Ik ben allergisch voor wespengif, dat zou mijn dood betekenen. Dit is dus een doodsverwensing en derhalve heb ik een TR gemaakt.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat een wesp je steekt in je gezicht.
Zwak van je, zeer zwak.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor wespengif, dat zou mijn dood betekenen. Dit is dus een doodsverwensing en derhalve heb ik een TR gemaakt.
alsje grote bek tege stijn hebt kom je ook aan mij ja gvdquote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind iemand dood wensen een groter zwaktebod.
Welke klasse is je allergie dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind iemand dood wensen een groter zwaktebod.
Sorry Sjaak.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
alsje grote bek tege stijn hebt kom je ook aan mij ja gvd
doe es normaal tege kapiquote:Op maandag 1 juli 2013 18:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
alsje grote bek tege stijn hebt kom je ook aan mij ja gvd
Ga jij nu tegen sjaak dreigen?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sjaak klap je zo neer jonge das nie normaal
Neh, dit is te laag zinken.
kil doe je rustigquote:Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak draagt ´S´ shirtjes. Stijn pakt hem.
Een geirriteerd scheenbeenvlies door een te hoge druk van je spieren op dat vlies. Rust houden dus voor het chronisch wordt. Dan kun je een jaar stil gaan zitten als je pech hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef Typisch het volgende:
Fitness god Kapi, wat is er mis als ik last heb van mijn scheenbeen na het lopen?
Het is maar aan één kant en wat kan ik er aan doenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een geirriteerd scheenbeenvlies door een te hoge druk van je spieren op dat vlies. Rust houden dus.
Zie m'n edit: Rust houden en niet te veel op straat lopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is maar aan één kant en wat kan ik er aan doen
Welnee. Gewoon paar dagen rusten, dan kan 't wel weer. Maar je moet er gewoon niet stug mee door blijven sporten. M'n ex had het ook, die kon 1,5 jaar niet normaal sporten. Enige oplossing is rust of als het echt enorm ernstig is snijden ze je beenvlies open tijdens een operatie.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:01 schreef Typisch het volgende:
Ja goffetomme. Daar gaat mijn hardloop carrière, bedankt dokter Kapi.
Ja, ik had uit voorzorg al niet meer gelopen sinds dinsdag. Dus probeer het zo wel weer even, maar als ik iets voel dan kap ik wel weer.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon paar dagen rusten, dan kan 't wel weer. Maar je moet er gewoon niet stug mee door blijven sporten. M'n ex had het ook, die kon 1,5 jaar niet normaal sporten. Enige oplossing is rust of als het echt enorm ernstig is snijden ze je beenvlies open tijdens een operatie.
Struggles mang.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Mijn vaste deo heeft een nieuw uiterlijk. Ik kan niet tegen verandering.
Ik voel je pijn. Axe Africa denk ik?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hang jij zeepblokjes onder je oksels? hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Axe Africa denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rexona quantum. Zegt het flesje mij.VBL SC influencer
Left, right, behind
Vervelend zeg.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De dop.
[ afbeelding ]
Zeer kwalijke zaak.
Sterkte met het verwerken van dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De dop.
[ afbeelding ]
Zeer kwalijke zaak.
jezusquote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De dop.
[ afbeelding ]
Zeer kwalijke zaak.
Ik ben nooit zo'n fan van rollers.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik gebruik deze:
[ afbeelding ]
Die is al jaren hetzelfde gelukkig. Moet er niet aan denken dat ze de verpakking veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |