Ken ook alleen maar Ring of fire. En dat niet leuke nummer uit Killing them softly wat ook een boutfilm is.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel meer man. Johnny Cash is echt een legende, ga eens die film kijken is een goede introductie op z'n werk en z'n leven.
Tamelijk schandalig.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken ook alleen maar Ring of fire. En dat niet leuke nummer uit Killing them softly wat ook een boutfilm is.
Is ouderdom, word je trager van.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck it man, mijn topics worden steeds vaker gekapapt.
Wat heeft de heer GGMM jou aangedaan?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Wat een grapjas dat ie zijn laate bezoek heeft afgeschermd.
Altijd lachen om mensen die tijdens hun ban komen buurten, maar ik durf te wedden dat hij dat ook gewoon doet
[ afbeelding ]
Ik las het ja, mijn neef was niet heel blij.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:46 schreef Typisch het volgende:
ADO gaat ook over op kunstgras.
Cash is wel een baas trouwens.
Ik wens je neef er veel sterkte mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las het ja, mijn neef was niet heel blij.
Bedankt. Zal ik je bij de echte naam noemen?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wens je neef er veel sterkte mee.
Is Aad de Mos jouw neef?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft de heer GGMM jou aangedaan?En mij dan ook nog steeds niet als mod gekregen.
[..]
Ik las het ja, mijn neef was niet heel blij.
Nee, maar wel als een vader voor mij. Al heb ik het gevoel dat de gemiddelde Nederlander dat zo voelt.quote:
Aad is er voor de ups en de downs.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar wel als een vader voor mij. Al heb ik het gevoel dat de gemiddelde Nederlander dat zo voelt.
Zal wel het gevolg van dat Financial Fair Play zijn dat Liverpool nu haar spelers aan de eredivisie moet verkopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vers van de pers: 4 clubs nu interesse in Assaidi
VBL / Assaidi hot in de Eredivisie: PSV, Feijenoord, Vitesse & Twente willen
Ik wens ze veel succes met Assaidi. Want een verschrikkelijke speler is dat zeg. Marokkaanser qua voetbal gedrag ga je ze niet krijgen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad is er voor de ups en de downs.
Mooi dat Ajax zich niet meer meldt voor die gozer.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen optie voor rechtsbuiten ook. Meerl inksbuiten.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi dat Ajax zich niet meer meldt voor die gozer.
Ja en na dat gedrag van vorig jaar hoef ik hem niet meer te zien bij Ajax.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen optie voor rechtsbuiten ook. Meerl inksbuiten.
Fucking boeiend.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en na dat gedrag van vorig jaar hoef ik hem niet meer te zien bij Ajax.
Doet er toch niet toe. Alsof Assaidi ooit de bal afspeelt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen optie voor rechtsbuiten ook. Meerl inksbuiten.
Bedankt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef onlogisch het volgende:
De grootste ter wereld.
Graag gedaan
[ afbeelding ]
The largest breast belongs to Annie Hawkins-Turner (aka Norma Stitz) (USA) who has an under breast measurement of 109.22 cm (43 inch).
Namelijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en na dat gedrag van vorig jaar hoef ik hem niet meer te zien bij Ajax.
Mooie usericon.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe. Alsof Assaidi ooit de bal afspeelt.
[..]
Bedankt.
[..]
Namelijk?
Sowieso. Ik profiteer al zolang van Aad300 zijn tweets en gedachtegoed dat het tijd was voor een tegengebaar.quote:
Door niet te komen en voor een hoger salaris te kiezen bij Liverpool?quote:
Door Ajax aan het lijntje te houden.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door niet te komen en voor een hoger salaris te kiezen bij Liverpool?
Wees blij dat hij zijn ware karakter voor het tekenen kenbaar maakte. Niet dat het verrassend was, maar toch.
Boeiend. Dat is voetbal.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door Ajax aan het lijntje te houden.
Hoe is het ermee?quote:
Rustig, zit een beetje Twelve Monkeys te kijken en tussendoor te Fok!ken en wil zometeen nog ff de San Marino-challenge starten in FM13quote:
vind er ook niet zo veel aan, maar hurt is nog wel minstens zo bekend. of misschien bedoel je diequote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken ook alleen maar Ring of fire. En dat niet leuke nummer uit Killing them softly wat ook een boutfilm is.
Ik vind die versie van NIN beterquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
vind er ook niet zo veel aan, maar hurt is nog wel minstens zo bekend. of misschien bedoel je die
Cara heeft vast struggles, tijdje niet gezien.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Buitendam of Cara nodig. Ik heb zin in Fifa/
Struggles met Tong80 ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cara heeft vast struggles, tijdje niet gezien.
Vroegâh was je blij met 2.5 kb/s. Ik mis die tijden soms welquote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Typisch het volgende:
Download met 2.5 mb/sec en nog duurt het mij te lang.
kutleven
Begrijpelijk. Vroeger had iedereen zo'n verbinding, nu ben jij de enige.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vroegâh was je blij met 2.5 kb/s. Ik mis die tijden soms wel
Hey dat is niet leuk dat je zo over Twente praat.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Vroeger had iedereen zo'n verbinding, nu ben jij de enige.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Vroeger had iedereen zo'n verbinding, nu ben jij de enige.
Tour du jour en mart zijn al geweest.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen tour de france programma's vandaag?
Hoezo? En Sabine is mn. favo tennisterquote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb google afbeeldingen even geraadpleegd en Sabine Lisicki moet niet lachen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? En Sabine is mn. favo tennister. Ben verliefd
.
Ik stuur tegenwoordig mijn hitsige berichten gewoon naar zijn mailquote:
Als ik haar google kom ik op images waar ze er toch een stuk minder goed op uitziet dan als ik haar zie tenissenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt wel mee zo eigenlijk
Daarom moet ze niet haar fake lach opzetten bij huldigingen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik haar google kom ik op images waar ze er toch een stuk minder goed op uitziet dan als ik haar zie tenissen
Ach, als ik 2 tenisters zou kunnen kiezen waren het alsnog Lisicki en Azarenkaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom moet ze niet haar fake lach opzetten bij huldigingen.
Wat plastische chirurgie kan natuurlijk geen kwaadquote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach, als ik 2 tenisters zou kunnen kiezen waren het alsnog Lisicki en Azarenka.
Azarenka mag je hebben, wat?quote:
Anaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Azarenka mag je hebben, wat?
Ivanovic kan er niks meer van, maar dat blijft toch wel mijn favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |