Ken nog wel een grotere FOK!slet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Wie loopt er überhaupt warm om te meeten met de slet van FOK! met d'r ouwe kop
.
100x per dag in iemands fotoboek kijken is heel normaal hoor, je moet toch een beetje op de hoogte blijvenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet heel goed over wie ik het heb.
Miss ik iets?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ken nog wel een grotere FOK!slet.
Hardop gelachen en per ongeluk het meisje tegenover me verleid, bedankt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Wie loopt er überhaupt warm om te meeten met de slet van FOK! met d'r ouwe kop
.
Jumi was nep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ken nog wel een grotere FOK!slet.
Lieve jongen, dat is allemaal voor mij gedaan. Zij het automatisch of door anderen aangereikt, gemak dient de Maus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Panzer? Heb je ook een urendeclaratie van de tijd die je hebt gestopt in het stalken van chicks op FOK!, danwel het vastleggen en interpreteren van informatie om hun ware identiteit alsook hun bedoelingen te onderzoeken?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hardop gelachen en per ongeluk het meisje tegenover me verleid, bedankt.
Fair enough, maar ontstaat de drang daartoe uit verveling? Oprechte interesse? Hobby?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lieve jongen, dat is allemaal voor mij gedaan. Zij het automatisch of door anderen aangereikt, gemak dient de Maus.
Je snapt 'm niet?quote:
Haha, hardop gelachen om je reactie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA MISS SNAP JE WEL, HAHA GENIAAL KK GRAPPIG xd
Hardop gelachenquote:
quote:
Dubbele woordgrap, spontaan in mn broek gespoten.quote:
Je weet niet wat je misst.quote:
Hierom weer hardopquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, hardop gelachen om je reactie.![]()
Heeft Panzer al eens geen stijve kunnen krijgen bij de seksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt de jongen die al 2 liedjes over me in gezongen heeft
Ja, is bijwerking van die anabolen eh.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft Panzer al eens geen stijve kunnen krijgen bij de seks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |