Hoezo?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn Hollanders trouwens toch vaak irritant zeg op een Belgisch festival. Krijg ik bijna last van plaatsvervangende schaamte. Zeg ik ook steevast dat ik een reservebelg ben ik als door Belgen als Hollander wordt aangesproken.
Waarom dan? Ik heb geen verschil gemerkt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn Hollanders trouwens toch vaak irritant zeg op een Belgisch festival. Krijg ik bijna last van plaatsvervangende schaamte. Zeg ik ook steevast dat ik een reservebelg ben ik als door Belgen als Hollander wordt aangesproken.
Totáál geen last van. Ik heb simpel geschreeuw gehoord in wel twintig talen, en geen Hazes gehoord.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Altijd zo simpel schreeuwen en dan net doen of Belgen dom zijn, terwijl ze het zelf zijn. En dan op een zo'n festival Andre Hazes gaan zingen of zo.
Er zitten mongolen tussen inderdaad. Vooral die "westerlingen" denken dat ze alles kunnen maken en verstieren vaak de sfeer. Bier gooien doen ook alleen maar Nederlandersquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit inderdaad. Na Editors een paar Hollanders dat KBC-punt op het midden van het terrein helemaal aan gort zien trappen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet mee eens. Op dit festival heb ik daar (gelukkig) helemaal niks van gemerkt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Altijd zo simpel schreeuwen en dan net doen of Belgen dom zijn, terwijl ze het zelf zijn. En dan op zo'n festival Andre Hazes gaan zingen of zo.Vreselijk irritant, je hoort ze echt overal boven uit.
Ging super inderdaad. Wegkomen ook trouwens. Dat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Vond trouwens dat je het donderdag met binnenkomen goed merkte dat er woensdag al bandjes opgehaald waren. Het was nog wel druk, maar scheelde echt een uur met vorig jaar om binnen te komen.En wederom geen enkele file gehad.
Data verzamelen. Data is geldquote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
Toegegeven; vorig jaar was ik er niet; maar in 2011 vond ik het niet veel langzamer gaan dan nuEerste dag sta je een kwartiertje te wachten en daarna is het gewoon doorlopen.
Dat scannen als je naar buiten gaat vertraagt wel enorm de leegloop van het terrein laat 's avonds. Snap ook absoluut niet wat daar het praktisch nut van is, op de eerste dag hoefde het niet eens
Geen enkele dag gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
Toegegeven; vorig jaar was ik er niet; maar in 2011 vond ik het niet veel langzamer gaan dan nuEerste dag sta je een kwartiertje te wachten en daarna is het gewoon doorlopen.
Dat scannen als je naar buiten gaat vertraagt wel enorm de leegloop van het terrein laat 's avonds. Snap ook absoluut niet wat daar het praktisch nut van is, op de eerste dag hoefde het niet eens
Na de laatste act hoefde je niet 'uit te checken', De nooduitgangen aan de zijkant waren ook gewoon open waar iedereen zo maar doorheen kon.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
Ik snap het nut van die tags wel, maar niet het nut van weten dat driekwart van de bezoekers na de slotact naar huis gaat (dat het andere kwart eerder ging weet je immers op dat punt al).quote:
Ik moest dat wel. Zelfs een keer moeten wachten omdat dat apparaat het niet goed deed, toen werd ik tegengehoudenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Na de laatste act hoefde je niet 'uit te checken', De nooduitgangen aan de zijkant waren ook gewoon open waar iedereen zo maar doorheen kon.
Ze riepen de eerste dag ook om dat je die er niet af moest halen omdat je dan toch echt niet meer terug kwamquote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zag wel woensdag een paar malloten meteen die tag er van af knippenZullen wel flink de lul zijn geweest
Heel erg zielig.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Moody het volgende:
Die lui met 12 bandjes om hun pols. Zijn die stoer of zielig?
Ik stoor me daar niet aan. Moeten ze lekker doen. Ik haal mijne er meestal na de zomer af.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Moody het volgende:
Die lui met 12 bandjes om hun pols. Zijn die stoer of zielig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |