Mooie usericon.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe. Alsof Assaidi ooit de bal afspeelt.
[..]
Bedankt.
[..]
Namelijk?
Sowieso. Ik profiteer al zolang van Aad300 zijn tweets en gedachtegoed dat het tijd was voor een tegengebaar.quote:
Door niet te komen en voor een hoger salaris te kiezen bij Liverpool?quote:
Door Ajax aan het lijntje te houden.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door niet te komen en voor een hoger salaris te kiezen bij Liverpool?
Wees blij dat hij zijn ware karakter voor het tekenen kenbaar maakte. Niet dat het verrassend was, maar toch.
Boeiend. Dat is voetbal.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door Ajax aan het lijntje te houden.
Hoe is het ermee?quote:
Rustig, zit een beetje Twelve Monkeys te kijken en tussendoor te Fok!ken en wil zometeen nog ff de San Marino-challenge starten in FM13quote:
vind er ook niet zo veel aan, maar hurt is nog wel minstens zo bekend. of misschien bedoel je diequote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken ook alleen maar Ring of fire. En dat niet leuke nummer uit Killing them softly wat ook een boutfilm is.
Ik vind die versie van NIN beterquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
vind er ook niet zo veel aan, maar hurt is nog wel minstens zo bekend. of misschien bedoel je die
Cara heeft vast struggles, tijdje niet gezien.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Buitendam of Cara nodig. Ik heb zin in Fifa/
Struggles met Tong80 ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cara heeft vast struggles, tijdje niet gezien.
Vroegâh was je blij met 2.5 kb/s. Ik mis die tijden soms welquote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Typisch het volgende:
Download met 2.5 mb/sec en nog duurt het mij te lang.
kutleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |