Ik ben allergisch voor wespengif, dat zou mijn dood betekenen. Dit is dus een doodsverwensing en derhalve heb ik een TR gemaakt.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat een wesp je steekt in je gezicht.
Zwak van je, zeer zwak.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor wespengif, dat zou mijn dood betekenen. Dit is dus een doodsverwensing en derhalve heb ik een TR gemaakt.
alsje grote bek tege stijn hebt kom je ook aan mij ja gvdquote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind iemand dood wensen een groter zwaktebod.
Welke klasse is je allergie dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind iemand dood wensen een groter zwaktebod.
Sorry Sjaak.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
alsje grote bek tege stijn hebt kom je ook aan mij ja gvd
doe es normaal tege kapiquote:Op maandag 1 juli 2013 18:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
alsje grote bek tege stijn hebt kom je ook aan mij ja gvd
Ga jij nu tegen sjaak dreigen?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sjaak klap je zo neer jonge das nie normaal
Neh, dit is te laag zinken.
kil doe je rustigquote:Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak draagt ´S´ shirtjes. Stijn pakt hem.
Een geirriteerd scheenbeenvlies door een te hoge druk van je spieren op dat vlies. Rust houden dus voor het chronisch wordt. Dan kun je een jaar stil gaan zitten als je pech hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef Typisch het volgende:
Fitness god Kapi, wat is er mis als ik last heb van mijn scheenbeen na het lopen?
Het is maar aan één kant en wat kan ik er aan doenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een geirriteerd scheenbeenvlies door een te hoge druk van je spieren op dat vlies. Rust houden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |