Ben er vanavond, ofnaja morgenvroeg om 05:00.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar was je nou? Ik was 2 keer op Schiphol maar heb je niet gespot
Waarom?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben er vanavond, ofnaja morgenvroeg om 05:00.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik gok dat hij ergens heen vliegt, of iemand op komt halen/wegbrengen.
Gamen op je MacBookquote:Op maandag 24 juni 2013 21:59 schreef Gridlok het volgende:
Wat is er mis met starbucks wise? :S ik zit daar elke dag te WoWen op mijn macbook pro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gamen op je MacBookMhoah, alleen Blizzard bied goede Mac games, rest is echt kk terrible, die winewraps ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
inb4 l0l b00tcamp lulz
1x in duitsland, meteen mok gejat.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nog nooit in mijn leven bij Starbucks geweest(srs).
Ja heb via steam the orange box gespeeld, was op zich wel te doen. En even via bootcamp iddquote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mhoah, alleen Blizzard bied goede Mac games, rest is echt kk terrible, die winewraps ook.
inb4 l0l b00tcamp lulz
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mis je weinig aan. Maar ik lust dan ook sowieso geen koffie (niet dat dat daar hoeft, want het meeste smaakt niet echt naar koffie)quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nog zo'n Jumi-like chick die ineens gamet. Je bent zeker ook een solid >8,32/10?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb via steam the orange box gespeeld, was op zich wel te doen. En even via bootcamp idden zo'n emulator vor DOS shit
Mja crossover, ook maar een gare bende, en steam doet het opzich wel goed alleen alles is buggy ergensquote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb via steam the orange box gespeeld, was op zich wel te doen. En even via bootcamp idden zo'n emulator vor DOS shit
Ineensquote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nog zo'n Jumi-like chick die ineens gamet. Je bent zeker ook een solid >8,32/10?
Ik mis er ook weinig, want ik lust juist koffiequote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mis je weinig aan. Maar ik lust dan ook sowieso geen koffie (niet dat dat daar hoeft, want het meeste smaakt niet echt naar koffie)
Ja bij mij werkt het helemaal niet meer, heb het al lang op gegeven.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja crossover, ook maar een gare bende, en steam doet het opzich wel goed alleen alles is buggy ergens
Wie?quote:
PC kopen zoals iedereen die fatsoenlijk wil gamen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij mij werkt het helemaal niet meer, heb het al lang op gegeven.
Daar ga ik niet overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |