Is dit überhaupt een serieuze vraag? Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft Panzer al eens geen stijve kunnen krijgen bij de seks?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit überhaupt een serieuze vraag? Wat denk je zelf?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is bijwerking van die anabolen eh.
Lijkt een piemel ook minder dik als een jongen zo gespierd is?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit überhaupt een serieuze vraag? Wat denk je zelf?
Misschien is hij juist zo gespierd geworden zodat zijn enorme penis niet zo afschrikt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lijkt een piemel ook minder dik als een jongen zo gespierd is?
Dat is ludiek, jij bent creepyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt de jongen die al 2 liedjes over me in gezongen heeft
PENIS = JUMIquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien is hij juist zo gespierd geworden zodat zijn enorme penis niet zo afschrikt!!!!!!
Ze wilt gewoon triotje met mij en Panzmausquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd. Hoevaak wilt zij mensen van FOK! even meeten, meer dan Vas gewoon. Godkanker
.
PENIS = PEMIS = PEMISS = PE MISS = PAY MISS = HOERquote:
HAHA IK ZIE DE LINK ILLUMINADIE GWNquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
PENIS = PEMIS = PEMISS = PE MISS = PAY MISS = HOER
Oprechte interesse, srs. Zo vind ik het eveneens fascinerend dat jij met je bedwelmde hoofd je principes uit het raam doet en bovenop die barrel of lies klautert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fair enough, maar ontstaat de drang daartoe uit verveling? Oprechte interesse? Hobby?
Ik wil Lucille Werner anaal frituren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
HAHA IK ZIE DE LINK ILLUMINADIE GWN
ze loopt nog moeilijk van de vorige grootgeschapen adonis die haar lief heeft gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil Lucille Werner anaal frituren.
Tuurlijk wel, jij bent altijd heel goed met plakkerig spul xDquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:17 schreef Allure_ het volgende:
Zou ik een band kunnen plakken?
nvm ga ik niet eens aan beginnen natuurlijk
Haha jawel, is easy.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:17 schreef Allure_ het volgende:
Zoveel oprechte interesse in mensen buiten je omgeving die geen fuck om jou geven verder ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oprechte interesse, srs. Zo vind ik het eveneens fascinerend dat jij met je bedwelmde hoofd je principes uit het raam doet en bovenop die barrel of lies klautert.
nieuwe binnenband is 7 euro ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:17 schreef Allure_ het volgende:
Mijn hartje....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ik zou voorheen werkelijk niemand uit de KLB SC willen ontmoeten
Ah, het "ik geef geen fuck"-argument. Wist dat-ie ging komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoveel oprechte interesse in mensen buiten je omgeving die geen fuck om jou geven verder ja?Wauw.
En achja, principes dat ik meeten met mensen van Internet voor dorks vind?Als dat al een principe is ben jij best wel simpel van geest. Laat ik het duidelijker stellen: ik zou werkelijk niemand uit de KLB SC willen ontmoeten in het echt, totaal geen behoefte aan, want dat volk hoef ik niet in het echt te leren kennen
. Jij blijkbaar wel.
Ik FOK! voor m'n entertainment, een goede portie (leed)vermaak is altijd welkom. Hoe die mensen in het echt zijn kan me aan m'n reet roesten, ik hoef ze zeer zeker niet te ontmoeten, ik geef geen fuck en al helemaal niet om hun werkelijke identiteit of hun intenties op dit forum. Jij blijkbaar wel.
Nieuwe Audi R8 v10 kost maar 220K, je punt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nieuwe binnenband is 7 euro ofzodaar ga je toch niet moeilijk voor zitten doen
Als jij voor mij een dikke haze toeter vouwt doe ik het voor je.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
loop morgen wel 40 km naar de halfords
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |