Je bent goed bezig met het promoten van Kleine Lillie dank je.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lil' KleineHet enige goede uit Amsterdam. Oh ja en Ajax. Al kan dat niet tippen aan Lil Kleine
10 jaar, speelt iedereen op kunstgras.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO volgend jaar ook op kunstgras. Gaat wel hard.
Peter Jan Rens ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:45 schreef Adames het volgende:
[..]
wie had nou een vriendin van 19? hij of peter jan rens?
Ik vind Henny maar een zeikerd, maar ik geloof dat die schoonzoon ook niet helemaal spoorde.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort een nieuwe clip
Buurten tijdens een ban, lang geleden alweer. 4 en ene halve maand.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Wat een grapjas dat ie zijn laate bezoek heeft afgeschermd.
Altijd lachen om mensen die tijdens hun ban komen buurten, maar ik durf te wedden dat hij dat ook gewoon doet
[ afbeelding ]
Sinds ik post heb jij geen ban meer dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buurten tijdens een ban, lang geleden alweer. 4 en ene halve maand.
Nog rust tot donderdag gelukkig.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Altijd lachen om mensen die tijdens hun ban komen buurten, maar ik durf te wedden dat hij dat ook gewoon doet
[ afbeelding ]
René is de grootste hypocriet die er hier bij zit. Dat wist je toch wel al mag ik hopen?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje nageaapt van de clip van TLC - Scrubsquote:Op maandag 1 juli 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort een nieuwe clip
René vind ik een goede jongen, alleen denkt hij vaak dat hij grappig is terwijl hij dat helemaal niet is.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René is de grootste hypocriet die er hier bij zit. Dat wist je toch wel al mag ik hopen?
Stijn, luister jij wel eens naar John Mayer?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
René vind ik een goede jongen, alleen denkt hij vaak dat hij grappig is terwijl hij dat helemaal niet is.
Nee, dat vind ik zulke jankerige en wijfachtige muziek.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn, luister jij wel eens naar John Mayer?
Ik snap wat je bedoelt, maar hij maakt wel sterke nummers verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zulke jankerige en wijfachtige muziek.
Sigur Rós en Kendrick Lamar zijn mijn nieuwe ontdekkingen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar hij maakt wel sterke nummers verder.
Deze cover is ook vet:
En dit vind ik echt heerlijk:
Dat jij naar Sigur Ros luistert man.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigur Rós en Kendrick Lamar zijn mijn nieuwe ontdekkingen.
#swag.
Alleen ''Ring of fire''quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat jij naar Sigur Ros luistert man.En Johnny Cash?
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar hij maakt wel sterke nummers verder.
Deze cover is ook vet:
En dit vind ik echt heerlijk:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |