Shit, wat slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit ik moest lachen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef me maar een checklist, kunnen we die voor ons allebei afvinken, kijken wie er verder is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dan heb je nog de groep mensen die denken dat ze geweldig zijn maar ondertussen falen in alle aspecten van het leven.
net zo slecht als elkaar hier overtuigen wie er beter isquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak eens een goed punt waarom dat erg is dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Belachelijk typisch dat uitgerekend jij daarop reageert! Want jij was er ook zo één
.
Ik vind het wel vermakelijk ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef wise het volgende:
[..]
net zo slecht als elkaar hier overtuigen wie er beter is![]()
Nutteloos, je schiet er niks mee op en je geeft andere wat te lachen
Doen alsof dat een slecht iets isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef wise het volgende:
[..]
net zo slecht als elkaar hier overtuigen wie er beter is![]()
Nutteloos, je schiet er niks mee op en je geeft andere wat te lachen
quote:
Het is niet erg, ik kijk alleen met een face van:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maak eens een goed punt waarom dat erg is dan.
Zie de post boven zijn post (de mijne) en lees dan weer wat hij zegt, en kijk wat ik bedoelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ondertussen zoeven CB en ik in onze zwaarverdiende Ferrari's terwijl dWc met die labiele Juminelle rondjes maakt op de schrobmachien bij de broodafdeling.
Quote even.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie de post boven zijn post (de mijne) en lees dan weer wat hij zegt, en kijk wat ik bedoel. Mooi dit.
Alweer sneaky back stab naar Vasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ondertussen zoeven CB en ik in onze zwaarverdiende Ferrari's terwijl dWc met die labiele Juminelle rondjes maakt op de schrobmachien bij de broodafdeling.
right in the nutsackquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Klopt, niet zo gek dat ik er dan op reageer toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Belachelijk typisch dat uitgerekend jij daarop reageert! Want jij was er ook zo één
.
Wat snap je er niet aan?quote:
Nee snapte gewoon niet wie je bedoelde met hij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan?
Lees de post van Panzer onder de Chinees, lees dan post van mij met Chinees, lees dan post van Panzer weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |