Gaat m in beide gevallen niet worden dus :$quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry maar nee daar doelde ik niet op, ik wil dat mijn kind in een propere omgeving opgroeit.
quote:
Hell no.quote:
sorry moest turk accent zijn. WEET IK VEEL JEZUS.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
Waarom zou chloro een tukkeraccent hebben grid
Nee.quote:
Doe godverdomme eens niet zo recalcitrant, vervelende houthakker :/quote:Op maandag 24 juni 2013 23:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sorry moest turk accent zijn. WEET IK VEEL JEZUS.
Ik stomp je op je muil.quote:
moodswings, heb mijn maandelijkse feestje :Squote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens niet zo recalcitrant, vervelende houthakker :/
Jij durft mij heul niet eens aan te raken, laat staan in mijn buurt te zijn fysiek gezienquote:
Heb gegronde rape-angst.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij durft mij heul niet eens aan te raken, laat staan in mijn buurt te zijn fysiek gezien
och hemeltjelief deary me woopsy daisy sorry :$quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
moodswings, heb mijn maandelijkse feestje :S
Wat als ik nou een kuisheidsgordel voor je koop en naar je opstuur?quote:
Seizoen 3 vond ik beter dan 2. En qua series vind ik het een 7/10.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik moet een beetje wennen. Ben nu met seizoen 2 bezig, maar vind het een lichte tegenvaller nog na de series die ik de afgelopen tijd helemaal gekeken heb
Nee, dan weet je m'n adres.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat als ik nou een kuisheidsgordel voor je koop en naar je opstuur?
Huehuehuehuehueuuee.quote:
Huehuehuehuehueuuee.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dan weet je m'n adres.
quote][ afbeelding ] Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vandaar de username.
het is een plastic flesjequote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Smijt die fles kapot. ( in de glasbak )
Ok, ben benieuwd. Heb hiervoor Game of Thrones en Homeland gekeken, vond ik persoonlijk vettere/betere series.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Seizoen 3 vond ik beter dan 2. En qua series vind ik het een 7/10.
Mijn schaal is die van Breaking Bad. Een 7 is dan leuk voor tussen season breaks van andere series door.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok, ben benieuwd. Heb hiervoor Game of Thrones en Homeland gekeken, vond ik persoonlijk vettere/betere series.
Ja, Breaking Bad heb ik weer vóór deze 2 series gekeken, en heb The Vampire Diaries ook nog helemaal afgekekenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mijn schaal is die van Breaking Bad. Een 7 is dan leuk voor tussen season breaks van andere series door.
Ja toggggquote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja togggg
Maar nu zal ik braaf aan de appelsap gaan.. Anders kom ik morgen zo katerig op m'n werk enzo
Pinkyswear.. Moet van het weekend ook weer kunnen eh :$quote:
Op wie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pinkyswear.. Moet van het weekend ook weer kunnen eh :$
Weet ik nog niet.. Loopt vast wel een slachtoffer rondquote:
Gekke meidje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. Loopt vast wel een slachtoffer rond
Hey!! Geen soa's, dus ik mag weer na een week ofzoquote:
Je clitpiercing?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:20 schreef Dqod het volgende:
Ik was vanmiddag trouwens patatjes aan het eten.. Vloog zomaar ineens m'n piercing los.. Echt ziek weet je
Jaquote:
Lijkt me best lastig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Vagina dentata is niet altijd een pretje
Dit dekt het welquote:
Doei doei.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
Ok, maar nu ga ik nog even IHHNNG kijken en dan lekker slapen.. Slaap lekker allemaal en jij helemaal, little miss sunshine![]()
Pure lobi voor jou jwz :$![]()
Zo veel liefde vandaag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
Ok, maar nu ga ik nog even IHHNNG kijken en dan lekker slapen.. Slaap lekker allemaal en jij helemaal, little miss sunshine![]()
Pure lobi voor jou jwz :$![]()
Hoe laat moet je weg?quote:
Damn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |