Whehehehe.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wow, het werkt echt precies zoals ik wilde.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wow, het werkt echt precies zoals ik wilde.
Dqod en ik hadden het laatst over een semi-homoerotisch scenario involving you and the Panz. Op een schaal van 1 tot 10, hoe openminded sta je hier tegenover?quote:
Ik val niet op mannen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dqod en ik hadden het laatst over een semi-homoerotisch scenario involving you and the Panz. Op een schaal van 1 tot 10, hoe openminded sta je hier tegenover?
Heb patent op 'chlochlo'quote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen.
Anyway, ik ga naar bed. Lobi voor allen hoor.Extra likje voor chlochlo.
Extra likje terug.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen.
Anyway, ik ga naar bed. Lobi voor allen hoor.Extra likje voor chlochlo.
You'd wish.quote:
quote:
Beetje in m'n mond gekotstquote:Op maandag 24 juni 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Extra likje terug.Slaap lekker krikri.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
inb4 Swordfight tussen krio en atomic.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Extra likje terug.Slaap lekker krikri.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Beetje in m'n mond gekotstNeus dichtknijpen en doorslikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, dat weet jij vast ook wel, hehehhehrhrhrhrhreeheheh.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Nou, denk dat ik al weet wie er zou winnenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
inb4 Swordfight tussen krio en atomic.
Chloro.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nou, denk dat ik al weet wie er zou winnen.
Nee, ik was onervaren en naief, remember?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neus dichtknijpen en doorslikken.
Oh wacht, dat weet jij vast ook wel, hehehhehrhrhrhrhreeheheh.
In bed ben jij echt wel een tijgertje hoor, can't fool me.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, ik was onervaren en naief, remember?
Wat voor dier ben jij in bed.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In bed ben jij echt wel een tijgertje hoor, can't fool me.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, ik was onervaren en naief, remember?
Konijn.quote:
Gelukkig niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als in je werpt 5 kinderen iedere maand?
Spermwhale.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Wat ben jij in bed dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |