WAAROM HEquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben anders nog steeds kkboos op jou
Vrijwel iedereen heeft mij op pics/cam gezien. Yuri ook trouwens, jammer dat je verhaal over mij tegen hem dus weinig zin had. Verder genoeg mensen van FOK! gemeet. Vraag het ze zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoeveel mensen weten hier dat je één stottende puistenkop bent?![]()
Achterhaalde E-heroes hier
Deze e-heroes hebben anders wel nude pics van je chick.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoeveel mensen weten hier dat je één stottende puistenkop bent?![]()
Achterhaalde E-heroes hier
AHW SHIIIIquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze e-heroes hebben anders wel nude pics van je chick.
Wel deze pullen maar niet op de rest reagerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je was kaolo skinnyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Please vertel FOK! niet wat een loser ik ben IRL.
Dit jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel deze pullen maar niet op de rest reagerencmon son
Vanavond raiden he, 20:00 online.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Please vertel FOK! niet wat een loser ik ben IRL.
Geen tijd voor, hij wordt ondertussen gevoerd, dus gaat wat trager allemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben vanavond denk ik holy spec ipv prot ok? Zoek dus ff snel nog een nieuwe OTquote:
Is dat het enige verweer dat je hebt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KRIO EXPOSED.quote:
Is goed, aan een uurtje huilen heb ik wel genoeg.quote:
Alles is toch al gezegd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben sinds vroeg af aan een bazenmindset, anderen (helaas voor hen) niet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is niet erg, ik kijk alleen met een face van:
[ afbeelding ]
Als iemand die als klein kind/puber in z'n broek plaste, gepest werd, nooit vriendinnetjes had, kleren van Zeeman droeg etc. na 2009 pas zulke stoere praatjes kreeg.
Dus iemand is beter als hij zich nooit heeft hoeven ontwikkelen? Ik zou juist zeggen dat iemand die zich van "lelijk eendje" tot swagalicious1337XxUAEpro ontwikkelt meer heeft bereikt.quote:
Srs? In je broek plassen als kind is deel van je argument?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alles is toch al gezegd?
[..]
[..]
Als het BNP van Afrika de laatste 10 jaar met 300% is gegroeid is het nog steeds slechter dan de 1% groei van Europa.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus iemand is beter als hij zich nooit heeft hoeven ontwikkelen? Ik zou juist zeggen dat iemand die zich van "lelijk eendje" tot swagalicious1337XxUAEpro ontwikkelt meer heeft bereikt.
Ik vroeg je wat, ouwe penisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Srs? In je broek plassen als kind is deel van je argument?
Deze slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het BNP van Afrika de laatste 10 jaar met 300% is gegroeid is het nog steeds slechter dan de 1% groei van Europa.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het BNP van Afrika de laatste 10 jaar met 300% is gegroeid is het nog steeds slechter dan de 1% groei van Europa.
Reageer anders even op mijn post.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat het enige verweer dat je hebt?
1800% eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus iemand is beter als hij zich nooit heeft hoeven ontwikkelen? Ik zou juist zeggen dat iemand die zich van "lelijk eendje" tot swagalicious1337XxUAEpro ontwikkelt meer heeft bereikt.
Welnee, na 6 jaar nog steeds een lelijke eend op een schrobmachine zijn, dat is pas een bazeninstelling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |