We wisten beide wel dat ze zouden ''happen'' , maar we zoeken iets 'subtielers' en volwasseners.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef twiFight het volgende:
Jullie idee is in ieder geval kinderachtig, dus dat had je alvast goed niet dat het niet werkt, maar dat hangt van de mannen af.
Dat hebben we wel, alleen andere leeftijden waardoor er momenteel andere ''prioriteiten'' zijn in onze levens..quote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef RetepV het volgende:
Hmm, het klinkt mij alsof jullie niet veel gemeen hebben in jullie leven. Dat het nu al moeilijk is om in contact met ze te komen... Als jullie meer gemeen hadden, kwamen jullie elkaar ook vaker tegen. En dan gaat het vaak een stuk makkelijker.
Naja, ik weet het verder ook niet. Misschien komt er een date uit en maak je zo een kans.
Hmm. Jullie prioriteiten zullen met de tijd nog veranderen, je doet nog een opleiding neem ik aan. Zij zijn klaar, hebben beide een baan en zullen minder veranderen. Hoe ben jij over 5 jaar?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat hebben we wel, alleen andere leeftijden waardoor er momenteel andere ''prioriteiten'' zijn in onze levens..
ja we volgen allebei nog een opleiding..quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef RetepV het volgende:
Hmm. Jullie prioriteiten zullen met de tijd nog veranderen, je doet nog een opleiding neem ik aan. Zij zijn klaar, hebben beide een baan en zullen minder veranderen. Hoe ben jij over 5 jaar?
Nope, al kun je op zich beter voor een bankier/profvoetballer/topcrimineel/graaipoliticus gaan (liefst een oudere voor de vroege erfenis).quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef LazyDave het volgende:
Wat is de relevantie van het melden van beroepen, als meneer de manager er morgen voor kiest om boer te worden, is hij dan nog steeds interessant?
Ik heb ook een eigen bedrijf. Stelt niets voor, voor 50 euries een keer ingeschreven bij de kamer van koophandel omdat het even nodig was. Wel gratis pennen in de brievenbusquote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Abduhla manager van de mac op de hoek en Ali die een "bedrijfje"op marktplaats heeft zeker.
En wat als dat zo is? Wil je daarmee zeggen dat ze dan meer bereikbaar zijn dan Hollandse mannen ?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Abduhla manager van de mac op de hoek en Ali die een "bedrijfje"op marktplaats heeft zeker.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik wil er verder niks mee zeggen, daar moet ik alleen aan denken als iemand het heeft over buitenlanders in de 20 die zo succesvol beweren te zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
En wat als dat zo is? Wil je daarmee zeggen dat ze dan meer bereikbaar zijn dan Hollandse mannen ?
want buitenlanders kunnen niet succesvol zijn op andere manieren dan manager bij de mac en hun eigen bedrijf via marktplaats? Wake up boy...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik wil er verder niks mee zeggen, daar moet ik alleen aan denken als iemand het heeft over buitenlanders in de 20 die zo succesvol beweren te zijn
Tuurlijk wel het is maar een vooroordeelquote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
want buitenlanders kunnen niet succesvol zijn op andere manieren dan manager bij de mac en hun eigen bedrijf via marktplaats? Wake up boy...
Ze zijn toch ook succesvol? Ze hebben hun leven op orde.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik wil er verder niks mee zeggen, daar moet ik alleen aan denken als iemand het heeft over buitenlanders in de 20 die zo succesvol beweren te zijn
Juist ja. Nou voor jouw informatie ik val niet op ''Ali's''quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef jatochneetoch het volgende:
Tuurlijk wel het is maar een vooroordeel
De jongen die mijn vriendin leuk vindt heet Mounir, en de jongen die ik leuk vindt heet giovanni (maar gio voor vrienden.)quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef jatochneetoch het volgende:
De ander wel ali en de functies kloppen ook?
Ik zeg toch ook niet dat ze dat niet zijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook succesvol? Ze hebben hun leven op orde.
Een soort van welquote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze dat niet zijn?
Via de legale manier hadden we het over.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
want buitenlanders kunnen niet succesvol zijn op andere manieren dan manager bij de mac en hun eigen bedrijf via marktplaats? Wake up boy...
Mounir werkt bij de KFC en Gio is een mannenhoerquote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
De jongen die mijn vriendin leuk vindt heet Mounir, en de jongen die ik leuk vindt heet giovanni (maar gio voor vrienden.)
Euh, als je weet dat ze "happen", wat doe je dan moeilijk? Stap er op af, geef 'm een dikke smakkerd en klaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
We wisten beide wel dat ze zouden ''happen'' , maar we zoeken iets 'subtielers' en volwasseners.
Feit dat je direct daar over begint EN jullie er zelf op jagen: golddiggers.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef HilaryBanks het volgende:
Ik en mijn beste vriendin zijn 2 jonge vrouwen van rond de 18/19 jaar. We hebben beide weinig ervaring op het gebied van mannen (alhoewel we veel aandacht krijgen van het andere geslacht).
Nu zitten we beide met het volgende probleem: we vinden allebei 2 mannen leuk van halverwege de 20. De één heeft een eigen onderneming en de ander heeft een managersfunctie binnen een groot bedrijf. We kennen ze niet heel erg goed, maar we zien ze allebei wel zitten. Het is alleen erg lastig voor ons om hen te benaderen.
Nou zaten we met het idee om dat voor elkaar te doen (zij gaat naar mijn crush toe en vertelt hem dat ik hem leuk vind en vice versa.) Alleen we kwamen er later achter dat dit nogal kinderachtig zou over komen..
We willen hen erg graag laten weten hoe we ons voelen. Maar hoe? Tips zijn welkom.
En jij mag Giovanni zeggen?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
de jongen die ik leuk vindt heet giovanni (maar gio voor vrienden.)
Dit dusquote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Ahh je vriendinnetje is verliefd op MounirTweets? Wat schattigquote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
De jongen die mijn vriendin leuk vindt heet Mounir, en de jongen die ik leuk vindt heet giovanni (maar gio voor vrienden.)
haha nee. gewoon een jongen die zo heet, ik haat Mounir tweets en zij ook .quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:57 schreef msacras het volgende:
Ahh je vriendinnetje is verliefd op MounirTweets? Wat schattig Dat is wel echt een topbaan natuurlijk, je had helemaal gelijk!
Nee nee nee, dat heeft zeker geen prioriteit. Het zijn gewoon opvallende ''kenmerken'' van hun. Tuurlijk zijn ze lief, en knap sowieso.. Dat is het eerste wat ons aantrok in hen. En dat van die charme daar komen we binnenkort achter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:38 schreef psymeuk het volgende:
Prachtig hoe je die mannen beschrijft, duidelijk te zien wat de prioriteit heeft in de 'ware liefde'. Je beschrijft ze op leeftijd, inkomensbron en iets later nog afkomst. Heb nog niet gehoord of ze lief zijn, knap zijn of charme hebben...
nee, Gio, maar ik zeg liever Giovanni want dat klinkt veel mooier.quote:
Helaas voor jou zijn wij meer waard dan dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mounir en Gio zullen twee oppervlakkige tienersletjes echt niet de deur wijzen wanneer ze halfnaakt aan de deur van de managersvesting verschijnen.
Zeg dat jullie geneukt willen worden en doe het vooral veilig. Meer hoef je niet op te hopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |