Voor veel artiesten is een bierregen juist een teken van respect. Kijk maar eens naar de finale van noorderslag, of fucking zelfs bij muus geeuwis met zijn donder en bliksem biergooi nummer. Artiesten zouden gewoon hiermee rekening moeten houden en om iemand op zijn bek te gaan willen timmeren vanwege wat bier is pas disrespectvol ten opzichte van je publiek.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Dus Queens Of The Stoneage moet ook maar het theater in?
Doe gewoon normaal, en behandel iedereen met respect. Ook de artiesten waar je de liedjes niet zo leuk van vind.
Een bierregen is wat anders dan vol bekertjes tegen je kop aangemieterd krijgen, heeft niks met respect te maken, dat lees je hier toch wel van af. Kijk maar naar Guus Meeuwis, die krijgt echt geen beker op volle snelheid tegen ze kop aangegooid.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor veel artiesten is een bierregen juist een teken van respect. Kijk maar eens naar de finale van noorderslag, of fucking zelfs bij muus geeuwis met zijn donder en bliksem biergooi nummer. Artiesten zouden gewoon hiermee rekening moeten houden en om iemand op zijn bek te gaan willen timmeren vanwege wat bier is pas disrespectvol ten opzichte van je publiek.
twitter:THMSSMTH twitterde op zondag 07-07-2013 om 20:46:46amazing ... I love dm x http://t.co/rEc6DcfjJJ reageer retweet
Wat een pussy. Beetje stoer praten als je hoog en droog staat tegen een kereltje van 14.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Dus Queens Of The Stoneage moet ook maar het theater in?
Doe gewoon normaal, en behandel iedereen met respect. Ook de artiesten waar je de liedjes niet zo leuk van vind.
Nee, zonder reden iemand met bier bekogelen en dan op het FOK! forum over opscheppen, dat is pas stoer...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een pussy. Beetje stoer praten als je hoog en droog staat tegen een kereltje van 14.![]()
Sneu dat je je zo laat kennen dan.
Het was niet eens bierquote:Op maandag 8 juli 2013 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, zonder reden iemand met bier bekogelen en dan op het FOK! forum over opscheppen, dat is pas stoer...
Maar je raakte hem er "vol mee"? Right!quote:Op maandag 8 juli 2013 16:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het was niet eens bierEen klein stukje brood
O ja, meneer stond er met zijn neus bovenop zeker?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar je raakte hem er "vol mee"? Right!
Lees je eigen opschepperij eens terug..... je typt het zelf.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
O ja, meneer stond er met zijn neus bovenop zeker?
Sorry, ik stop ermee. Blijf mijn mening houden maar ga hier niet niet het topic verder mee vervuilen.quote:
Heb ik er veel van gezien dit jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Mocht iemand een jongen met een GoPro op een klein statief gezien hebben, dan is de kans groot dat ik dat was.
Ik zag twee andere personen lopen, waarvan eentje met een statief van 3 meter hoog o.i.d.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb ik er veel van gezien dit jaarMet als toppunt een banaan met een GoPro op zijn buik gebonden.
Was zo'n blauw kraam bij A1 (maar kan zijn dat er bij A2 ook een stond). Water komt me weer in de mond als ik eraan denk...quote:
Loempia's waren lekker ja. Broodje full-power (gezond) bij ons op de camping ook, net als de fritten, kippenvleugels en hamburgers op het terrein net buiten de in/uitgang. De kebab was ronduit kut. Koud zompig broodjequote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef lolcat8811 het volgende:
Oja, heb ook lekker gegeten.Heb helaas niet alles kunnen proeven.
2 uitschieters: de viëtnamese loempia's en de pasta-cups van Basic Italian![]()
![]()
Die is het ja. Was gruwelijk lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Was zo'n blauw kraam bij A1 (maar kan zijn dat er bij A2 ook een stond). Water komt me weer in de mond als ik eraan denk...
http://www.basic-italian.be/
Jij hebt 4 dagen niet gescheten?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Tchock het volgende:
Ik ben geen seconde in een dixi geweest in vier dagen. Best een prestatie.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
1 keer in die schone wc's buiten het terrein
Hoe was die Asaf Avidan nog geweest, daar keek je toch zo naar uit? Ik heb ze niet meer gezien.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef Moody het volgende:
Die pastasalades in het stukje van de Jupiler Saloon waren ook weer erg goed. Lekkere frisse hap tussen alle kebab, pizza's en patat. Ook goed voor de stoelgang
Niet gezienquote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe was die Asaf Avidan nog geweest, daar keek je toch zo naar uit? Ik heb ze niet meer gezien.
Thnx voor de tip.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanaf morgen trouwens elke avond een dagverslag van Rock Werchter op Canvas!
Dat meen je niet! Mensen met kinderen...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet gezien
Ben na Alt-J naar huis gegaan. We hadden een beetje heimwee naar onze zoontje
Dit is zo'n beetje alles waar ik nog naar toe wil. Kan je misschien wat meer vertellen over hoe Haim het deed?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Ook weer thuis. Heerlijke Werchter gehadDat weer, die bands, het gezelschap
Beste optredens: Nick Cave, James Blake, Blur, Vampire Weekend, Depeche Mode, Sigur Rós
Andere goede optredens: Band of Horses, Biffy Clyro, Gary Clark Jr, Two Door Cinema Club, Disclosure, Haim.
Hoho... het is al vrij bijzonder dat we met z'n 2-en 5 dagen er tussen uit kunnen met een kind. Dank aan de grootoudersquote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Mensen met kinderen...
Ik kende ze absoluut niet maar het was tof. Drie rockende chicks met een mannelijke drummer. Veel Fleetwood Mac-achtige geluiden (en een cover, begreep ik later). Af en toe heel rechtoe-rechtaan maar één nummer had een extreem vette breakdown met een ellenlang percussiestuk.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje alles waar ik nog naar toe wil. Kan je misschien wat meer vertellen over hoe Haim het deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |