Ik ben allergisch voor wespengif, dat zou mijn dood betekenen. Dit is dus een doodsverwensing en derhalve heb ik een TR gemaakt.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat een wesp je steekt in je gezicht.
Zwak van je, zeer zwak.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor wespengif, dat zou mijn dood betekenen. Dit is dus een doodsverwensing en derhalve heb ik een TR gemaakt.
alsje grote bek tege stijn hebt kom je ook aan mij ja gvdquote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind iemand dood wensen een groter zwaktebod.
Welke klasse is je allergie dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind iemand dood wensen een groter zwaktebod.
Sorry Sjaak.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
alsje grote bek tege stijn hebt kom je ook aan mij ja gvd
doe es normaal tege kapiquote:Op maandag 1 juli 2013 18:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
alsje grote bek tege stijn hebt kom je ook aan mij ja gvd
Ga jij nu tegen sjaak dreigen?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sjaak klap je zo neer jonge das nie normaal
Neh, dit is te laag zinken.
kil doe je rustigquote:Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak draagt ´S´ shirtjes. Stijn pakt hem.
Een geirriteerd scheenbeenvlies door een te hoge druk van je spieren op dat vlies. Rust houden dus voor het chronisch wordt. Dan kun je een jaar stil gaan zitten als je pech hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef Typisch het volgende:
Fitness god Kapi, wat is er mis als ik last heb van mijn scheenbeen na het lopen?
Het is maar aan één kant en wat kan ik er aan doenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een geirriteerd scheenbeenvlies door een te hoge druk van je spieren op dat vlies. Rust houden dus.
Zie m'n edit: Rust houden en niet te veel op straat lopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is maar aan één kant en wat kan ik er aan doen
Welnee. Gewoon paar dagen rusten, dan kan 't wel weer. Maar je moet er gewoon niet stug mee door blijven sporten. M'n ex had het ook, die kon 1,5 jaar niet normaal sporten. Enige oplossing is rust of als het echt enorm ernstig is snijden ze je beenvlies open tijdens een operatie.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:01 schreef Typisch het volgende:
Ja goffetomme. Daar gaat mijn hardloop carrière, bedankt dokter Kapi.
Ja, ik had uit voorzorg al niet meer gelopen sinds dinsdag. Dus probeer het zo wel weer even, maar als ik iets voel dan kap ik wel weer.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon paar dagen rusten, dan kan 't wel weer. Maar je moet er gewoon niet stug mee door blijven sporten. M'n ex had het ook, die kon 1,5 jaar niet normaal sporten. Enige oplossing is rust of als het echt enorm ernstig is snijden ze je beenvlies open tijdens een operatie.
Struggles mang.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Mijn vaste deo heeft een nieuw uiterlijk. Ik kan niet tegen verandering.
Ik voel je pijn. Axe Africa denk ik?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hang jij zeepblokjes onder je oksels? hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Axe Africa denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rexona quantum. Zegt het flesje mij.VBL SC influencer
Left, right, behind
Vervelend zeg.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De dop.
[ afbeelding ]
Zeer kwalijke zaak.
Sterkte met het verwerken van dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De dop.
[ afbeelding ]
Zeer kwalijke zaak.
jezusquote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De dop.
[ afbeelding ]
Zeer kwalijke zaak.
Ik ben nooit zo'n fan van rollers.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik gebruik deze:
[ afbeelding ]
Die is al jaren hetzelfde gelukkig. Moet er niet aan denken dat ze de verpakking veranderen.
Ik vind deze altijd goed werken:quote:Op maandag 1 juli 2013 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
rexona samen met [ afbeelding ]
Werken nog het beste als deo van de bekendere merken. Maar ligt er ook vooral aan wat in de aanbieding is.
Smeriger krijg je ze niet. Maar wel een echte puberdeodorant ja.quote:
Mag je vinden, je mag het echt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smeriger krijg je ze niet. Maar wel een echte puberdeodorant ja.
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is geen mening, het is een feit.
quote:
Geen feit, een mening.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is geen mening, het is een feit.
dan gelijk voor dit gaanquote:Op maandag 1 juli 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind deze altijd goed werken:
[ afbeelding ]
[..]
Smeriger krijg je ze niet. Maar wel een echte puberdeodorant ja.
dat mag je vindenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jouw reactie een pure mening is.
Dus je geeft toe dat het je mening is.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jouw reactie een pure mening is.
Herpes, wat ben je irritant vandaag.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het je mening is.
Je had zijn grap gewoon helemaal gemist.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Adames het volgende:
maar gisteren werd ik dus beschuldigd van het aansnijden van nutteloze onderwerpen en nu gaat het over deo's
Over deo's gesproken..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Adames het volgende:
maar gisteren werd ik dus beschuldigd van het aansnijden van nutteloze onderwerpen en nu gaat het over deo's
Daar heeft kapi wel vaker last van, dan heeft hij aandacht te kort.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herpes, wat ben je irritant vandaag.
als hij dezelfde bewoording gebruikte als ik net, dan snap ik hem nu pasquote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had zijn grap gewoon helemaal gemist.
Traag van begrip.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
als hij dezelfde bewoording gebruikte als ik net, dan snap ik hem nu pas
Daar heb jij ook wel eens last van, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heeft kapi wel vaker last van, dan heeft hij aandacht te kort.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb jij ook wel eens last van, maar dat geheel terzijde.
Dat was een woordgrapje. --> Mes --> aansnijden. Kutgrap, ik weet het.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Adames het volgende:
ja erge was dat ik hem net onbewust maaktequote:Op maandag 1 juli 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was een woordgrapje. --> Mes --> aansnijden. Kutgrap, ik weet het.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heeft kapi wel vaker last van, dan heeft hij aandacht te kort.
OOOOOOOWWW BRRRAA BRRAAA POW POW POWquote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb jij ook wel eens last van, maar dat geheel terzijde.
Ik had verwacht dat jij dat zou zeggen, jammer dat Stinho het weer moest verpesten.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
OOOOOOOWWW BRRRAA BRRAAA POW POW POW![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je weer vervelend Jake?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
OOOOOOOWWW BRRRAA BRRAAA POW POW POW![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:VI_nl twitterde op maandag 01-07-2013 om 19:36:02Feyenoord overweegt contract Fernandez af te kopen http://t.co/WmjnYaujQD reageer retweet
Callie wil vast graag weten welk nummer je bedoeld.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer een zoetsappig nummertje in m'n hoofd Caland.
tquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Callie wil vast graag weten welk nummer je bedoeld.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 01-07-2013 om 19:36:02Feyenoord overweegt contract Fernandez af te kopen http://t.co/WmjnYaujQD reageer retweet
Het ontbreekt je vandaag aan zelfkennis. Maar dat mag op een maandag.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zaterdag was ik vervelend. Vandaag valt het wel mee.
Hoequote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer een zoetsappig nummertje in m'n hoofd Caland.
Yo Stijn, wat vind je van Brett?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees Kwakman kan naar Polen, Griekenland of NAC Breda..
Zou ik toch voor NAC gaan. Polen en Griekenland zijn nog helemaal niet zeker van het WK toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees Kwakman kan naar Polen, Griekenland of NAC Breda..
Wat een kutvraag, net ik mijn boeken open wil slaan, je krijgt straks een review.quote:
Jammer. Ik wacht met spanning af.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een kutvraag, net ik mijn boeken open wil slaan, je krijgt straks een review.
gr gr
Hoe kan dat 220k views hebben.quote:
In feite is het selectief doorbladeren want ik ken het al.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Ik wacht met spanning af.
Lil' Kleinequote:
Ben ik blij meequote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit serieus echt kwaliteit man, potentieel top 40-materiaal.![]()
![]()
![]()
Klootzakquote:
Wat een trolletje ben je ook hè. Stouterd.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lil' KleineHet enige goede uit Amsterdam. Oh ja en Ajax. Al kan dat niet tippen aan Lil Kleine
3 vingers in de lucht, hey hoquote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongeïnspireerde bagger is dat altijd, net als het kwaliteit is, komt die allesverneukende kutrap wat je wel vaker hoort in de meeste top 40 nummers.
Ik blijf netjes, als je dat niet ziet ben je wel heel incapabel.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je muil tegen de grote Ronnie. Bijdehand jong.
Ook nog grapjes over mijn bril maken?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf netjes, als je dat niet ziet ben je wel heel incapabel.
BRILLENJOOD!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ook nog grapjes over mijn bril maken?
Je bent goed bezig met het promoten van Kleine Lillie dank je.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lil' KleineHet enige goede uit Amsterdam. Oh ja en Ajax. Al kan dat niet tippen aan Lil Kleine
10 jaar, speelt iedereen op kunstgras.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO volgend jaar ook op kunstgras. Gaat wel hard.
Peter Jan Rens ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:45 schreef Adames het volgende:
[..]
wie had nou een vriendin van 19? hij of peter jan rens?
Ik vind Henny maar een zeikerd, maar ik geloof dat die schoonzoon ook niet helemaal spoorde.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort een nieuwe clip
Buurten tijdens een ban, lang geleden alweer. 4 en ene halve maand.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Wat een grapjas dat ie zijn laate bezoek heeft afgeschermd.
Altijd lachen om mensen die tijdens hun ban komen buurten, maar ik durf te wedden dat hij dat ook gewoon doet
[ afbeelding ]
Sinds ik post heb jij geen ban meer dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buurten tijdens een ban, lang geleden alweer. 4 en ene halve maand.
Nog rust tot donderdag gelukkig.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Altijd lachen om mensen die tijdens hun ban komen buurten, maar ik durf te wedden dat hij dat ook gewoon doet
[ afbeelding ]
René is de grootste hypocriet die er hier bij zit. Dat wist je toch wel al mag ik hopen?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje nageaapt van de clip van TLC - Scrubsquote:Op maandag 1 juli 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort een nieuwe clip
René vind ik een goede jongen, alleen denkt hij vaak dat hij grappig is terwijl hij dat helemaal niet is.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René is de grootste hypocriet die er hier bij zit. Dat wist je toch wel al mag ik hopen?
Stijn, luister jij wel eens naar John Mayer?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
René vind ik een goede jongen, alleen denkt hij vaak dat hij grappig is terwijl hij dat helemaal niet is.
Nee, dat vind ik zulke jankerige en wijfachtige muziek.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn, luister jij wel eens naar John Mayer?
Ik snap wat je bedoelt, maar hij maakt wel sterke nummers verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zulke jankerige en wijfachtige muziek.
Sigur Rós en Kendrick Lamar zijn mijn nieuwe ontdekkingen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar hij maakt wel sterke nummers verder.
Deze cover is ook vet:
En dit vind ik echt heerlijk:
Dat jij naar Sigur Ros luistert man.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigur Rós en Kendrick Lamar zijn mijn nieuwe ontdekkingen.
#swag.
Alleen ''Ring of fire''quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat jij naar Sigur Ros luistert man.En Johnny Cash?
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar hij maakt wel sterke nummers verder.
Deze cover is ook vet:
En dit vind ik echt heerlijk:
Veel meer man. Johnny Cash is echt een legende, ga eens die film kijken is een goede introductie op z'n werk en z'n leven.quote:
Ken ook alleen maar Ring of fire. En dat niet leuke nummer uit Killing them softly wat ook een boutfilm is.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel meer man. Johnny Cash is echt een legende, ga eens die film kijken is een goede introductie op z'n werk en z'n leven.
Tamelijk schandalig.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken ook alleen maar Ring of fire. En dat niet leuke nummer uit Killing them softly wat ook een boutfilm is.
Is ouderdom, word je trager van.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck it man, mijn topics worden steeds vaker gekapapt.
Wat heeft de heer GGMM jou aangedaan?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las het ja, mijn neef was niet heel blij.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:46 schreef Typisch het volgende:
ADO gaat ook over op kunstgras.
Cash is wel een baas trouwens.
Ik wens je neef er veel sterkte mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las het ja, mijn neef was niet heel blij.
Bedankt. Zal ik je bij de echte naam noemen?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wens je neef er veel sterkte mee.
Is Aad de Mos jouw neef?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft de heer GGMM jou aangedaan?En mij dan ook nog steeds niet als mod gekregen.
[..]
Ik las het ja, mijn neef was niet heel blij.
Nee, maar wel als een vader voor mij. Al heb ik het gevoel dat de gemiddelde Nederlander dat zo voelt.quote:
Aad is er voor de ups en de downs.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar wel als een vader voor mij. Al heb ik het gevoel dat de gemiddelde Nederlander dat zo voelt.
Zal wel het gevolg van dat Financial Fair Play zijn dat Liverpool nu haar spelers aan de eredivisie moet verkopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vers van de pers: 4 clubs nu interesse in Assaidi
VBL / Assaidi hot in de Eredivisie: PSV, Feijenoord, Vitesse & Twente willen
Ik wens ze veel succes met Assaidi. Want een verschrikkelijke speler is dat zeg. Marokkaanser qua voetbal gedrag ga je ze niet krijgen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad is er voor de ups en de downs.
Mooi dat Ajax zich niet meer meldt voor die gozer.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen optie voor rechtsbuiten ook. Meerl inksbuiten.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi dat Ajax zich niet meer meldt voor die gozer.
Ja en na dat gedrag van vorig jaar hoef ik hem niet meer te zien bij Ajax.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen optie voor rechtsbuiten ook. Meerl inksbuiten.
Fucking boeiend.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en na dat gedrag van vorig jaar hoef ik hem niet meer te zien bij Ajax.
Doet er toch niet toe. Alsof Assaidi ooit de bal afspeelt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen optie voor rechtsbuiten ook. Meerl inksbuiten.
Bedankt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef onlogisch het volgende:
De grootste ter wereld.
Graag gedaan
[ afbeelding ]
The largest breast belongs to Annie Hawkins-Turner (aka Norma Stitz) (USA) who has an under breast measurement of 109.22 cm (43 inch).
Namelijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en na dat gedrag van vorig jaar hoef ik hem niet meer te zien bij Ajax.
Mooie usericon.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe. Alsof Assaidi ooit de bal afspeelt.
[..]
Bedankt.
[..]
Namelijk?
Sowieso. Ik profiteer al zolang van Aad300 zijn tweets en gedachtegoed dat het tijd was voor een tegengebaar.quote:
Door niet te komen en voor een hoger salaris te kiezen bij Liverpool?quote:
Door Ajax aan het lijntje te houden.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door niet te komen en voor een hoger salaris te kiezen bij Liverpool?
Wees blij dat hij zijn ware karakter voor het tekenen kenbaar maakte. Niet dat het verrassend was, maar toch.
Boeiend. Dat is voetbal.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door Ajax aan het lijntje te houden.
Hoe is het ermee?quote:
Rustig, zit een beetje Twelve Monkeys te kijken en tussendoor te Fok!ken en wil zometeen nog ff de San Marino-challenge starten in FM13quote:
vind er ook niet zo veel aan, maar hurt is nog wel minstens zo bekend. of misschien bedoel je diequote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken ook alleen maar Ring of fire. En dat niet leuke nummer uit Killing them softly wat ook een boutfilm is.
Ik vind die versie van NIN beterquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
vind er ook niet zo veel aan, maar hurt is nog wel minstens zo bekend. of misschien bedoel je die
Cara heeft vast struggles, tijdje niet gezien.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Buitendam of Cara nodig. Ik heb zin in Fifa/
Struggles met Tong80 ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cara heeft vast struggles, tijdje niet gezien.
Vroegâh was je blij met 2.5 kb/s. Ik mis die tijden soms welquote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Typisch het volgende:
Download met 2.5 mb/sec en nog duurt het mij te lang.
kutleven
Begrijpelijk. Vroeger had iedereen zo'n verbinding, nu ben jij de enige.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vroegâh was je blij met 2.5 kb/s. Ik mis die tijden soms wel
Hey dat is niet leuk dat je zo over Twente praat.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Vroeger had iedereen zo'n verbinding, nu ben jij de enige.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Vroeger had iedereen zo'n verbinding, nu ben jij de enige.
Tour du jour en mart zijn al geweest.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen tour de france programma's vandaag?
Hoezo? En Sabine is mn. favo tennisterquote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb google afbeeldingen even geraadpleegd en Sabine Lisicki moet niet lachen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? En Sabine is mn. favo tennister. Ben verliefd
.
Ik stuur tegenwoordig mijn hitsige berichten gewoon naar zijn mailquote:
Als ik haar google kom ik op images waar ze er toch een stuk minder goed op uitziet dan als ik haar zie tenissenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt wel mee zo eigenlijk
Daarom moet ze niet haar fake lach opzetten bij huldigingen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik haar google kom ik op images waar ze er toch een stuk minder goed op uitziet dan als ik haar zie tenissen
Ach, als ik 2 tenisters zou kunnen kiezen waren het alsnog Lisicki en Azarenkaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom moet ze niet haar fake lach opzetten bij huldigingen.
Wat plastische chirurgie kan natuurlijk geen kwaadquote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach, als ik 2 tenisters zou kunnen kiezen waren het alsnog Lisicki en Azarenka.
Azarenka mag je hebben, wat?quote:
Anaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Azarenka mag je hebben, wat?
Ivanovic kan er niks meer van, maar dat blijft toch wel mijn favoriet.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt wel mee zo eigenlijk
[..]
Ik stuur tegenwoordig mijn hitsige berichten gewoon naar zijn mail
waar heenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik daar niet echt op zit te wachten ben ik de 18de ook nog op vakantie.
En Ajax - Feyenoord missenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik daar niet echt op zit te wachten ben ik de 18de ook nog op vakantie.
Die week in een huisje ergens. Dus ik ga het waarschijnlijk wel 'ergens' kijken. Ik zie wel.quote:
Niet aan gedacht dat de competitie zo vroeg zou beginnen, maar echt spijt heb ik overigens niet.quote:
Liefde gaat door de maag, en je stelde niet teleurquote:
Dat begint erop te lijken, maar vanwaar je voorliefde voor Azarenka?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zij mag er ook wel zijn.
Maria Kirilenko
Ze is goed en ziet er soms nog goed uit ookquote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat begint erop te lijken, maar vanwaar je voorliefde voor Azarenka?
Ja soms. Als jij dronken tennis kijkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is goed en ziet er soms nog goed uit ook.
Qua niveau is het echt slecht ja. En pfff. Ze is niet de mooiste , maar kan er echt wel leuk uitzien hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja soms. Als jij dronken tennis kijkt.
Daarbij ben ik niet echt een tennisfan, maar vrouwentennis vind ik echt een verschrikking.
Oh dat zal best, maar jij zet haar in je top 2 lijstje.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua niveau is het echt slecht ja. En pfff. Ze is niet de mooiste , maar kan er echt wel leuk uitzien hoor
Ja, moet wel iemand zijn met een beetje niveauquote:Op maandag 1 juli 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dat zal best, maar jij zet haar in je top 2 lijstje.
Wel oppassen dat je straks niet echt begint te denken dat je daar was met LR.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
jullie hebben echt wat gemist
tering wat een meet bij fl-freak
Meet bij fl-freak?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
jullie zijn slim. ik kijk bid & destroy maar waarom halen die mensen niet hun eigen huis leeg?
Sjarapova is 3 zie ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, moet wel iemand zijn met een beetje niveau.
Poedersuiker snuiven was echt hi-la-risch. Lekker frikandelletje erbij en uitlachen maar.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Sjarapova is ook 20 cm langer dan ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjarapova is 3 zie ik.
[..]
Poedersuiker snuiven was echt hi-la-risch. Lekker frikandelletje erbij en uitlachen maar.
Azarenka 15 cm. Alsof die 5 cm je extra voor lul zetten.quote:
Sorry Tjacka. Ik kijk dat soort teringzooi niet.quote:
Je dwaalt af, maar iedereen zijn favoriete vrouw.quote:
Azarenka is maar een paar cm groter dan ikquote:Op maandag 1 juli 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Azarenka 15 cm. Alsof die 5 cm je extra voor lul zetten.
[..]
Sorry Tjacka. Ik kijk dat soort teringzooi niet.
[..]
Je dwaalt af, maar iedereen zijn favoriete vrouw.
eikelquote:Op maandag 1 juli 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Azarenka 15 cm. Alsof die 5 cm je extra voor lul zetten.
[..]
Sorry Tjacka. Ik kijk dat soort teringzooi niet.
[..]
Je dwaalt af, maar iedereen zijn favoriete vrouw.
Ook echt bullshit, och och wat erg als je wat gesnoven hebtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens. 'Ferry Doedens is geen cokegebruiker'
gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
Pak van mijn hart.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
The fuck..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Go Ahead had toch maar beter in de JL kunnen blijven
gvd wat zondequote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan een nieuw uitvak maken he. Ze zijn sowieso bezig met het renoveren van het stadion.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit is dat nieuwe uitvak.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze gaan een nieuw uitvak maken he. Ze zijn sowieso bezig met het renoveren van het stadion.
Dat is ADO toch ook?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:16 schreef Caland het volgende:
Ook Den Haag gaat over op kunstgras. Vond ik altijd meer iets voor die identiteitsloze pauperclubjes.
Neuh. Alhoewel het met dat nieuwe stadion er niet echt beter op is geworden.quote:
QUE? MOI??? MOI???quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Tjacka slaat je naar de grond.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:20 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vines_van_juni_.html
Dan had je nu waarschijnlijk AIDS. Of zijn er nog wel eisen aan de plaatsing van je neger zijn?quote:
Als ik een neger was geweest had ik je nu gewoon gepopt. G.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je nu waarschijnlijk AIDS. Of zijn er nog wel eisen aan de plaatsing van je neger zijn?
Kutserie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dexter was een prima episode. Helemaal niks mis mee.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik een neger was geweest had ik je nu gewoon gepopt. G.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Tjacka slaat je naar de grond.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik een neger was geweest had ik je nu gewoon gepopt. G.
Ja tenzij hij enigszins hogergeleid was. Dan stond hij nu in Den Haag te schreeuwen om excuses voor de slavernij. Spijt betuigen is namelijk niet voldoende, want daar is geen schadevergoeding mee gemoeidquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Je was dan allang anaal geneukt in bijlmer gevangenis man om vervolgens als inferieur volk ons te dienen.
Spijt betuigen over iets waar je zelf niks mee te maken had aan mensen die er niks mee te maken hadden. Apart ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
Met die slavenherdenking en spijt betuigen. Fuck dat, handel is handel .
Die negers in kwestie geloven ook nog steeds werkelijk dat Nederland een grote naam was in de export van slaven. Niet meer dan 5% is het geweest, een gemiste kans eigenlijklijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:33 schreef Smoofie het volgende:
En ook nog negertjes die vinden dat we meer moeten doen.
150 jaar geleden en ze lijden nog steeds jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Spijt betuigen over iets waar je zelf niks mee te maken had aan mensen die er niks mee te maken hadden. Apart ja.
Asscher schaamt zich anders diep hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
150 jaar geleden en ze lijden nog steeds ja.
Die Raymann met z'n betoog dat het slavernij verleden nog steeds invloed heeft op hoe wij over negers denken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso andere tijden. Je kan het die mensen van toen ook niet echt kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die geveinsde betrokkenheid. Heeft Nederland eigenlijk al een officieel excuus uitgebracht?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Asscher schaamt zich anders diep hoor.
Sowieso, ze doen net alsof de Europeanen de grote boosdoeners waren. Arabieren en afrikanen zelf deden net zo goed mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die negers in kwestie geloven ook nog steeds werkelijk dat Nederland een grote naam was in de export van slaven. Niet meer dan 5% is het geweest, een gemiste kans eigenlijklijk.
10 jarige vrede met Spanje
Het is wel tijd om in elke stad wat monumenten te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al die geveinsde betrokkenheid. Heeft Nederland eigenlijk al een officieel excuus uitgebracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |