Daar heeft kapi wel vaker last van, dan heeft hij aandacht te kort.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herpes, wat ben je irritant vandaag.
als hij dezelfde bewoording gebruikte als ik net, dan snap ik hem nu pasquote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had zijn grap gewoon helemaal gemist.
Traag van begrip.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
als hij dezelfde bewoording gebruikte als ik net, dan snap ik hem nu pas
Daar heb jij ook wel eens last van, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heeft kapi wel vaker last van, dan heeft hij aandacht te kort.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb jij ook wel eens last van, maar dat geheel terzijde.
Dat was een woordgrapje. --> Mes --> aansnijden. Kutgrap, ik weet het.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Adames het volgende:
maar gisteren werd ik dus beschuldigd van het aansnijden van nutteloze onderwerpen en nu gaat het over deo's
ja erge was dat ik hem net onbewust maaktequote:Op maandag 1 juli 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was een woordgrapje. --> Mes --> aansnijden. Kutgrap, ik weet het.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heeft kapi wel vaker last van, dan heeft hij aandacht te kort.
OOOOOOOWWW BRRRAA BRRAAA POW POW POWquote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb jij ook wel eens last van, maar dat geheel terzijde.
Ik had verwacht dat jij dat zou zeggen, jammer dat Stinho het weer moest verpesten.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
OOOOOOOWWW BRRRAA BRRAAA POW POW POW![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je weer vervelend Jake?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
OOOOOOOWWW BRRRAA BRRAAA POW POW POW![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:VI_nl twitterde op maandag 01-07-2013 om 19:36:02Feyenoord overweegt contract Fernandez af te kopen http://t.co/WmjnYaujQD reageer retweet
Callie wil vast graag weten welk nummer je bedoeld.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer een zoetsappig nummertje in m'n hoofd Caland.
tquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Callie wil vast graag weten welk nummer je bedoeld.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 01-07-2013 om 19:36:02Feyenoord overweegt contract Fernandez af te kopen http://t.co/WmjnYaujQD reageer retweet
Het ontbreekt je vandaag aan zelfkennis. Maar dat mag op een maandag.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zaterdag was ik vervelend. Vandaag valt het wel mee.
Hoequote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer een zoetsappig nummertje in m'n hoofd Caland.
Yo Stijn, wat vind je van Brett?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees Kwakman kan naar Polen, Griekenland of NAC Breda..
Zou ik toch voor NAC gaan. Polen en Griekenland zijn nog helemaal niet zeker van het WK toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees Kwakman kan naar Polen, Griekenland of NAC Breda..
Wat een kutvraag, net ik mijn boeken open wil slaan, je krijgt straks een review.quote:
Jammer. Ik wacht met spanning af.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een kutvraag, net ik mijn boeken open wil slaan, je krijgt straks een review.
gr gr
Hoe kan dat 220k views hebben.quote:
In feite is het selectief doorbladeren want ik ken het al.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Ik wacht met spanning af.
Lil' Kleinequote:
Ben ik blij meequote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit serieus echt kwaliteit man, potentieel top 40-materiaal.![]()
![]()
![]()
Klootzakquote:
Wat een trolletje ben je ook hè. Stouterd.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lil' KleineHet enige goede uit Amsterdam. Oh ja en Ajax. Al kan dat niet tippen aan Lil Kleine
3 vingers in de lucht, hey hoquote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongeïnspireerde bagger is dat altijd, net als het kwaliteit is, komt die allesverneukende kutrap wat je wel vaker hoort in de meeste top 40 nummers.
Ik blijf netjes, als je dat niet ziet ben je wel heel incapabel.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je muil tegen de grote Ronnie. Bijdehand jong.
Ook nog grapjes over mijn bril maken?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf netjes, als je dat niet ziet ben je wel heel incapabel.
BRILLENJOOD!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ook nog grapjes over mijn bril maken?
Je bent goed bezig met het promoten van Kleine Lillie dank je.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lil' KleineHet enige goede uit Amsterdam. Oh ja en Ajax. Al kan dat niet tippen aan Lil Kleine
10 jaar, speelt iedereen op kunstgras.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO volgend jaar ook op kunstgras. Gaat wel hard.
Peter Jan Rens ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:45 schreef Adames het volgende:
[..]
wie had nou een vriendin van 19? hij of peter jan rens?
Ik vind Henny maar een zeikerd, maar ik geloof dat die schoonzoon ook niet helemaal spoorde.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort een nieuwe clip
Buurten tijdens een ban, lang geleden alweer. 4 en ene halve maand.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Wat een grapjas dat ie zijn laate bezoek heeft afgeschermd.
Altijd lachen om mensen die tijdens hun ban komen buurten, maar ik durf te wedden dat hij dat ook gewoon doet
[ afbeelding ]
Sinds ik post heb jij geen ban meer dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buurten tijdens een ban, lang geleden alweer. 4 en ene halve maand.
Nog rust tot donderdag gelukkig.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Altijd lachen om mensen die tijdens hun ban komen buurten, maar ik durf te wedden dat hij dat ook gewoon doet
[ afbeelding ]
René is de grootste hypocriet die er hier bij zit. Dat wist je toch wel al mag ik hopen?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje nageaapt van de clip van TLC - Scrubsquote:Op maandag 1 juli 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort een nieuwe clip
René vind ik een goede jongen, alleen denkt hij vaak dat hij grappig is terwijl hij dat helemaal niet is.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René is de grootste hypocriet die er hier bij zit. Dat wist je toch wel al mag ik hopen?
Stijn, luister jij wel eens naar John Mayer?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
René vind ik een goede jongen, alleen denkt hij vaak dat hij grappig is terwijl hij dat helemaal niet is.
Nee, dat vind ik zulke jankerige en wijfachtige muziek.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn, luister jij wel eens naar John Mayer?
Ik snap wat je bedoelt, maar hij maakt wel sterke nummers verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zulke jankerige en wijfachtige muziek.
Sigur Rós en Kendrick Lamar zijn mijn nieuwe ontdekkingen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar hij maakt wel sterke nummers verder.
Deze cover is ook vet:
En dit vind ik echt heerlijk:
Dat jij naar Sigur Ros luistert man.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigur Rós en Kendrick Lamar zijn mijn nieuwe ontdekkingen.
#swag.
Alleen ''Ring of fire''quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat jij naar Sigur Ros luistert man.En Johnny Cash?
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar hij maakt wel sterke nummers verder.
Deze cover is ook vet:
En dit vind ik echt heerlijk:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |