We wisten beide wel dat ze zouden ''happen'' , maar we zoeken iets 'subtielers' en volwasseners.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef twiFight het volgende:
Jullie idee is in ieder geval kinderachtig, dus dat had je alvast goed niet dat het niet werkt, maar dat hangt van de mannen af.
Dat hebben we wel, alleen andere leeftijden waardoor er momenteel andere ''prioriteiten'' zijn in onze levens..quote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef RetepV het volgende:
Hmm, het klinkt mij alsof jullie niet veel gemeen hebben in jullie leven. Dat het nu al moeilijk is om in contact met ze te komen... Als jullie meer gemeen hadden, kwamen jullie elkaar ook vaker tegen. En dan gaat het vaak een stuk makkelijker.
Naja, ik weet het verder ook niet. Misschien komt er een date uit en maak je zo een kans.
Hmm. Jullie prioriteiten zullen met de tijd nog veranderen, je doet nog een opleiding neem ik aan. Zij zijn klaar, hebben beide een baan en zullen minder veranderen. Hoe ben jij over 5 jaar?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Dat hebben we wel, alleen andere leeftijden waardoor er momenteel andere ''prioriteiten'' zijn in onze levens..
ja we volgen allebei nog een opleiding..quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef RetepV het volgende:
Hmm. Jullie prioriteiten zullen met de tijd nog veranderen, je doet nog een opleiding neem ik aan. Zij zijn klaar, hebben beide een baan en zullen minder veranderen. Hoe ben jij over 5 jaar?
Nope, al kun je op zich beter voor een bankier/profvoetballer/topcrimineel/graaipoliticus gaan (liefst een oudere voor de vroege erfenis).quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef LazyDave het volgende:
Wat is de relevantie van het melden van beroepen, als meneer de manager er morgen voor kiest om boer te worden, is hij dan nog steeds interessant?
Ik heb ook een eigen bedrijf. Stelt niets voor, voor 50 euries een keer ingeschreven bij de kamer van koophandel omdat het even nodig was. Wel gratis pennen in de brievenbusquote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Abduhla manager van de mac op de hoek en Ali die een "bedrijfje"op marktplaats heeft zeker.
En wat als dat zo is? Wil je daarmee zeggen dat ze dan meer bereikbaar zijn dan Hollandse mannen ?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Abduhla manager van de mac op de hoek en Ali die een "bedrijfje"op marktplaats heeft zeker.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik wil er verder niks mee zeggen, daar moet ik alleen aan denken als iemand het heeft over buitenlanders in de 20 die zo succesvol beweren te zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
En wat als dat zo is? Wil je daarmee zeggen dat ze dan meer bereikbaar zijn dan Hollandse mannen ?
want buitenlanders kunnen niet succesvol zijn op andere manieren dan manager bij de mac en hun eigen bedrijf via marktplaats? Wake up boy...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik wil er verder niks mee zeggen, daar moet ik alleen aan denken als iemand het heeft over buitenlanders in de 20 die zo succesvol beweren te zijn
Tuurlijk wel het is maar een vooroordeelquote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
want buitenlanders kunnen niet succesvol zijn op andere manieren dan manager bij de mac en hun eigen bedrijf via marktplaats? Wake up boy...
Ze zijn toch ook succesvol? Ze hebben hun leven op orde.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik wil er verder niks mee zeggen, daar moet ik alleen aan denken als iemand het heeft over buitenlanders in de 20 die zo succesvol beweren te zijn
Juist ja. Nou voor jouw informatie ik val niet op ''Ali's''quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef jatochneetoch het volgende:
Tuurlijk wel het is maar een vooroordeel
De jongen die mijn vriendin leuk vindt heet Mounir, en de jongen die ik leuk vindt heet giovanni (maar gio voor vrienden.)quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef jatochneetoch het volgende:
De ander wel ali en de functies kloppen ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |