Ze riepen de eerste dag ook om dat je die er niet af moest halen omdat je dan toch echt niet meer terug kwamquote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zag wel woensdag een paar malloten meteen die tag er van af knippenZullen wel flink de lul zijn geweest
Heel erg zielig.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Moody het volgende:
Die lui met 12 bandjes om hun pols. Zijn die stoer of zielig?
Ik stoor me daar niet aan. Moeten ze lekker doen. Ik haal mijne er meestal na de zomer af.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Moody het volgende:
Die lui met 12 bandjes om hun pols. Zijn die stoer of zielig?
Nee ik stoor me er ook niet aan. Ze willen uitstralen dat ze veel festivals bezoeken. Dat betekent dat ze veel vrije tijd hebben. Ben wel jaloersquote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stoor me daar niet aan. Moeten ze lekker doen. Ik haal mijne er meestal na de zomer af.
Ranzig? Gaat gewoon mee in douche/bad, hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
En ranzig. Al zijn er lui die die bandjes er vlak voor het festival weer om hun arm naaien
Ik denk trouwens dat ik mijn Pukkelpop '12-bandje gewoon weer om doe voor Pukkelpop dit jaar. Heb het ding zonder kleerscheuren afgekregen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee ik stoor me er ook niet aan. Ze willen uitstralen dat ze veel festivals bezoeken. Dat betekent dat ze veel vrije tijd hebben. Ben wel jaloers
Ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Horloge die je niet kan wassen? Bestaan die nog?
Jawel, maar ze zijn na 7 jaar dragen meestal uit als een versleten onderbroek. Dezelfde kleur ookquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ranzig? Gaat gewoon mee in douche/bad, hoor.
Ik schrob mijn bandjes gewoon af en toe met shampoo en dan zijn ze weer als nieuw.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zijn na 7 jaar dragen meestal uit als een versleten onderbroek. Dezelfde kleur ook
Dat klinkt als Apres Ski verkiezen boven heel veel mooisquote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Timo20 het volgende:
Terug van een EPISCH weekend Rock Werchter.
In willekeurige volgorde waren oa. Editors, Rammstein, Major Lazer, Bloc Party en Rudimental de hoogetpunten.
Maar dat was allemaal niets vergeleken met ons party paviljoen op camping B1. Wat `n geweldige happening was dat, de meest geniale festival camping ervaring ooit met Der Alte Dessauer, Thunder en de French Guy. Onvergetelijk! volgend jaar doen we `t gewoon weer![]()
![]()
![]()
Ja me too. Die van de camping is er al af. Ik ga geen reclame maken voor die Red Bull zooiquote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schrob mijn bandjes gewoon af en toe met shampoo en dan zijn ze weer als nieuw.Niet dat ik er 12 om heb, hoor. Alleen Werchter '13 nu.
Inderdaad. Fuck die campingquote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat klinkt als Apres Ski verkiezen boven heel veel moois
Verschrikkelijk inderdaad. Was vooral zo voor Rammstein en Blur. 'Toevallig' waren het beide keren Fransozen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Xummon het volgende:
meeste erger ik me altijd aan die laatkomers (meestal met uberdikke rugzak) die zich dan ff van achter naar voren proberen te dringen, terwijl de tent al propvol staat.
Tijdens Ben Howard ook zo een aap, 2 meisjes moeten afschermen omdat deze sukkel gewoon door bleef dringen gelukkig sloeg iemand zijn hele drankvoorraad uit zijn handen.
100% eens. Wat zijn die lui irritant.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Xummon het volgende:
meeste erger ik me altijd aan die laatkomers (meestal met uberdikke rugzak) die zich dan ff van achter naar voren proberen te dringen, terwijl de tent al propvol staat.
Tijdens Ben Howard ook zo een aap, 2 meisjes moeten afschermen omdat deze sukkel gewoon door bleef dringen gelukkig sloeg iemand zijn hele drankvoorraad uit zijn handen.
Terechte klacht. Mensen die denken dat je er drie kwartier voor het begin voor de lol staat te wachten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Xummon het volgende:
en dan na de enige hit die ze kennen even hard weer de tent uitstormenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Moody het volgende:
[..]
100% eens. Wat zijn die lui irritant.
Als ik iets graag wil zien ben ik 15-30 min. van te voren al in de tent voor een mooie plek. Lui die tijdens het concert ff komen kijken banjeren zich met hun dikke harige lijven zo naar voren.
Met opgeheven hoofdquote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef Xummon het volgende:
[..]
en dan na de enige hit die ze kennen even hard weer de tent uitstormen
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat klinkt als Apres Ski verkiezen boven heel veel moois
Duidelijk. Ben nog nooit op een festival geweestquote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]! haha nee dat was alleen voor en vooral na het programma op `t terrein
Gezellige feestjes bouwen met allemaal vreemden die langs kwamen en mee feestten tot een uur of 5 in de ochtend
We stonden (als je de camping opkwam) op de eerste gang rechts, helemaal aan `t einde van de gangquote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Fuck die campingIk stond ook op B1, geen paviljoen gezien
ah okquote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Duidelijk. Ben nog nooit op een festival geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |