Als jij ophoudt met gestalk en gedoe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil liever naaktfoto's van Juminelle, houd eens op over die swagontwikkeling.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?
Ik laat mijn gemoedstoestand toch zeker niet bepalen door een stel onbekenden op internet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
Iemand die met swag wordt geboren maar zich NOOIT ontwikkelt zal juist minderen bereiken dan het lelijke eendje die zichzelf leert te ontwikkelen. Europa is ook met 0 swag geboren swa.
Zen is voor Yuri_Boyka = fag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je bent helemaal zen.
Wil je een licentie hebben op mijn volautomatische de-anonymizer of geloof je het inmiddels wel met haar? Mi kanki son.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij ophoudt met gestalk en gedoe.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
Overigens ben ik niet de enige FOK!ker die vóór jou gekozen werd door je chick hoor, maar heb er geen moeite mee om het onderwerp te zijn van je woede, zodat we jou met z'n allen uit kunnen lachen.
'Sup met deze Etha? Meteen stilquote:
Does it look like I care?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil je een licentie hebben op mijn volautomatische de-anonymizer of geloof je het inmiddels wel met haar? Mi kanki son.
Gifje laat niet die ene kogel zien die hem wél raakt, zou accurater zijn.quote:
Heb volgende keer liever dat ze netjes hun vinger opsteken, kan ik één voor één alle vragen beantwoorden.quote:
Is dat niet dat waus mens van die antweuuurdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:18 schreef Chocolatebear het volgende:
CB en WD[ afbeelding ]
full ecto no homo
Die een navel pijpt schijnbaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat niet dat waus mens van die antweuuurd
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, met sk8board P.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja sure.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
kan ik één voor één alle vragen beantwoorden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef CristinaYang het volgende:
IS ER NOG RUZIE?
Oh en ja dWc, het betekent dat je kennelijk nog verdomd weinig bereikt hebt in je leven, en dat de mensen waar je zo op haat immens op je voorlopen ondanks hun jaren achterstand
geen idee, ik volg het al lang net meer, niet meer boeiendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef CristinaYang het volgende:
IS ER NOG RUZIE?
Oh en ja dWc, het betekent dat je kennelijk nog verdomd weinig bereikt hebt in je leven, en dat de mensen waar je zo op haat immens op je voorlopen ondanks hun jaren achterstand
Dit jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef CristinaYang het volgende:
IS ER NOG RUZIE?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef CristinaYang het volgende:
IS ER NOG RUZIE?
Wat is 'het'?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef CristinaYang het volgende:
IS ER NOG RUZIE?
Oh en ja dWc, het betekent
Bron?quote:dat je kennelijk nog verdomd weinig bereikt hebt in je leven
Voorlopen met wát? En hoe weet jij dat zo zeker?quote:en dat de mensen waar je zo op haat immens op je voorlopen ondanks hun jaren achterstand
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |