Alleen krio kan mij jaloers maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha ja, moest chloro effe jelly maken :$
Deze PUA =$ kan Panz nog wat van leren =$.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben Krio, Grid zit op mijn account.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen krio kan mij jaloers maken.
Geloof ik meteen.quote:
Nee maar kijk wat ik bold heb gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hou 'm in de broek eh.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee maar kijk wat ik bold heb gemaakt.
Nee, heb wel twee broers voor je in de aanbieding.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb jij niet een zusje van mijn leeftijd?
Hard geworden. :$quote:
Oh, zo..... gl with that.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee maar kijk wat ik bold heb gemaakt.
Doe me dan jou maar.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb wel twee broers voor je in de aanbieding.
wanneer ga je party geven in dat Brabo huis van je bro.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb wel twee broers voor je in de aanbieding.
Graag of niet.quote:
Hoezo, is ze:quote:
Heb paar weken geleden nog party gehad daar. Je had het leuk gevonden, mijn broers vrienden zijn junkies en blowen zich kapot.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wanneer ga je party geven in dat Brabo huis van je bro.
Wanneer komt er uberhaupt eens een SC partyquote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wanneer ga je party geven in dat Brabo huis van je bro.
Is haram.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb paar weken geleden nog party gehad daar. Je had het leuk gevonden, mijn broers vrienden zijn junkies en blowen zich kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |