
Kans is klein dat iets wordt gejat, dus het zal mijn sfeer niet vergallen
Tip: Zet een aantal muizenvallen voor de opening van je tent
Nee Samsungquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Loopt heel Werchter ineens met een oude Nokia!
Mijn #2: vorig jaar de eerste keer, 1 dag. Dit jaar voor de eerste keer 4 dagen. Met een groep van 22 manquote:
Ik doelde op het topicnummer, ik ga niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mijn #2: vorig jaar de eerste keer, 1 dag. Dit jaar voor de eerste keer 4 dagen. Met een groep van 22 manDus als je een groep lamme Limburgers ziet/hoort: that`s us. M`n nichtje is ook nog morgen jarig (wordt 30) dus dat wordt een leuk verjaardagsfeestje
Ah okquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doelde op het topicnummer, ik ga niet.
naaah lopen meer limbo's rond hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus als je een groep lamme Limburgers ziet/hoort: that`s us.
Check!quote:
haha ja maar zullen die ook zo lam zijn als ons?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef bremmie het volgende:
[..]
Check!![]()
Ik heb er zin in!!! Alles staat ingepakt. Bier in de koeling, auto volgetankt, van mij mogen we gaan!!
Jep!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:55 schreef Herpderphawk het volgende:
Is er ook een livestream ofzo zoals bij Glastonbury en Coachella? Ik moet Blur gewoon zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |