QUE? MOI??? MOI???quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Tjacka slaat je naar de grond.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:20 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vines_van_juni_.html
Dan had je nu waarschijnlijk AIDS. Of zijn er nog wel eisen aan de plaatsing van je neger zijn?quote:
Als ik een neger was geweest had ik je nu gewoon gepopt. G.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je nu waarschijnlijk AIDS. Of zijn er nog wel eisen aan de plaatsing van je neger zijn?
Kutserie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dexter was een prima episode. Helemaal niks mis mee.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik een neger was geweest had ik je nu gewoon gepopt. G.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Tjacka slaat je naar de grond.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik een neger was geweest had ik je nu gewoon gepopt. G.
Ja tenzij hij enigszins hogergeleid was. Dan stond hij nu in Den Haag te schreeuwen om excuses voor de slavernij. Spijt betuigen is namelijk niet voldoende, want daar is geen schadevergoeding mee gemoeidquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Je was dan allang anaal geneukt in bijlmer gevangenis man om vervolgens als inferieur volk ons te dienen.
Spijt betuigen over iets waar je zelf niks mee te maken had aan mensen die er niks mee te maken hadden. Apart ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
Met die slavenherdenking en spijt betuigen. Fuck dat, handel is handel .
Die negers in kwestie geloven ook nog steeds werkelijk dat Nederland een grote naam was in de export van slaven. Niet meer dan 5% is het geweest, een gemiste kans eigenlijklijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:33 schreef Smoofie het volgende:
En ook nog negertjes die vinden dat we meer moeten doen.
150 jaar geleden en ze lijden nog steeds jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Spijt betuigen over iets waar je zelf niks mee te maken had aan mensen die er niks mee te maken hadden. Apart ja.
Asscher schaamt zich anders diep hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
150 jaar geleden en ze lijden nog steeds ja.
Die Raymann met z'n betoog dat het slavernij verleden nog steeds invloed heeft op hoe wij over negers denken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso andere tijden. Je kan het die mensen van toen ook niet echt kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die geveinsde betrokkenheid. Heeft Nederland eigenlijk al een officieel excuus uitgebracht?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Asscher schaamt zich anders diep hoor.
Sowieso, ze doen net alsof de Europeanen de grote boosdoeners waren. Arabieren en afrikanen zelf deden net zo goed mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die negers in kwestie geloven ook nog steeds werkelijk dat Nederland een grote naam was in de export van slaven. Niet meer dan 5% is het geweest, een gemiste kans eigenlijklijk.
10 jarige vrede met Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |