Ken ook alleen maar Ring of fire. En dat niet leuke nummer uit Killing them softly wat ook een boutfilm is.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel meer man. Johnny Cash is echt een legende, ga eens die film kijken is een goede introductie op z'n werk en z'n leven.
Tamelijk schandalig.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken ook alleen maar Ring of fire. En dat niet leuke nummer uit Killing them softly wat ook een boutfilm is.
Is ouderdom, word je trager van.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck it man, mijn topics worden steeds vaker gekapapt.
Wat heeft de heer GGMM jou aangedaan?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Wat een grapjas dat ie zijn laate bezoek heeft afgeschermd.
Altijd lachen om mensen die tijdens hun ban komen buurten, maar ik durf te wedden dat hij dat ook gewoon doet
[ afbeelding ]
Ik las het ja, mijn neef was niet heel blij.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:46 schreef Typisch het volgende:
ADO gaat ook over op kunstgras.
Cash is wel een baas trouwens.
Ik wens je neef er veel sterkte mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las het ja, mijn neef was niet heel blij.
Bedankt. Zal ik je bij de echte naam noemen?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wens je neef er veel sterkte mee.
Is Aad de Mos jouw neef?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft de heer GGMM jou aangedaan?En mij dan ook nog steeds niet als mod gekregen.
[..]
Ik las het ja, mijn neef was niet heel blij.
Nee, maar wel als een vader voor mij. Al heb ik het gevoel dat de gemiddelde Nederlander dat zo voelt.quote:
Aad is er voor de ups en de downs.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar wel als een vader voor mij. Al heb ik het gevoel dat de gemiddelde Nederlander dat zo voelt.
Zal wel het gevolg van dat Financial Fair Play zijn dat Liverpool nu haar spelers aan de eredivisie moet verkopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vers van de pers: 4 clubs nu interesse in Assaidi
VBL / Assaidi hot in de Eredivisie: PSV, Feijenoord, Vitesse & Twente willen
Ik wens ze veel succes met Assaidi. Want een verschrikkelijke speler is dat zeg. Marokkaanser qua voetbal gedrag ga je ze niet krijgen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad is er voor de ups en de downs.
Mooi dat Ajax zich niet meer meldt voor die gozer.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen optie voor rechtsbuiten ook. Meerl inksbuiten.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi dat Ajax zich niet meer meldt voor die gozer.
Ja en na dat gedrag van vorig jaar hoef ik hem niet meer te zien bij Ajax.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen optie voor rechtsbuiten ook. Meerl inksbuiten.
Fucking boeiend.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en na dat gedrag van vorig jaar hoef ik hem niet meer te zien bij Ajax.
Doet er toch niet toe. Alsof Assaidi ooit de bal afspeelt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen optie voor rechtsbuiten ook. Meerl inksbuiten.
Bedankt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef onlogisch het volgende:
De grootste ter wereld.
Graag gedaan
[ afbeelding ]
The largest breast belongs to Annie Hawkins-Turner (aka Norma Stitz) (USA) who has an under breast measurement of 109.22 cm (43 inch).
Namelijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en na dat gedrag van vorig jaar hoef ik hem niet meer te zien bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |