Alleen krio kan mij jaloers maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha ja, moest chloro effe jelly maken :$
Deze PUA =$ kan Panz nog wat van leren =$.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben Krio, Grid zit op mijn account.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen krio kan mij jaloers maken.
Geloof ik meteen.quote:
Nee maar kijk wat ik bold heb gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hou 'm in de broek eh.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee maar kijk wat ik bold heb gemaakt.
Nee, heb wel twee broers voor je in de aanbieding.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb jij niet een zusje van mijn leeftijd?
Hard geworden. :$quote:
Oh, zo..... gl with that.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee maar kijk wat ik bold heb gemaakt.
Doe me dan jou maar.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb wel twee broers voor je in de aanbieding.
wanneer ga je party geven in dat Brabo huis van je bro.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb wel twee broers voor je in de aanbieding.
Graag of niet.quote:
Hoezo, is ze:quote:
Heb paar weken geleden nog party gehad daar. Je had het leuk gevonden, mijn broers vrienden zijn junkies en blowen zich kapot.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wanneer ga je party geven in dat Brabo huis van je bro.
Wanneer komt er uberhaupt eens een SC partyquote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wanneer ga je party geven in dat Brabo huis van je bro.
Is haram.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb paar weken geleden nog party gehad daar. Je had het leuk gevonden, mijn broers vrienden zijn junkies en blowen zich kapot.
Ja, maar jij mag niet komen omdat je nog niet een jaar lid bentquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wanneer komt er uberhaupt eens een SC party
Je bent zelf.quote:
Hahaha geen van allen, is geen relatie persoon. En ik ben niet hard2get, ik bewaar mijn liefde voor de ware :SSSSquote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoezo, is ze:
A. Lesbisch
B. Net zo hard to get als jij
C. Racistisch
?
inb4 mutual friends facebook.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb paar weken geleden nog party gehad daar. Je had het leuk gevonden, mijn broers vrienden zijn junkies en blowen zich kapot.
Wanneer iemand er weer een geeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wanneer komt er uberhaupt eens een SC party
Geen relatiepersoon, klinkt goed. D'r op en d'r af.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha geen van allen, is geen relatie persoon. En ik ben niet hard2get, ik bewaar mijn liefde voor de ware :SSSS
Dan kom ik als Panz z'n +1quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag niet komen omdat je nog niet een jaar lid bent.
Zou freaky zijn.quote:
Doe eens. :$quote:
Krio is een eikel, wist je toch al?quote:
Ik probeer de tough guy attitude, om de vrouwtjes nat te maken.quote:
Bij mij werkt het :SSquote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik probeer de tough guy attitude, om de vrouwtjes nat te maken.
Droog geworden.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio is een eikel, wist je toch al?
Nee grapje, klopt.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wow, het werkt echt precies zoals ik wilde.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:
Gvd.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |