Ben er vanavond, ofnaja morgenvroeg om 05:00.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar was je nou? Ik was 2 keer op Schiphol maar heb je niet gespot
Waarom?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben er vanavond, ofnaja morgenvroeg om 05:00.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik gok dat hij ergens heen vliegt, of iemand op komt halen/wegbrengen.
Gamen op je MacBookquote:Op maandag 24 juni 2013 21:59 schreef Gridlok het volgende:
Wat is er mis met starbucks wise? :S ik zit daar elke dag te WoWen op mijn macbook pro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gamen op je MacBookMhoah, alleen Blizzard bied goede Mac games, rest is echt kk terrible, die winewraps ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
inb4 l0l b00tcamp lulz
1x in duitsland, meteen mok gejat.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nog nooit in mijn leven bij Starbucks geweest(srs).
Ja heb via steam the orange box gespeeld, was op zich wel te doen. En even via bootcamp iddquote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mhoah, alleen Blizzard bied goede Mac games, rest is echt kk terrible, die winewraps ook.
inb4 l0l b00tcamp lulz
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mis je weinig aan. Maar ik lust dan ook sowieso geen koffie (niet dat dat daar hoeft, want het meeste smaakt niet echt naar koffie)quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nog zo'n Jumi-like chick die ineens gamet. Je bent zeker ook een solid >8,32/10?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb via steam the orange box gespeeld, was op zich wel te doen. En even via bootcamp idden zo'n emulator vor DOS shit
Mja crossover, ook maar een gare bende, en steam doet het opzich wel goed alleen alles is buggy ergensquote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb via steam the orange box gespeeld, was op zich wel te doen. En even via bootcamp idden zo'n emulator vor DOS shit
Ineensquote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nog zo'n Jumi-like chick die ineens gamet. Je bent zeker ook een solid >8,32/10?
Ik mis er ook weinig, want ik lust juist koffiequote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mis je weinig aan. Maar ik lust dan ook sowieso geen koffie (niet dat dat daar hoeft, want het meeste smaakt niet echt naar koffie)
Ja bij mij werkt het helemaal niet meer, heb het al lang op gegeven.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja crossover, ook maar een gare bende, en steam doet het opzich wel goed alleen alles is buggy ergens
Wie?quote:
PC kopen zoals iedereen die fatsoenlijk wil gamen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij mij werkt het helemaal niet meer, heb het al lang op gegeven.
Daar ga ik niet overquote:
Aahh. "Vriendin"quote:
niks mis met SB hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:59 schreef Gridlok het volgende:
Wat is er mis met starbucks wise? :S ik zit daar elke dag te WoWen op mijn macbook pro.
Die behoefte heb ik niet zozeerquote:Op maandag 24 juni 2013 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
PC kopen zoals iedereen die fatsoenlijk wil gamen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gamen op je MacBookFans op 100%, blow yourself away.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12000 rpm![]()
das daar wel makkelijk ja. Gewoon doen of je ff gaat roken en dan in je auto stappenquote:
heb je nog een oude xbox?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik niet zozeerHeb ik m'n xbox voor, maar speel niet zo gek veel.
kk wat een skere boi ben jyquote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef wise het volgende:
[..]
das daar wel makkelijk ja. Gewoon doen of je ff gaat roken en dan in je auto stappen
Eigenlijk niet, maar vooruit. We weten allemaal dat vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet bestaan want de een wil altijd meer. Dus go get 'r hoor.quote:
nein 360. Daarvoor een PS2 want vond xbox toen niet fijnquote:
huh¿ ik ga daar heen met koffie van ah to go en ga hipster chicks kijken :$:$quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik jouw culinaire geblaat hier ook niet meer serieus.
Ja daar is de mijne nu dus ook aan gestorven, heb net dit besteld.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fans op 100%, blow yourself away.
12000 rpm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geintje joh geile draak, ga me zus ophalenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar vooruit. We weten allemaal dat vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet bestaan want de een wil altijd meer. Dus go get 'r hoor.
skere¿quote:
Als je nu zegt dat je goed bent in gamen en 8/10 laat ik je niet meer met rust.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
nein 360. Daarvoor een PS2 want vond xbox toen niet fijn
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja daar is de mijne nu dus ook aan gestorven, heb net dit besteld.A_F protip: niet té veel paste gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje joh geile draak, ga me zus ophalen
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef krioro het volgende:
[..]
OOOOOHOHOHOHOHOOOOOOOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOHOHOOOOOOOOOO.
Hahaha I know, maar check die fucking prijs, hier betaal je bij de " applestore " fucking 50 euro per kk fan.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
A_F protip: niet té veel paste gebruiken.
Dan houd ik het maar voor me.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je nu zegt dat je goed bent in gamen en 8/10 laat ik je niet meer met rust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Is ze lekker?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje joh geile draak, ga me zus ophalen
Alleen krio kan mij jaloers maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha ja, moest chloro effe jelly maken :$
Deze PUA =$ kan Panz nog wat van leren =$.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben Krio, Grid zit op mijn account.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen krio kan mij jaloers maken.
Geloof ik meteen.quote:
Nee maar kijk wat ik bold heb gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hou 'm in de broek eh.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee maar kijk wat ik bold heb gemaakt.
Nee, heb wel twee broers voor je in de aanbieding.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb jij niet een zusje van mijn leeftijd?
Hard geworden. :$quote:
Oh, zo..... gl with that.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee maar kijk wat ik bold heb gemaakt.
Doe me dan jou maar.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb wel twee broers voor je in de aanbieding.
wanneer ga je party geven in dat Brabo huis van je bro.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb wel twee broers voor je in de aanbieding.
Graag of niet.quote:
Hoezo, is ze:quote:
Heb paar weken geleden nog party gehad daar. Je had het leuk gevonden, mijn broers vrienden zijn junkies en blowen zich kapot.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wanneer ga je party geven in dat Brabo huis van je bro.
Wanneer komt er uberhaupt eens een SC partyquote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wanneer ga je party geven in dat Brabo huis van je bro.
Is haram.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb paar weken geleden nog party gehad daar. Je had het leuk gevonden, mijn broers vrienden zijn junkies en blowen zich kapot.
Ja, maar jij mag niet komen omdat je nog niet een jaar lid bentquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wanneer komt er uberhaupt eens een SC party
Je bent zelf.quote:
Hahaha geen van allen, is geen relatie persoon. En ik ben niet hard2get, ik bewaar mijn liefde voor de ware :SSSSquote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoezo, is ze:
A. Lesbisch
B. Net zo hard to get als jij
C. Racistisch
?
inb4 mutual friends facebook.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb paar weken geleden nog party gehad daar. Je had het leuk gevonden, mijn broers vrienden zijn junkies en blowen zich kapot.
Wanneer iemand er weer een geeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wanneer komt er uberhaupt eens een SC party
Geen relatiepersoon, klinkt goed. D'r op en d'r af.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha geen van allen, is geen relatie persoon. En ik ben niet hard2get, ik bewaar mijn liefde voor de ware :SSSS
Dan kom ik als Panz z'n +1quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag niet komen omdat je nog niet een jaar lid bent.
Zou freaky zijn.quote:
Doe eens. :$quote:
Krio is een eikel, wist je toch al?quote:
Ik probeer de tough guy attitude, om de vrouwtjes nat te maken.quote:
Bij mij werkt het :SSquote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik probeer de tough guy attitude, om de vrouwtjes nat te maken.
Droog geworden.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio is een eikel, wist je toch al?
Nee grapje, klopt.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wow, het werkt echt precies zoals ik wilde.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:
Gvd.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
quote:
[..]
[..]
Whehehehe.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
quote:
[..]
[..]
Dqod en ik hadden het laatst over een semi-homoerotisch scenario involving you and the Panz. Op een schaal van 1 tot 10, hoe openminded sta je hier tegenover?quote:
Ik val niet op mannen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dqod en ik hadden het laatst over een semi-homoerotisch scenario involving you and the Panz. Op een schaal van 1 tot 10, hoe openminded sta je hier tegenover?
Heb patent op 'chlochlo'quote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen.
Anyway, ik ga naar bed. Lobi voor allen hoor.Extra likje voor chlochlo.
Extra likje terug.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen.
Anyway, ik ga naar bed. Lobi voor allen hoor.Extra likje voor chlochlo.
You'd wish.quote:
quote:
Beetje in m'n mond gekotstquote:Op maandag 24 juni 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Extra likje terug.Slaap lekker krikri.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
inb4 Swordfight tussen krio en atomic.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Extra likje terug.Slaap lekker krikri.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Beetje in m'n mond gekotstNeus dichtknijpen en doorslikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, dat weet jij vast ook wel, hehehhehrhrhrhrhreeheheh.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Nou, denk dat ik al weet wie er zou winnenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
inb4 Swordfight tussen krio en atomic.
Chloro.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nou, denk dat ik al weet wie er zou winnen.
Nee, ik was onervaren en naief, remember?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neus dichtknijpen en doorslikken.
Oh wacht, dat weet jij vast ook wel, hehehhehrhrhrhrhreeheheh.
In bed ben jij echt wel een tijgertje hoor, can't fool me.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, ik was onervaren en naief, remember?
Wat voor dier ben jij in bed.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In bed ben jij echt wel een tijgertje hoor, can't fool me.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, ik was onervaren en naief, remember?
Konijn.quote:
Gelukkig niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als in je werpt 5 kinderen iedere maand?
Spermwhale.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Wat ben jij in bed dan?
Je had zeester moeten zeggen, hihaho.quote:
Potvis. HEAHEHAEHAEHAEHXDD!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had zeester moeten zeggen, hihaho.
Zwarte weduwe.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef Gridlok het volgende:
Vind bid-sprinkhaan beter bij je passen, tijdens de sex effe de kop van je partner eraf bijten.
Ja, die had ik moeten zeggen.quote:
Snap 'm niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had zeester moeten zeggen, hihaho.
Sick fuck ;squote:
Dat je er zo lui bijligt op je rug. Niet echt grappig ook eigenlijk.quote:
:squote:Op maandag 24 juni 2013 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je er zo lui bijligt op je rug. Niet echt grappig ook eigenlijk.
Oh gut, met wie bel je nu weer?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
Er zit een franspratende negert keihard te gillen aan de foon.. wajo ;s
Zeg dat ie z'n bakkes terug naar ivoorkust moet gooien.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
Er zit een franspratende negert keihard te gillen aan de foon.. wajo ;s
stop je die dan in mn aarsje?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je nu niet normaal doet neem ik zo'n Altaar kaars mee uit de kerk..
Nee ik luister muziek maar hij is er doorheen te horenquote:
Heb 99 problemen maar jij bent er geen vanquote:Op maandag 24 juni 2013 23:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
WTF Nee man, jezus wtf is jouw probleem :SSSS
Zal ik je een probleem geven?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb 99 problemen maar jij bent er geen van
Ik wil geen semibrabokindjes met jou als dat is waar je op doeltquote:
Ok, ok. Ik moet een beetje wennen. Ben nu met seizoen 2 bezig, maar vind het een lichte tegenvaller nog na de series die ik de afgelopen tijd helemaal gekeken hebquote:
Sorry maar nee daar doelde ik niet op, ik wil dat mijn kind in een propere omgeving opgroeit.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil geen semibrabokindjes met jou als dat is waar je op doelt
Brabotukkers.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil geen semibrabokindjes met jou als dat is waar je op doelt
Gaat m in beide gevallen niet worden dus :$quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry maar nee daar doelde ik niet op, ik wil dat mijn kind in een propere omgeving opgroeit.
quote:
Hell no.quote:
sorry moest turk accent zijn. WEET IK VEEL JEZUS.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
Waarom zou chloro een tukkeraccent hebben grid
Nee.quote:
Doe godverdomme eens niet zo recalcitrant, vervelende houthakker :/quote:Op maandag 24 juni 2013 23:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sorry moest turk accent zijn. WEET IK VEEL JEZUS.
Ik stomp je op je muil.quote:
moodswings, heb mijn maandelijkse feestje :Squote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens niet zo recalcitrant, vervelende houthakker :/
Jij durft mij heul niet eens aan te raken, laat staan in mijn buurt te zijn fysiek gezienquote:
Heb gegronde rape-angst.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij durft mij heul niet eens aan te raken, laat staan in mijn buurt te zijn fysiek gezien
och hemeltjelief deary me woopsy daisy sorry :$quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
moodswings, heb mijn maandelijkse feestje :S
Wat als ik nou een kuisheidsgordel voor je koop en naar je opstuur?quote:
Seizoen 3 vond ik beter dan 2. En qua series vind ik het een 7/10.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik moet een beetje wennen. Ben nu met seizoen 2 bezig, maar vind het een lichte tegenvaller nog na de series die ik de afgelopen tijd helemaal gekeken heb
Nee, dan weet je m'n adres.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat als ik nou een kuisheidsgordel voor je koop en naar je opstuur?
Huehuehuehuehueuuee.quote:
Huehuehuehuehueuuee.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dan weet je m'n adres.
quote][ afbeelding ] Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vandaar de username.
het is een plastic flesjequote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Smijt die fles kapot. ( in de glasbak )
Ok, ben benieuwd. Heb hiervoor Game of Thrones en Homeland gekeken, vond ik persoonlijk vettere/betere series.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Seizoen 3 vond ik beter dan 2. En qua series vind ik het een 7/10.
Mijn schaal is die van Breaking Bad. Een 7 is dan leuk voor tussen season breaks van andere series door.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok, ben benieuwd. Heb hiervoor Game of Thrones en Homeland gekeken, vond ik persoonlijk vettere/betere series.
Ja, Breaking Bad heb ik weer vóór deze 2 series gekeken, en heb The Vampire Diaries ook nog helemaal afgekekenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mijn schaal is die van Breaking Bad. Een 7 is dan leuk voor tussen season breaks van andere series door.
Ja toggggquote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja togggg
Maar nu zal ik braaf aan de appelsap gaan.. Anders kom ik morgen zo katerig op m'n werk enzo
Pinkyswear.. Moet van het weekend ook weer kunnen eh :$quote:
Op wie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pinkyswear.. Moet van het weekend ook weer kunnen eh :$
Weet ik nog niet.. Loopt vast wel een slachtoffer rondquote:
Gekke meidje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. Loopt vast wel een slachtoffer rond
Hey!! Geen soa's, dus ik mag weer na een week ofzoquote:
Je clitpiercing?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:20 schreef Dqod het volgende:
Ik was vanmiddag trouwens patatjes aan het eten.. Vloog zomaar ineens m'n piercing los.. Echt ziek weet je
Jaquote:
Lijkt me best lastig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Vagina dentata is niet altijd een pretje
Dit dekt het welquote:
Doei doei.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
Ok, maar nu ga ik nog even IHHNNG kijken en dan lekker slapen.. Slaap lekker allemaal en jij helemaal, little miss sunshine![]()
Pure lobi voor jou jwz :$![]()
Zo veel liefde vandaag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
Ok, maar nu ga ik nog even IHHNNG kijken en dan lekker slapen.. Slaap lekker allemaal en jij helemaal, little miss sunshine![]()
Pure lobi voor jou jwz :$![]()
Hoe laat moet je weg?quote:
Damn.quote:
Dikke dildo, ik ga straks plat.quote:
fuark, hard gewordenquote:
Honger gekregen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
straks, dat kan ik wel veranderen in 3 uur met zoete woordjes.
Zoals?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik een midnight-snack voor je fabriceren?
Waarom zei je niet dicksandwich, cmon sonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tosti is wel goed rond dit tijdstip, tomaten kettttsjuup erbeh.
Curry, jij heiden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tosti is wel goed rond dit tijdstip, tomaten kettttsjuup erbeh.
Celibaat alles.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom zei je niet dicksandwich, cmon son
Oké fine, neem jij maar ketchup.quote:
Ja, ben in een goede bui.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow bedankt, weet je zeker dat het mag??
In de buurt van Schiphol vanavond????quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef Salatrel het volgende:
Kut NS. 28 minuten overstaptijdals ik dat van tevoren even had gecheckt was ik op de motor gegaan
Waar ben je dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef Salatrel het volgende:
Kut NS. 28 minuten overstaptijdals ik dat van tevoren even had gecheckt was ik op de motor gegaan
ik ben net afgewerkt ik was om 19:48 en 20:10 op Schipholquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In de buurt van Schiphol vanavond????
Awhhh.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben net afgewerkt ik was om 19:48 en 20:10 op Schiphol
RIP.quote:
Was het lekkerquote:
Geweldige noten?quote:
DUBS GETquote:
quote:
quote:Ik en mijn beste vriendin zijn 2 jonge vrouwen van rond de 18/19 jaar. We hebben beide weinig ervaring op het gebied van mannen (alhoewel we veel aandacht krijgen van het andere geslacht).
Nu zitten we beide met het volgende probleem: we vinden allebei 2 mannen leuk van halverwege de 20. De één heeft een eigen onderneming en de ander heeft een managersfunctie binnen een groot bedrijf. We kennen ze niet heel erg goed, maar we zien ze allebei wel zitten. Het is alleen erg lastig voor ons om hen te benaderen.
Nou zaten we met het idee om dat voor elkaar te doen (zij gaat naar mijn crush toe en vertelt hem dat ik hem leuk vind en vice versa.) Alleen we kwamen er later achter dat dit nogal kinderachtig zou over komen..
We willen hen erg graag laten weten hoe we ons voelen. Maar hoe? Tips zijn welkom.
quote:Het zijn beide ook geen Nederlandse mannen, wat het geheel nog lastiger maakt..
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Abduhla manager van de mac op de hoek en Ali die een "bedrijfje"op marktplaats heeft zeker.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:40 schreef Chai het volgende:
R&P / Niet weten hoe we onze crushes moeten benaderen
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
[..]
[..]![]()
Opengemaakt ja? Heeft ie hem tussendoor ook wel eens dichtgemaakt, voor vakantie of zo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef Chai het volgende:
Niks mis met managers van de mac hoor. Was mijn oom ook en die heeft 8 jaar geleden een eigen zaak opengemaakt en die loopt nog steeds erg goed.
Openmaken openen, wat is verschil, a zemmel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Opengemaakt ja? Heeft ie hem tussendoor ook wel eens dichtgemaakt, voor vakantie of zo?
Eeh lurker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mounir en Gio zullen twee oppervlakkige tienersletjes echt niet de deur wijzen wanneer ze halfnaakt aan de deur van de managersvesting verschijnen.
Zeg dat jullie geneukt willen worden en doe het vooral veilig. Meer hoef je niet op te hopen.
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Juist ja. Nou voor jouw informatie ik val niet op ''Ali's''
ik val op ''Gio's''
Nope. Ben een gevoelige jongen, ik kijk vaak in R&P.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Kwam je het topic niet eerst hier tegen dan?
Jij begintquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we een rel beginnen, dan zijn dWc en Gorz er iig als de kippen bij
Tijd voor een kwaliteitsinjectie.quote:
Succes met je toetsen !!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef Chai het volgende:
Tja en 1 kwaliteitsuser (ik) is niet genoeg, doe deze week al zo hard mijn best.
Kan aan mijn postgemiddelde ook gewoon zien wanneer ik een toetsweek heb.
quote:
Wat is dit nou weer voor creepy avatar?quote:
Okay =$. Boeken we 2 tickets naar Barca?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Laten wij Antoni's geboortedag vieren.
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor creepy avatar?
Zal jou eens met kwaliteit injecteren.quote:
Deze heb ik al weken, hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor creepy avatar?
Erdogan vampire, ahaa. Kon niet missen natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay =$. Boeken we 2 tickets naar Barca?Okay. =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Okay. =$=$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
=$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
oh my godquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh my god.. Wat een warm welkom.. Moet er van huilen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:08 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou likken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey dikke ben ik volgende maand uitgenodigd voor je iftar =$?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahaha kkquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hey dikke ben ik volgende maand uitgenodigd voor je iftar =$?
quote:
lkkr tight =$quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:20 schreef Chocolatebear het volgende:
De ass van de 13jarige voor me is unreal, voel me een vieze guyki.
Ik vast niet in de maand Ramadan, ik ben nml geen soenniet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hey dikke ben ik volgende maand uitgenodigd voor je iftar =$?
HOU OP MET GORZ NA DOENquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:20 schreef Chocolatebear het volgende:
ovgtjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:20 schreef Chocolatebear het volgende:
chick ik ben Kk serious, kom kijken in de 300 richting bimra.quote:
Ben je überhaupt geen moslim dan? Of ben je een Turkse sjiiet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vast niet in de maand Ramadan, ik ben nml geen soenniet.
Oh mijn Allah, ik ook niet. So much in common.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vast niet in de maand Ramadan, ik ben nml geen soenniet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh mijn Allah, ik ook niet. So much in common.
MasAllah.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh mijn Allah, ik ook niet. So much in common.
Wel moslim. Geen sjiiet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben je überhaupt geen moslim dan? Of ben je een Turkse sjiiet?
goed kauwen hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:28 schreef Ambipur het volgende:
Om in cliches te vervallen. Ben vandaag begonnen met Sonja.
Ik wil Sonja ook doen. Ain't talkin' 'bout Bakker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:28 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:28 schreef Ambipur het volgende:
Welke dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil Sonja ook doen. Ain't talkin' 'bout Bakker.
Ik eet. Vanavond kots ik alles weer uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goed kauwen hooren de botten kun je beter weer uitspugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |