quote:Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt wel mee zo eigenlijk
[..]
Ik stuur tegenwoordig mijn hitsige berichten gewoon naar zijn mail
waar heenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik daar niet echt op zit te wachten ben ik de 18de ook nog op vakantie.
En Ajax - Feyenoord missenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik daar niet echt op zit te wachten ben ik de 18de ook nog op vakantie.
Die week in een huisje ergens. Dus ik ga het waarschijnlijk wel 'ergens' kijken. Ik zie wel.quote:
Niet aan gedacht dat de competitie zo vroeg zou beginnen, maar echt spijt heb ik overigens niet.quote:
Liefde gaat door de maag, en je stelde niet teleurquote:
Dat begint erop te lijken, maar vanwaar je voorliefde voor Azarenka?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zij mag er ook wel zijn.
Maria Kirilenko
Ze is goed en ziet er soms nog goed uit ookquote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat begint erop te lijken, maar vanwaar je voorliefde voor Azarenka?
Ja soms. Als jij dronken tennis kijkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is goed en ziet er soms nog goed uit ook.
Qua niveau is het echt slecht ja. En pfff. Ze is niet de mooiste , maar kan er echt wel leuk uitzien hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja soms. Als jij dronken tennis kijkt.
Daarbij ben ik niet echt een tennisfan, maar vrouwentennis vind ik echt een verschrikking.
Oh dat zal best, maar jij zet haar in je top 2 lijstje.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua niveau is het echt slecht ja. En pfff. Ze is niet de mooiste , maar kan er echt wel leuk uitzien hoor
Ja, moet wel iemand zijn met een beetje niveauquote:Op maandag 1 juli 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dat zal best, maar jij zet haar in je top 2 lijstje.
Wel oppassen dat je straks niet echt begint te denken dat je daar was met LR.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
jullie hebben echt wat gemist
tering wat een meet bij fl-freak
Meet bij fl-freak?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
jullie zijn slim. ik kijk bid & destroy maar waarom halen die mensen niet hun eigen huis leeg?
Sjarapova is 3 zie ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, moet wel iemand zijn met een beetje niveau.
Poedersuiker snuiven was echt hi-la-risch. Lekker frikandelletje erbij en uitlachen maar.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |