je punt is dat ze ondanks hun groei nog steeds achterlopen op jou?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het BNP van Afrika de laatste 10 jaar met 300% is gegroeid is het nog steeds slechter dan de 1% groei van Europa.
GAST HIERHEBBEN WE HET OVER GEHAD HE.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben vanavond denk ik holy spec ipv prot ok? Zoek dus ff snel nog een nieuwe OT
Nee klopt, ik lees alleen blablabla en het feit dat je mijlenver afwijkt van waar het eigenlijk over ging omdat je dáár geen goed verweer voor hebtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij snapt het punt waarschijnlijk niet eens, dus houd je snavel.
Je was helemaal excited voor die mooie lippen van mequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
1800% eens
En ik baal van je omdat ik helemaal excited was je te ontmoeten en je vervolgens liever naar de Esso gaat
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef CristinaYang het volgende:
Woonde dWc niet ook gewoon nog thuis trouwens?
Ja, maar hij heeft al >100.000 euro bij de Albert Heijn verdient vanaf zijn 14e.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef CristinaYang het volgende:
Praat dan niet verder, als je geen idee hebt waar het over gaat?quote:
Wat zegt dit? Dat ik niet volwassen ben? Niet m'n eigen boontjes kan doppen? Ik een moederskind ben?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef CristinaYang het volgende:
Selectief reageren, so so frustrating.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:08 schreef Murdera het volgende:
De verandering van het punt waar het hele verweer op gebaseerd is vind ik opmerkelijk, en niet getuigen van enig respect voor de discussie.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Gridlok het volgende:
Kom kom kinders, kunnen we niet allemaal vriendjes zijn.
Wil jouw vriend helemaal niet zijn zeg :squote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Gridlok het volgende:
rot op naar je eigen land ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil jouw vriend helemaal niet zijn zeg :s
En dan te bedenken dat hij zich helemaal opwindt als iemand geen antwoord geeftquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Selectief reageren, so so frustrating.
Tuurlijk niet, de mensen die hebben moeten groeien van broekplassende meisjesschuwe Dragonball Z-nerd willen hun credits voor de bewezen zelfontplooiing.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Gridlok het volgende:
Ridiculisatie van zijn eigen verweer = ridiculisatie van zichzelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Selectief reageren, so so frustrating.
Lul niet, bij hem thuis zat je gewoon met je voet in zijn kruis hoor. Jullie dachten dat ik t niet zag maar ik zie alles.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil jouw vriend helemaal niet zijn zeg :s
Wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij zich helemaal opwindt als iemand geen antwoord geeft
Ik wil liever naaktfoto's van Juminelle, houd eens op over die swagontwikkeling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de mensen die hebben moeten groeien van broekplassende meisjesschuwe Dragonball Z-nerd willen hun credits voor de bewezen zelfontplooiing.
Nee inderdaad, je bent helemaal zen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?
Ik laat mijn gemoedstoestand toch zeker niet bepalen door een stel onbekenden op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |