Begrijpelijk. Vroeger had iedereen zo'n verbinding, nu ben jij de enige.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vroegâh was je blij met 2.5 kb/s. Ik mis die tijden soms wel
Hey dat is niet leuk dat je zo over Twente praat.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Vroeger had iedereen zo'n verbinding, nu ben jij de enige.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Vroeger had iedereen zo'n verbinding, nu ben jij de enige.
Tour du jour en mart zijn al geweest.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen tour de france programma's vandaag?
Hoezo? En Sabine is mn. favo tennisterquote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb google afbeeldingen even geraadpleegd en Sabine Lisicki moet niet lachen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? En Sabine is mn. favo tennister. Ben verliefd
.
Ik stuur tegenwoordig mijn hitsige berichten gewoon naar zijn mailquote:
Als ik haar google kom ik op images waar ze er toch een stuk minder goed op uitziet dan als ik haar zie tenissenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt wel mee zo eigenlijk
Daarom moet ze niet haar fake lach opzetten bij huldigingen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik haar google kom ik op images waar ze er toch een stuk minder goed op uitziet dan als ik haar zie tenissen
Ach, als ik 2 tenisters zou kunnen kiezen waren het alsnog Lisicki en Azarenkaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom moet ze niet haar fake lach opzetten bij huldigingen.
Wat plastische chirurgie kan natuurlijk geen kwaadquote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach, als ik 2 tenisters zou kunnen kiezen waren het alsnog Lisicki en Azarenka.
Azarenka mag je hebben, wat?quote:
Anaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Azarenka mag je hebben, wat?
Ivanovic kan er niks meer van, maar dat blijft toch wel mijn favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |