Helemaal " Clean " behaald of met snoepjes?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:12 schreef Panzermaus het volgende:
Dat lijfje had ik tot 2011 nog, dat is pas lachen, dWc. Jaartje en 23 kg spiermassa verder hoorde je niemand er meer over, behalve jij. Waarom zo blijven hangen op het verleden? Malle jongen.
Ga die labiele kwabbernoot van je aanduwen en maak er een mooie verjaardag van.
Wat denk je zelf? Die roid rages komen niet zomaar ergens vandaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Helemaal " Clean " behaald of met snoepjes?
Je maakt me aan het huilen, stop alsjeblieft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou die moeten doorgaan over vaders? Mijne was er gewoon voor me, kan jij niet zeggen.
een keer in de 3 maanden wat blauwe defqons, dan cut je in één nacht gewoon naar 8%quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van, ik deadlift alleen broodjes met hagelslag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Die roid rages komen niet zomaar ergens vandaan.
Dit snap ik dan oprecht weer niet. Ik vind dWc een lulletje rozenwater met een te grote bek en nothing to back it up, maar dat komt door zijn eigen gedrag en instelling, niet door dingen waar hij totaal geen invloed op heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen vader haha
Sry als ik te ver ging :$
Jezus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit snap ik dan oprecht weer niet. Ik vind dWc een lulletje rozenwater met een te grote bek en nothing to back it up, maar dat komt door zijn eigen gedrag en instelling, niet door dingen waar hij totaal geen invloed op heeft.
Kan niet clean.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zelfs als grapje is die opmerking gewoon not donequote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit snap ik dan oprecht weer niet. Ik vind dWc een lulletje rozenwater met een te grote bek en nothing to back it up, maar dat komt door zijn eigen gedrag en instelling, niet door dingen waar hij totaal geen invloed op heeft.
Ging mij er gewoon om hoe serieus men erop in gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zelfs als grapje is die opmerking gewoon not done
Is een verwijzing naar een eerdere fiti waar dWc dat tegen Chloro (volgens mij) zei.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was leuk! Uitgegaan in Den Haag met vriendinnen, cocktails gedronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waar was jij dan?![]()
dwc vs the world zei ik tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
Kan iemand een lijstje maken wie met wie beef heeft, ik houd dit allemaal niet bij.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Was leuk! Uitgegaan in Den Haag met vriendinnen, cocktails gedronken
Mooie lampen, weet je waar ik die kan kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waar was jij dan?
Ja even mooi netwerkschetsje en dan ook eentje van wie wie gemeet heeft en wie wie geneukt heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
Kan iemand een lijstje maken wie met wie beef heeft, ik houd dit allemaal niet bij.
Dizze.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is een verwijzing naar een eerdere fiti waar dWc dat tegen Chloro (volgens mij) zei.
Ik hoor jou er zelf anders nog tot in den treure over, hoor?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:12 schreef Panzermaus het volgende:
Dat lijfje had ik tot 2011 nog, dat is pas lachen, dWc. Jaartje en 23 kg spiermassa verder hoorde je niemand er meer over, behalve jij. Waarom zo blijven hangen op het verleden? Malle jongen.
Chloro zei toen iets gaars tegen mij waarop ik zei 'geen wonder dat je vader van je is weggelopen' oid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat was zijn eigen 'grap' tegen vas of chlo in het verleden.
Kan je zien hoe desperate de argumenten van hem soms zijn.
[..]
Waarom er een foto bij doen? Is dit om het echt te laten lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waar was jij dan?
Dit bevestigt mijn beeld van hem alleen maar verder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is een verwijzing naar een eerdere fiti waar dWc dat tegen Chloro (volgens mij) zei.
Au naturel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waar was jij dan?Leuk.
Ik was niet uitgenodigd.
full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |