Ik vind deze altijd goed werken:quote:Op maandag 1 juli 2013 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
rexona samen met [ afbeelding ]
Werken nog het beste als deo van de bekendere merken. Maar ligt er ook vooral aan wat in de aanbieding is.
Smeriger krijg je ze niet. Maar wel een echte puberdeodorant ja.quote:
Mag je vinden, je mag het echt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smeriger krijg je ze niet. Maar wel een echte puberdeodorant ja.
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is geen mening, het is een feit.
quote:
Geen feit, een mening.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is geen mening, het is een feit.
dan gelijk voor dit gaanquote:Op maandag 1 juli 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind deze altijd goed werken:
[ afbeelding ]
[..]
Smeriger krijg je ze niet. Maar wel een echte puberdeodorant ja.
dat mag je vindenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jouw reactie een pure mening is.
Dus je geeft toe dat het je mening is.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jouw reactie een pure mening is.
Herpes, wat ben je irritant vandaag.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het je mening is.
Je had zijn grap gewoon helemaal gemist.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Adames het volgende:
maar gisteren werd ik dus beschuldigd van het aansnijden van nutteloze onderwerpen en nu gaat het over deo's
Over deo's gesproken..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Adames het volgende:
maar gisteren werd ik dus beschuldigd van het aansnijden van nutteloze onderwerpen en nu gaat het over deo's
Daar heeft kapi wel vaker last van, dan heeft hij aandacht te kort.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herpes, wat ben je irritant vandaag.
als hij dezelfde bewoording gebruikte als ik net, dan snap ik hem nu pasquote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had zijn grap gewoon helemaal gemist.
Traag van begrip.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
als hij dezelfde bewoording gebruikte als ik net, dan snap ik hem nu pas
Daar heb jij ook wel eens last van, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heeft kapi wel vaker last van, dan heeft hij aandacht te kort.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb jij ook wel eens last van, maar dat geheel terzijde.
Dat was een woordgrapje. --> Mes --> aansnijden. Kutgrap, ik weet het.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Adames het volgende:
ja erge was dat ik hem net onbewust maaktequote:Op maandag 1 juli 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was een woordgrapje. --> Mes --> aansnijden. Kutgrap, ik weet het.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heeft kapi wel vaker last van, dan heeft hij aandacht te kort.
OOOOOOOWWW BRRRAA BRRAAA POW POW POWquote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb jij ook wel eens last van, maar dat geheel terzijde.
Ik had verwacht dat jij dat zou zeggen, jammer dat Stinho het weer moest verpesten.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
OOOOOOOWWW BRRRAA BRRAAA POW POW POW![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je weer vervelend Jake?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
OOOOOOOWWW BRRRAA BRRAAA POW POW POW![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:VI_nl twitterde op maandag 01-07-2013 om 19:36:02Feyenoord overweegt contract Fernandez af te kopen http://t.co/WmjnYaujQD reageer retweet
Callie wil vast graag weten welk nummer je bedoeld.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer een zoetsappig nummertje in m'n hoofd Caland.
tquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Callie wil vast graag weten welk nummer je bedoeld.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 01-07-2013 om 19:36:02Feyenoord overweegt contract Fernandez af te kopen http://t.co/WmjnYaujQD reageer retweet
Het ontbreekt je vandaag aan zelfkennis. Maar dat mag op een maandag.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zaterdag was ik vervelend. Vandaag valt het wel mee.
Hoequote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer een zoetsappig nummertje in m'n hoofd Caland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |