Gaat m in beide gevallen niet worden dus :$quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry maar nee daar doelde ik niet op, ik wil dat mijn kind in een propere omgeving opgroeit.
quote:
Hell no.quote:
sorry moest turk accent zijn. WEET IK VEEL JEZUS.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
Waarom zou chloro een tukkeraccent hebben grid
Nee.quote:
Doe godverdomme eens niet zo recalcitrant, vervelende houthakker :/quote:Op maandag 24 juni 2013 23:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sorry moest turk accent zijn. WEET IK VEEL JEZUS.
Ik stomp je op je muil.quote:
moodswings, heb mijn maandelijkse feestje :Squote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens niet zo recalcitrant, vervelende houthakker :/
Jij durft mij heul niet eens aan te raken, laat staan in mijn buurt te zijn fysiek gezienquote:
Heb gegronde rape-angst.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij durft mij heul niet eens aan te raken, laat staan in mijn buurt te zijn fysiek gezien
och hemeltjelief deary me woopsy daisy sorry :$quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
moodswings, heb mijn maandelijkse feestje :S
Wat als ik nou een kuisheidsgordel voor je koop en naar je opstuur?quote:
Seizoen 3 vond ik beter dan 2. En qua series vind ik het een 7/10.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik moet een beetje wennen. Ben nu met seizoen 2 bezig, maar vind het een lichte tegenvaller nog na de series die ik de afgelopen tijd helemaal gekeken heb
Nee, dan weet je m'n adres.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat als ik nou een kuisheidsgordel voor je koop en naar je opstuur?
Huehuehuehuehueuuee.quote:
Huehuehuehuehueuuee.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dan weet je m'n adres.
quote][ afbeelding ] Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vandaar de username.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |