quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, zie het. Geen tieten te zien though. Maar wat een chick
.
[ afbeelding ]
[..]
Zo'n huge paardenreet waar Vas niks bij is zeker?Bedoelde niks slechts met paardenbips hoor, misschien had ik beter paardrijbips moeten zeggen
.
Op deze foto poset ze wel als jumi.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze shit is alleen leuk als Gorz het doet, jou staat het niet
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we een rel beginnen, dan zijn dWc en Gorz er iig als de kippen bij
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh god, ben jij ook slachtoffer geworden?Ik denk dat we een hulpgroep moeten beginnen. Gorz kan onze leider zijn, die is het meest verslingerd aan die jongen.
#obsessedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan jij me leren waar mannen wel van houden? FOK! is een beetje een school voor mij, volg drugslessen bij Gorz en Chloro, lessen in de vrouwenliefde bij Dqod, en zo nu en dan een bijles dichten en literatuur bij hakunamatafaka.
Zit ff door te lezen,quote:
Gvdquote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
Kom je over 10 min metrodaten tussen VU en Zonnestein?
Wat dat betreft passen jullie bij elkaar, jullie allebei hebben een ziekelijke fascinatie ergens voor.quote:
Ja, voor elkaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat dat betreft passen jullie bij elkaar, jullie allebei hebben een ziekelijke fascinatie ergens voor.
Klopt. Funny. Niet om het een of ander, maar nu we het er toch over hebben: heb je die van jou wel eens goed bekeken? 2468 anonieme views op mijn Fotoboek in minder dan een maand can't be wrong.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat dat betreft passen jullie bij elkaar, jullie allebei hebben een ziekelijke fascinatie ergens voor.
Er is iets goed mis met dat meisje, inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd. Hoevaak wilt zij mensen van FOK! even meeten, meer dan Vas gewoon. Godkanker
.
Nee dat is het dus juist niet. Zoveel train je je bilspieren er niet mee, beenspieren een stuk meer. Zij heeft dus erg gespierde benen (ook door handbal). Op zich niks mis mee, past ook wel bij haar heupen, maar die kont is echt een heel raar plat flubbertje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n huge paardenreet waar Vas niks bij is zeker?Bedoelde niks slechts met paardenbips hoor, misschien had ik beter paardrijbips moeten zeggen
.
Beweer je nou dat ik 2468x in je fobo heb gekeken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt. Funny. Niet om het een of ander, maar nu we het er toch over hebben: heb je die van jou wel eens goed bekeken? 2468 anonieme views op mijn Fotoboek in minder dan een maand can't be wrong.
Over wie ging het nou eigenlijk? Ik dacht die latinachick van durrr?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is het dus juist niet. Zoveel train je je bilspieren er niet mee, beenspieren een stuk meer. Zij heeft dus erg gespierde benen (ook door handbal). Op zich niks mis mee, past ook wel bij haar heupen, maar die kont is echt een heel raar plat flubbertje.![]()
Maar verschilt misschien ook wel iets per discipline, want bij springen moet je heel goed kunnen meeveren door heel je been, kuit, bovenbeen, bil en je hele rug. Zij doet alleen aan dressuur.
Nu mag je niet meer zeiken op mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gvd. Hoevaak wilt zij mensen van FOK! even meeten, meer dan Vas gewoon. Godkanker
.
Chairedenatie.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:48 schreef Chloroform het volgende:
Vind het altijd heerlijk als jullie de vrouwen beetje aan het bashen zijn.
Wordt verworpen, anders had je hem niet gequotequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Irritante Gorzalka post, wordt bij voorbaat genegeerd.
Je weet heel goed over wie ik het heb.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik 2468x in je fobo heb gekeken?
Niet eens 8 keer, laat staan 2468.
En nog steeds wil ik samenwonen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er is iets goed mis met dat meisje, inderdaad.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Wie loopt er überhaupt warm om te meeten met de slet van FOK! met d'r ouwe kop
.
gvd zeg dat dan eerderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je op was komen dagen had je nog mee kunnen eten ook.
Oh come on, zo oud ziet ze er niet uit. Zou haar wangen strelen en zeggen dat het allemaal wel goed komt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Wie loopt er überhaupt warm om te meeten met de slet van FOK! met d'r ouwe kop
.
Ken nog wel een grotere FOK!slet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
100x per dag in iemands fotoboek kijken is heel normaal hoor, je moet toch een beetje op de hoogte blijvenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet heel goed over wie ik het heb.
Miss ik iets?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ken nog wel een grotere FOK!slet.
Hardop gelachen en per ongeluk het meisje tegenover me verleid, bedankt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Jumi was nep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ken nog wel een grotere FOK!slet.
Lieve jongen, dat is allemaal voor mij gedaan. Zij het automatisch of door anderen aangereikt, gemak dient de Maus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Panzer? Heb je ook een urendeclaratie van de tijd die je hebt gestopt in het stalken van chicks op FOK!, danwel het vastleggen en interpreteren van informatie om hun ware identiteit alsook hun bedoelingen te onderzoeken?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hardop gelachen en per ongeluk het meisje tegenover me verleid, bedankt.
Fair enough, maar ontstaat de drang daartoe uit verveling? Oprechte interesse? Hobby?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lieve jongen, dat is allemaal voor mij gedaan. Zij het automatisch of door anderen aangereikt, gemak dient de Maus.
Je snapt 'm niet?quote:
Haha, hardop gelachen om je reactie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA MISS SNAP JE WEL, HAHA GENIAAL KK GRAPPIG xd
Hardop gelachenquote:
quote:
Dubbele woordgrap, spontaan in mn broek gespoten.quote:
Je weet niet wat je misst.quote:
Hierom weer hardopquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, hardop gelachen om je reactie.![]()
Heeft Panzer al eens geen stijve kunnen krijgen bij de seksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt de jongen die al 2 liedjes over me in gezongen heeft
Ja, is bijwerking van die anabolen eh.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft Panzer al eens geen stijve kunnen krijgen bij de seks?
Is dit überhaupt een serieuze vraag? Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft Panzer al eens geen stijve kunnen krijgen bij de seks?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit überhaupt een serieuze vraag? Wat denk je zelf?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is bijwerking van die anabolen eh.
Lijkt een piemel ook minder dik als een jongen zo gespierd is?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit überhaupt een serieuze vraag? Wat denk je zelf?
Misschien is hij juist zo gespierd geworden zodat zijn enorme penis niet zo afschrikt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lijkt een piemel ook minder dik als een jongen zo gespierd is?
Dat is ludiek, jij bent creepyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt de jongen die al 2 liedjes over me in gezongen heeft
PENIS = JUMIquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien is hij juist zo gespierd geworden zodat zijn enorme penis niet zo afschrikt!!!!!!
Ze wilt gewoon triotje met mij en Panzmausquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
PENIS = PEMIS = PEMISS = PE MISS = PAY MISS = HOERquote:
HAHA IK ZIE DE LINK ILLUMINADIE GWNquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
PENIS = PEMIS = PEMISS = PE MISS = PAY MISS = HOER
Oprechte interesse, srs. Zo vind ik het eveneens fascinerend dat jij met je bedwelmde hoofd je principes uit het raam doet en bovenop die barrel of lies klautert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fair enough, maar ontstaat de drang daartoe uit verveling? Oprechte interesse? Hobby?
Ik wil Lucille Werner anaal frituren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
HAHA IK ZIE DE LINK ILLUMINADIE GWN
ze loopt nog moeilijk van de vorige grootgeschapen adonis die haar lief heeft gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil Lucille Werner anaal frituren.
Tuurlijk wel, jij bent altijd heel goed met plakkerig spul xDquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:17 schreef Allure_ het volgende:
Zou ik een band kunnen plakken?
nvm ga ik niet eens aan beginnen natuurlijk
Haha jawel, is easy.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:17 schreef Allure_ het volgende:
Zoveel oprechte interesse in mensen buiten je omgeving die geen fuck om jou geven verder ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oprechte interesse, srs. Zo vind ik het eveneens fascinerend dat jij met je bedwelmde hoofd je principes uit het raam doet en bovenop die barrel of lies klautert.
nieuwe binnenband is 7 euro ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:17 schreef Allure_ het volgende:
Mijn hartje....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ik zou voorheen werkelijk niemand uit de KLB SC willen ontmoeten
Ah, het "ik geef geen fuck"-argument. Wist dat-ie ging komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoveel oprechte interesse in mensen buiten je omgeving die geen fuck om jou geven verder ja?Wauw.
En achja, principes dat ik meeten met mensen van Internet voor dorks vind?Als dat al een principe is ben jij best wel simpel van geest. Laat ik het duidelijker stellen: ik zou werkelijk niemand uit de KLB SC willen ontmoeten in het echt, totaal geen behoefte aan, want dat volk hoef ik niet in het echt te leren kennen
. Jij blijkbaar wel.
Ik FOK! voor m'n entertainment, een goede portie (leed)vermaak is altijd welkom. Hoe die mensen in het echt zijn kan me aan m'n reet roesten, ik hoef ze zeer zeker niet te ontmoeten, ik geef geen fuck en al helemaal niet om hun werkelijke identiteit of hun intenties op dit forum. Jij blijkbaar wel.
Nieuwe Audi R8 v10 kost maar 220K, je punt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nieuwe binnenband is 7 euro ofzodaar ga je toch niet moeilijk voor zitten doen
Als jij voor mij een dikke haze toeter vouwt doe ik het voor je.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
loop morgen wel 40 km naar de halfords
Moest lachen om PIquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
loop morgen wel 40 km naar de halfords
Zou je denken "wij jou ook niet", maar mijn praktijkervaring zegt andersquote:
Snap je de context wel..?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, het "ik geef geen fuck"-argument. Wist dat-ie ging komen.
Niet eens een mooi plaatje erbij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, het "ik geef geen fuck"-argument. Wist dat-ie ging komen.
Klinkt als een goeie dealquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als jij voor mij een dikke haze toeter vouwt doe ik het voor je.
I don't care about context.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou je denken "wij jou ook niet", maar mijn praktijkervaring zegt anders.
[..]
Snap je de context wel..?
Panzer geeft dus blijkbaar weldgelijk een fuck om mensen en hun identiteit/intenties op een forum.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoveel oprechte interesse in mensen buiten je omgeving die geen fuck om jou geven verder ja?Wauw.
En achja, principes dat ik meeten met mensen van Internet voor dorks vind?Als dat al een principe is ben jij best wel simpel van geest. Laat ik het duidelijker stellen: ik zou voorheen werkelijk niemand uit de KLB SC willen ontmoeten in het echt, totaal geen behoefte aan, want dat volk hoef ik niet in het echt te leren kennen
. Jij blijkbaar wel.
Ik FOK! voor m'n entertainment, een goede portie (leed)vermaak is altijd welkom. Hoe die mensen in het echt zijn kan me aan m'n reet roesten, ik hoef ze zeer zeker niet te ontmoeten, ik geef geen fuck en al helemaal niet om hun werkelijke identiteit of hun intenties op dit forum. Jij blijkbaar wel.
Ik maak gewoon een goed puntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:23 schreef Chloroform het volgende:
Vind het altijd wel mooi als dWc zo semi-mad doet.
Ik volg je niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou je denken "wij jou ook niet", maar mijn praktijkervaring zegt anders .
Tuurlijk bby, tuurlijk.quote:
En dan ook nog echt denken dat hij gelijk heeft en een goed punt heeftquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:23 schreef Chloroform het volgende:
Vind het altijd wel mooi als dWc zo semi-mad doet.
Ik ken fons, hij naait je eronder waar je bij staat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie deal
maarja vertrouw toch liever op fons de fietsenmaker
fietsen
Dat maken wij wel uitquote:
het leven kan raar lopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze loopt nog moeilijk van de vorige grootgeschapen adonis die haar lief heeft gehad
Ik: hoef geen mensen van KLB SC te ontmoeten.quote:
Ignorance is bliss.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En dan ook nog echt denken dat hij gelijk heeft en een goed punt heeft!
oh, was ik toch net naar op zoekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ken fons, hij naait je eronder waar je bij staat.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
OF MOET IK ZEGGEN: IGNORANCE IS MISS HAHAHAHAHhahahHhhaahha![]()
![]()
GVD WAT EEN DIJENKLETSER¡¡¡¡quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
OF MOET IK ZEGGEN: IGNORANCE IS MISS HAHAHAHAHhahahHhhaahha![]()
![]()
Aaaaah, een hidden vas backstab.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik: hoef geen mensen van KLB SC te ontmoeten.
Jij:
Ik: zou je denken dat mensen uit KLB SC zouden zeggen 'wij jou ook niet', maar mijn ervaring zegt inmiddels anders
gewoon jew girls in google imagesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef krioro het volgende:
Slap geworden van TT.
Even Chloro's pics weer opzoeken.
Het kan me interesseren zoals jij interesse hebt in slappe humor en leedvermaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap je de context wel..?
Panzer geeft dus blijkbaar weldegelijk een fuck om mensen en hun identiteit/intenties op een forum.
Hard geworden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef krioro het volgende:
Slap geworden van TT.
Even Chloro's pics weer opzoeken.
Geen fuck geven en toch de moeite nemen zo'n verhaal te typen.. Hmmmm...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En achja, principes dat ik meeten met mensen van Internet voor dorks vind?Als dat al een principe is ben jij best wel simpel van geest. Laat ik het duidelijker stellen: ik zou voorheen werkelijk niemand uit de KLB SC willen ontmoeten in het echt, totaal geen behoefte aan, want dat volk hoef ik niet in het echt te leren kennen
. Jij blijkbaar wel.
Hij maakt gewoon een goed punt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen fuck geven en toch de moeite nemen zo'n verhaal te typen.. Hmmmm...
Chairedenatie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen fuck geven en toch de moeite nemen zo'n verhaal te typen.. Hmmmm...
Nog wel meer personen hoorquote:
Oké man.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het kan me interesseren zoals jij interesse hebt in slappe humor en leedvermaak.
Dat jij daar vervolgens je roede in laat kwispelen is iets wat mijn verstand geheel en volledig verbijstert. Het is ironisch, fascinerend en vermakelijk. En zielig tegelijkertijd. Laat me.
Wat bedoel je met die laatste zin? Oprecht nieuwsgierig naar. Ik zie namelijk niet hoe jezelf verbeteren slecht is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oké man.
Vooral mooi om te zien hoe jij jezelf er zo boven denkt te plaatsen terwijl jij keihard hebt moeten werken om te zijn wie je nu bent.
Het is beter om superieur geboren te worden en jezelf niet te hoeven ontwikkelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die laatste zin? Oprecht nieuwsgierig naar. Ik zie namelijk niet hoe jezelf verbeteren slecht is.
Ben ik dan ook alleen maar trots op. Ik vind het nog mooier om te zien dat jij ligt te kattebakken met iemand die er meerdere online persoonlijkheden op nahield. Dat is pas dedicatie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oké man.
Vooral mooi om te zien hoe jij jezelf er zo boven denkt te plaatsen terwijl jij keihard hebt moeten werken om te zijn wie je nu bent.
Dat betekent dat je voorheen jack shit was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die laatste zin? Oprecht nieuwsgierig naar. Ik zie namelijk niet hoe jezelf verbeteren slecht is.
Hahahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is beter om superieur geboren te worden en jezelf niet te hoeven ontwikkelen.
Ik kan dit bevestigen, ik werd superieur geboren. (srs)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is beter om superieur geboren te worden en jezelf niet te hoeven ontwikkelen.
Me2quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, ik werd superieur geboren. (srs)
Sommige mannen hebben sinds vroeg af aan een bazenmindset, anderen (helaas voor hen) nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom liegen op internetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Op je 25e nog steeds achter de schrobmachine staan, stik erin.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben sinds vroeg af aan een bazenmindset, anderen (helaas voor hen) niet.
Wat boeit dat dan weerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat betekent dat je voorheen jack shit was.
jij werd geboren met een bruine lul in je schat.quote:
En dan heb je nog de groep mensen die denken dat ze geweldig zijn maar ondertussen falen in alle aspecten van het leven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben sinds vroeg af aan een bazenmindset, anderen (helaas voor hen) niet.
Wat is er nou dedicatie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben ik dan ook alleen maar trots op. Ik vind het nog mooier om te zien dat jij ligt te kattebakken met iemand die er meerdere online persoonlijkheden op nahield. Dat is pas dedicatie.
Impliceer je dat Allure als baby is misbruikt door een getinte pedofielquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij werd geboren met een bruine lul in je schat.
Wat wil je nog meer, gepenetreerd geboren wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij werd geboren met een bruine lul in je schat.
Hahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op je 25e nog steeds achter de schrobmachine staan, stik erin.
Shit, wat slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit ik moest lachen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef me maar een checklist, kunnen we die voor ons allebei afvinken, kijken wie er verder is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dan heb je nog de groep mensen die denken dat ze geweldig zijn maar ondertussen falen in alle aspecten van het leven.
net zo slecht als elkaar hier overtuigen wie er beter isquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak eens een goed punt waarom dat erg is dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Belachelijk typisch dat uitgerekend jij daarop reageert! Want jij was er ook zo één
.
Ik vind het wel vermakelijk ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef wise het volgende:
[..]
net zo slecht als elkaar hier overtuigen wie er beter is![]()
Nutteloos, je schiet er niks mee op en je geeft andere wat te lachen
Doen alsof dat een slecht iets isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef wise het volgende:
[..]
net zo slecht als elkaar hier overtuigen wie er beter is![]()
Nutteloos, je schiet er niks mee op en je geeft andere wat te lachen
quote:
Het is niet erg, ik kijk alleen met een face van:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maak eens een goed punt waarom dat erg is dan.
Zie de post boven zijn post (de mijne) en lees dan weer wat hij zegt, en kijk wat ik bedoelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ondertussen zoeven CB en ik in onze zwaarverdiende Ferrari's terwijl dWc met die labiele Juminelle rondjes maakt op de schrobmachien bij de broodafdeling.
Quote even.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie de post boven zijn post (de mijne) en lees dan weer wat hij zegt, en kijk wat ik bedoel. Mooi dit.
Alweer sneaky back stab naar Vasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ondertussen zoeven CB en ik in onze zwaarverdiende Ferrari's terwijl dWc met die labiele Juminelle rondjes maakt op de schrobmachien bij de broodafdeling.
right in the nutsackquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Klopt, niet zo gek dat ik er dan op reageer toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Belachelijk typisch dat uitgerekend jij daarop reageert! Want jij was er ook zo één
.
Wat snap je er niet aan?quote:
Nee snapte gewoon niet wie je bedoelde met hij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan?
Lees de post van Panzer onder de Chinees, lees dan post van mij met Chinees, lees dan post van Panzer weer.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah wtfdat kan toch serieus behoorlijk schadelijk zijn voor je ballen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
nee manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Luister eens naar jezelf, dat zijn stuk voor stuk zaken waar vrijwel elk kind wel te maken heeft gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is niet erg, ik kijk alleen met een face van:
[ afbeelding ]
Als iemand die als klein kind/puber in z'n broek plaste, gepest werd, nooit vriendinnetjes had, kleren van Zeeman droeg etc. na 2009 pas zulke stoere praatjes kreeg.
Geklutste eierenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke gehaktballen ja. Nee, dat gun ik niemand.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van iemand met daadwerkelijk verbrijzelde ballen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op je 25e nog steeds achter de schrobmachine staan, stik erin.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Da's ook altijd mijn reactie als ik je UI, ondertitel en sig zie.quote:
Hoeveel mensen weten hier dat je één stottende puistenkop bent?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Da's ook altijd mijn reactie als ik je UI, ondertitel en sig zie.
ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoeveel mensen weten hier dat je één stottende puistenkop bent?![]()
Achterhaalde E-heroes hier
WAAROM HEquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben anders nog steeds kkboos op jou
Vrijwel iedereen heeft mij op pics/cam gezien. Yuri ook trouwens, jammer dat je verhaal over mij tegen hem dus weinig zin had. Verder genoeg mensen van FOK! gemeet. Vraag het ze zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze e-heroes hebben anders wel nude pics van je chick.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AHW SHIIIIquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze e-heroes hebben anders wel nude pics van je chick.
Wel deze pullen maar niet op de rest reagerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je was kaolo skinnyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Please vertel FOK! niet wat een loser ik ben IRL.
Dit jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel deze pullen maar niet op de rest reagerencmon son
Vanavond raiden he, 20:00 online.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Please vertel FOK! niet wat een loser ik ben IRL.
Geen tijd voor, hij wordt ondertussen gevoerd, dus gaat wat trager allemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben vanavond denk ik holy spec ipv prot ok? Zoek dus ff snel nog een nieuwe OTquote:
Is dat het enige verweer dat je hebt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KRIO EXPOSED.quote:
Is goed, aan een uurtje huilen heb ik wel genoeg.quote:
Alles is toch al gezegd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is niet erg, ik kijk alleen met een face van:
[ afbeelding ]
Als iemand die als klein kind/puber in z'n broek plaste, gepest werd, nooit vriendinnetjes had, kleren van Zeeman droeg etc. na 2009 pas zulke stoere praatjes kreeg.
Dus iemand is beter als hij zich nooit heeft hoeven ontwikkelen? Ik zou juist zeggen dat iemand die zich van "lelijk eendje" tot swagalicious1337XxUAEpro ontwikkelt meer heeft bereikt.quote:
Srs? In je broek plassen als kind is deel van je argument?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alles is toch al gezegd?
[..]
[..]
Als het BNP van Afrika de laatste 10 jaar met 300% is gegroeid is het nog steeds slechter dan de 1% groei van Europa.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus iemand is beter als hij zich nooit heeft hoeven ontwikkelen? Ik zou juist zeggen dat iemand die zich van "lelijk eendje" tot swagalicious1337XxUAEpro ontwikkelt meer heeft bereikt.
Ik vroeg je wat, ouwe penisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Srs? In je broek plassen als kind is deel van je argument?
Deze slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het BNP van Afrika de laatste 10 jaar met 300% is gegroeid is het nog steeds slechter dan de 1% groei van Europa.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het BNP van Afrika de laatste 10 jaar met 300% is gegroeid is het nog steeds slechter dan de 1% groei van Europa.
Reageer anders even op mijn post.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat het enige verweer dat je hebt?
1800% eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus iemand is beter als hij zich nooit heeft hoeven ontwikkelen? Ik zou juist zeggen dat iemand die zich van "lelijk eendje" tot swagalicious1337XxUAEpro ontwikkelt meer heeft bereikt.
Welnee, na 6 jaar nog steeds een lelijke eend op een schrobmachine zijn, dat is pas een bazeninstelling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je punt is dat ze ondanks hun groei nog steeds achterlopen op jou?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GAST HIERHEBBEN WE HET OVER GEHAD HE.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben vanavond denk ik holy spec ipv prot ok? Zoek dus ff snel nog een nieuwe OT
Nee klopt, ik lees alleen blablabla en het feit dat je mijlenver afwijkt van waar het eigenlijk over ging omdat je dáár geen goed verweer voor hebtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij snapt het punt waarschijnlijk niet eens, dus houd je snavel.
Je was helemaal excited voor die mooie lippen van mequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
1800% eens
En ik baal van je omdat ik helemaal excited was je te ontmoeten en je vervolgens liever naar de Esso gaat
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef CristinaYang het volgende:
Woonde dWc niet ook gewoon nog thuis trouwens?
Ja, maar hij heeft al >100.000 euro bij de Albert Heijn verdient vanaf zijn 14e.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef CristinaYang het volgende:
Praat dan niet verder, als je geen idee hebt waar het over gaat?quote:
Wat zegt dit? Dat ik niet volwassen ben? Niet m'n eigen boontjes kan doppen? Ik een moederskind ben?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef CristinaYang het volgende:
Selectief reageren, so so frustrating.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:08 schreef Murdera het volgende:
De verandering van het punt waar het hele verweer op gebaseerd is vind ik opmerkelijk, en niet getuigen van enig respect voor de discussie.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Gridlok het volgende:
Kom kom kinders, kunnen we niet allemaal vriendjes zijn.
Wil jouw vriend helemaal niet zijn zeg :squote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Gridlok het volgende:
rot op naar je eigen land ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil jouw vriend helemaal niet zijn zeg :s
En dan te bedenken dat hij zich helemaal opwindt als iemand geen antwoord geeftquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Selectief reageren, so so frustrating.
Tuurlijk niet, de mensen die hebben moeten groeien van broekplassende meisjesschuwe Dragonball Z-nerd willen hun credits voor de bewezen zelfontplooiing.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Gridlok het volgende:
Ridiculisatie van zijn eigen verweer = ridiculisatie van zichzelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Selectief reageren, so so frustrating.
Lul niet, bij hem thuis zat je gewoon met je voet in zijn kruis hoor. Jullie dachten dat ik t niet zag maar ik zie alles.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil jouw vriend helemaal niet zijn zeg :s
Wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij zich helemaal opwindt als iemand geen antwoord geeft
Ik wil liever naaktfoto's van Juminelle, houd eens op over die swagontwikkeling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de mensen die hebben moeten groeien van broekplassende meisjesschuwe Dragonball Z-nerd willen hun credits voor de bewezen zelfontplooiing.
Nee inderdaad, je bent helemaal zen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?
Ik laat mijn gemoedstoestand toch zeker niet bepalen door een stel onbekenden op internet.
Als jij ophoudt met gestalk en gedoe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil liever naaktfoto's van Juminelle, houd eens op over die swagontwikkeling.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?
Ik laat mijn gemoedstoestand toch zeker niet bepalen door een stel onbekenden op internet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
Iemand die met swag wordt geboren maar zich NOOIT ontwikkelt zal juist minderen bereiken dan het lelijke eendje die zichzelf leert te ontwikkelen. Europa is ook met 0 swag geboren swa.
Zen is voor Yuri_Boyka = fag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je bent helemaal zen.
Wil je een licentie hebben op mijn volautomatische de-anonymizer of geloof je het inmiddels wel met haar? Mi kanki son.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij ophoudt met gestalk en gedoe.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
Overigens ben ik niet de enige FOK!ker die vóór jou gekozen werd door je chick hoor, maar heb er geen moeite mee om het onderwerp te zijn van je woede, zodat we jou met z'n allen uit kunnen lachen.
'Sup met deze Etha? Meteen stilquote:
Does it look like I care?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil je een licentie hebben op mijn volautomatische de-anonymizer of geloof je het inmiddels wel met haar? Mi kanki son.
Gifje laat niet die ene kogel zien die hem wél raakt, zou accurater zijn.quote:
Heb volgende keer liever dat ze netjes hun vinger opsteken, kan ik één voor één alle vragen beantwoorden.quote:
Is dat niet dat waus mens van die antweuuurdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:18 schreef Chocolatebear het volgende:
CB en WD[ afbeelding ]
full ecto no homo
Die een navel pijpt schijnbaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat niet dat waus mens van die antweuuurd
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, met sk8board P.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja sure.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
kan ik één voor één alle vragen beantwoorden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef CristinaYang het volgende:
IS ER NOG RUZIE?
Oh en ja dWc, het betekent dat je kennelijk nog verdomd weinig bereikt hebt in je leven, en dat de mensen waar je zo op haat immens op je voorlopen ondanks hun jaren achterstand
geen idee, ik volg het al lang net meer, niet meer boeiendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef CristinaYang het volgende:
IS ER NOG RUZIE?
Oh en ja dWc, het betekent dat je kennelijk nog verdomd weinig bereikt hebt in je leven, en dat de mensen waar je zo op haat immens op je voorlopen ondanks hun jaren achterstand
Dit jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef CristinaYang het volgende:
IS ER NOG RUZIE?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef CristinaYang het volgende:
IS ER NOG RUZIE?
Wat is 'het'?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef CristinaYang het volgende:
IS ER NOG RUZIE?
Oh en ja dWc, het betekent
Bron?quote:dat je kennelijk nog verdomd weinig bereikt hebt in je leven
Voorlopen met wát? En hoe weet jij dat zo zeker?quote:en dat de mensen waar je zo op haat immens op je voorlopen ondanks hun jaren achterstand
quote:
So sad dat je het nu zo probeert af te doen. Je bent 25 ofzo toch? En je woont nog thuis, werkt bij de Appie, blowt de godganse dag en hebt een chick met dusdanige issues dat ze dubbellevens leidt op het internet. Dat betekende 'het', en jouw gedrag hier is voldoende bron voor mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is 'het'?
[..]
Bron?
[..]
Voorlopen met wát? En hoe weet jij dat zo zeker?
Oftewel;
[..]
Word morgen toevallig 24quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
So sad dat je het nu zo probeert af te doen. Je bent 25 ofzo toch?
Dat zegt niks?quote:En je woont nog thuis,
Dit ook nietquote:werkt bij de Appie
Ik ben Vas niet?quote:, blowt de godganse dag
Die ken jij nietquote:en hebt een chick
Interesseert mij niet.quote:met dusdanige issues dat ze dubbellevens leidt op het internet.
Mijn gedrag hier is niet representatief verder. Tot zover jouw aannames en steekhoudende argumentenquote:Dat betekende 'het', en jouw gedrag hier is voldoende bron voor mij.
Die is aan het peilen hoe lang mensen over haar doorgaan zonder dat ze zichzelf laat zien. Mooi sociaal experiment.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Heb miss trouwens al een tijdje niet meer gezien hier.
Maar jij hebt geen vader hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Word morgen toevallig 24.
[..]
Dat zegt niks?
[..]
Dit ook niet. Bovendien prima uurloon voor het werk dat je verricht, helemaal als studentenbijbaan.
[..]
Ik ben Vas niet?
[..]
Die ken jij niet. Ik doe ook niet aan relaties met mensen die ik via internet ken FYI.
[..]
Interesseert mij niet.
[..]
Mijn gedrag hier is niet representatief verder. Tot zover jouw aannames en steekhoudende argumenten.
Oh, en iemand die voor 2009 nog een lijf had zoals sommige Joden in WO II op hun sterfdag nog niet hadden, die average chicks scoort op internet, chicks stalkt op internet, foto's maakt van onbekenden in de trein en deze plaatst op internet en zich onterecht superieur voelt op internet kan mij on-mo-ge-lijk hebben ingehaald in het spel des levens..
Shiiiiiiiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en iemand die voor 2009 nog een lijf had zoals sommige Joden in WO II
Dat is best grappig aangezien dat hetzelfde met jou was over mij toen ik gebanned was, alleen het verschil is dat ik toen niet kon reageren en zij wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die is aan het peilen hoe lang mensen over haar doorgaan zonder dat ze zichzelf laat zien. Mooi sociaal experiment.
Liever een overleden vader dan jouw hoofd op m'n romp (srs).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen vader haha
Sry als ik te ver ging :$
Hahaha so madquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Liever een overleden vader dan jouw hoofd op m'n romp (srs).
Hahaquote:
gvdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Liever een overleden vader dan jouw hoofd op m'n romp (srs).
Helemaal " Clean " behaald of met snoepjes?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:12 schreef Panzermaus het volgende:
Dat lijfje had ik tot 2011 nog, dat is pas lachen, dWc. Jaartje en 23 kg spiermassa verder hoorde je niemand er meer over, behalve jij. Waarom zo blijven hangen op het verleden? Malle jongen.
Ga die labiele kwabbernoot van je aanduwen en maak er een mooie verjaardag van.
Wat denk je zelf? Die roid rages komen niet zomaar ergens vandaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Helemaal " Clean " behaald of met snoepjes?
Je maakt me aan het huilen, stop alsjeblieft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou die moeten doorgaan over vaders? Mijne was er gewoon voor me, kan jij niet zeggen.
een keer in de 3 maanden wat blauwe defqons, dan cut je in één nacht gewoon naar 8%quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van, ik deadlift alleen broodjes met hagelslag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Die roid rages komen niet zomaar ergens vandaan.
Dit snap ik dan oprecht weer niet. Ik vind dWc een lulletje rozenwater met een te grote bek en nothing to back it up, maar dat komt door zijn eigen gedrag en instelling, niet door dingen waar hij totaal geen invloed op heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen vader haha
Sry als ik te ver ging :$
Jezus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit snap ik dan oprecht weer niet. Ik vind dWc een lulletje rozenwater met een te grote bek en nothing to back it up, maar dat komt door zijn eigen gedrag en instelling, niet door dingen waar hij totaal geen invloed op heeft.
Kan niet clean.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zelfs als grapje is die opmerking gewoon not donequote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit snap ik dan oprecht weer niet. Ik vind dWc een lulletje rozenwater met een te grote bek en nothing to back it up, maar dat komt door zijn eigen gedrag en instelling, niet door dingen waar hij totaal geen invloed op heeft.
Ging mij er gewoon om hoe serieus men erop in gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zelfs als grapje is die opmerking gewoon not done
Is een verwijzing naar een eerdere fiti waar dWc dat tegen Chloro (volgens mij) zei.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was leuk! Uitgegaan in Den Haag met vriendinnen, cocktails gedronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waar was jij dan?![]()
dwc vs the world zei ik tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
Kan iemand een lijstje maken wie met wie beef heeft, ik houd dit allemaal niet bij.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Was leuk! Uitgegaan in Den Haag met vriendinnen, cocktails gedronken
Mooie lampen, weet je waar ik die kan kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waar was jij dan?
Ja even mooi netwerkschetsje en dan ook eentje van wie wie gemeet heeft en wie wie geneukt heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
Kan iemand een lijstje maken wie met wie beef heeft, ik houd dit allemaal niet bij.
Dizze.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is een verwijzing naar een eerdere fiti waar dWc dat tegen Chloro (volgens mij) zei.
Ik hoor jou er zelf anders nog tot in den treure over, hoor?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:12 schreef Panzermaus het volgende:
Dat lijfje had ik tot 2011 nog, dat is pas lachen, dWc. Jaartje en 23 kg spiermassa verder hoorde je niemand er meer over, behalve jij. Waarom zo blijven hangen op het verleden? Malle jongen.
Chloro zei toen iets gaars tegen mij waarop ik zei 'geen wonder dat je vader van je is weggelopen' oid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat was zijn eigen 'grap' tegen vas of chlo in het verleden.
Kan je zien hoe desperate de argumenten van hem soms zijn.
[..]
Waarom er een foto bij doen? Is dit om het echt te laten lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waar was jij dan?
Dit bevestigt mijn beeld van hem alleen maar verder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is een verwijzing naar een eerdere fiti waar dWc dat tegen Chloro (volgens mij) zei.
Au naturel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waar was jij dan?Leuk.
Ik was niet uitgenodigd.
full stops and exclamation marks
Don't care, duhquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit bevestigt mijn beeld van hem alleen maar verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |