Hard geworden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef krioro het volgende:
Slap geworden van TT.
Even Chloro's pics weer opzoeken.
Geen fuck geven en toch de moeite nemen zo'n verhaal te typen.. Hmmmm...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoveel oprechte interesse in mensen buiten je omgeving die geen fuck om jou geven verder ja?Wauw.
En achja, principes dat ik meeten met mensen van Internet voor dorks vind?Als dat al een principe is ben jij best wel simpel van geest. Laat ik het duidelijker stellen: ik zou voorheen werkelijk niemand uit de KLB SC willen ontmoeten in het echt, totaal geen behoefte aan, want dat volk hoef ik niet in het echt te leren kennen
. Jij blijkbaar wel.
Ik FOK! voor m'n entertainment, een goede portie (leed)vermaak is altijd welkom. Hoe die mensen in het echt zijn kan me aan m'n reet roesten, ik hoef ze zeer zeker niet te ontmoeten, ik geef geen fuck en al helemaal niet om hun werkelijke identiteit of hun intenties op dit forum. Jij blijkbaar wel.
Hij maakt gewoon een goed punt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen fuck geven en toch de moeite nemen zo'n verhaal te typen.. Hmmmm...
Chairedenatie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen fuck geven en toch de moeite nemen zo'n verhaal te typen.. Hmmmm...
Nog wel meer personen hoorquote:
Oké man.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het kan me interesseren zoals jij interesse hebt in slappe humor en leedvermaak.
Dat jij daar vervolgens je roede in laat kwispelen is iets wat mijn verstand geheel en volledig verbijstert. Het is ironisch, fascinerend en vermakelijk. En zielig tegelijkertijd. Laat me.
Wat bedoel je met die laatste zin? Oprecht nieuwsgierig naar. Ik zie namelijk niet hoe jezelf verbeteren slecht is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oké man.
Vooral mooi om te zien hoe jij jezelf er zo boven denkt te plaatsen terwijl jij keihard hebt moeten werken om te zijn wie je nu bent.
Het is beter om superieur geboren te worden en jezelf niet te hoeven ontwikkelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die laatste zin? Oprecht nieuwsgierig naar. Ik zie namelijk niet hoe jezelf verbeteren slecht is.
Ben ik dan ook alleen maar trots op. Ik vind het nog mooier om te zien dat jij ligt te kattebakken met iemand die er meerdere online persoonlijkheden op nahield. Dat is pas dedicatie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oké man.
Vooral mooi om te zien hoe jij jezelf er zo boven denkt te plaatsen terwijl jij keihard hebt moeten werken om te zijn wie je nu bent.
Dat betekent dat je voorheen jack shit was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die laatste zin? Oprecht nieuwsgierig naar. Ik zie namelijk niet hoe jezelf verbeteren slecht is.
Hahahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is beter om superieur geboren te worden en jezelf niet te hoeven ontwikkelen.
Ik kan dit bevestigen, ik werd superieur geboren. (srs)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is beter om superieur geboren te worden en jezelf niet te hoeven ontwikkelen.
Me2quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, ik werd superieur geboren. (srs)
Sommige mannen hebben sinds vroeg af aan een bazenmindset, anderen (helaas voor hen) nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom liegen op internetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Op je 25e nog steeds achter de schrobmachine staan, stik erin.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben sinds vroeg af aan een bazenmindset, anderen (helaas voor hen) niet.
Wat boeit dat dan weerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat betekent dat je voorheen jack shit was.
jij werd geboren met een bruine lul in je schat.quote:
En dan heb je nog de groep mensen die denken dat ze geweldig zijn maar ondertussen falen in alle aspecten van het leven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben sinds vroeg af aan een bazenmindset, anderen (helaas voor hen) niet.
Wat is er nou dedicatie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben ik dan ook alleen maar trots op. Ik vind het nog mooier om te zien dat jij ligt te kattebakken met iemand die er meerdere online persoonlijkheden op nahield. Dat is pas dedicatie.
Impliceer je dat Allure als baby is misbruikt door een getinte pedofielquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij werd geboren met een bruine lul in je schat.
Wat wil je nog meer, gepenetreerd geboren wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij werd geboren met een bruine lul in je schat.
Hahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op je 25e nog steeds achter de schrobmachine staan, stik erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |