Yo Stijn, wat vind je van Brett?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees Kwakman kan naar Polen, Griekenland of NAC Breda..
Zou ik toch voor NAC gaan. Polen en Griekenland zijn nog helemaal niet zeker van het WK toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees Kwakman kan naar Polen, Griekenland of NAC Breda..
Wat een kutvraag, net ik mijn boeken open wil slaan, je krijgt straks een review.quote:
Jammer. Ik wacht met spanning af.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een kutvraag, net ik mijn boeken open wil slaan, je krijgt straks een review.
gr gr
Hoe kan dat 220k views hebben.quote:
In feite is het selectief doorbladeren want ik ken het al.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Ik wacht met spanning af.
Lil' Kleinequote:
Ben ik blij meequote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit serieus echt kwaliteit man, potentieel top 40-materiaal.![]()
![]()
![]()
Klootzakquote:
Wat een trolletje ben je ook hè. Stouterd.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lil' KleineHet enige goede uit Amsterdam. Oh ja en Ajax. Al kan dat niet tippen aan Lil Kleine
3 vingers in de lucht, hey hoquote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongeïnspireerde bagger is dat altijd, net als het kwaliteit is, komt die allesverneukende kutrap wat je wel vaker hoort in de meeste top 40 nummers.
Ik blijf netjes, als je dat niet ziet ben je wel heel incapabel.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je muil tegen de grote Ronnie. Bijdehand jong.
Ook nog grapjes over mijn bril maken?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf netjes, als je dat niet ziet ben je wel heel incapabel.
BRILLENJOOD!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ook nog grapjes over mijn bril maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |