Aahh. "Vriendin"quote:
niks mis met SB hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:59 schreef Gridlok het volgende:
Wat is er mis met starbucks wise? :S ik zit daar elke dag te WoWen op mijn macbook pro.
Die behoefte heb ik niet zozeerquote:Op maandag 24 juni 2013 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
PC kopen zoals iedereen die fatsoenlijk wil gamen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gamen op je MacBookFans op 100%, blow yourself away.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12000 rpm![]()
das daar wel makkelijk ja. Gewoon doen of je ff gaat roken en dan in je auto stappenquote:
heb je nog een oude xbox?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik niet zozeerHeb ik m'n xbox voor, maar speel niet zo gek veel.
kk wat een skere boi ben jyquote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef wise het volgende:
[..]
das daar wel makkelijk ja. Gewoon doen of je ff gaat roken en dan in je auto stappen
Eigenlijk niet, maar vooruit. We weten allemaal dat vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet bestaan want de een wil altijd meer. Dus go get 'r hoor.quote:
nein 360. Daarvoor een PS2 want vond xbox toen niet fijnquote:
huh¿ ik ga daar heen met koffie van ah to go en ga hipster chicks kijken :$:$quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik jouw culinaire geblaat hier ook niet meer serieus.
Ja daar is de mijne nu dus ook aan gestorven, heb net dit besteld.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fans op 100%, blow yourself away.
12000 rpm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geintje joh geile draak, ga me zus ophalenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar vooruit. We weten allemaal dat vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet bestaan want de een wil altijd meer. Dus go get 'r hoor.
skere¿quote:
Als je nu zegt dat je goed bent in gamen en 8/10 laat ik je niet meer met rust.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
nein 360. Daarvoor een PS2 want vond xbox toen niet fijn
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja daar is de mijne nu dus ook aan gestorven, heb net dit besteld.A_F protip: niet té veel paste gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje joh geile draak, ga me zus ophalen
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef krioro het volgende:
[..]
OOOOOHOHOHOHOHOOOOOOOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOHOHOOOOOOOOOO.
Hahaha I know, maar check die fucking prijs, hier betaal je bij de " applestore " fucking 50 euro per kk fan.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
A_F protip: niet té veel paste gebruiken.
Dan houd ik het maar voor me.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je nu zegt dat je goed bent in gamen en 8/10 laat ik je niet meer met rust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Is ze lekker?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geintje joh geile draak, ga me zus ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |