Geweldige noten?quote:
DUBS GETquote:
quote:
quote:Ik en mijn beste vriendin zijn 2 jonge vrouwen van rond de 18/19 jaar. We hebben beide weinig ervaring op het gebied van mannen (alhoewel we veel aandacht krijgen van het andere geslacht).
Nu zitten we beide met het volgende probleem: we vinden allebei 2 mannen leuk van halverwege de 20. De één heeft een eigen onderneming en de ander heeft een managersfunctie binnen een groot bedrijf. We kennen ze niet heel erg goed, maar we zien ze allebei wel zitten. Het is alleen erg lastig voor ons om hen te benaderen.
Nou zaten we met het idee om dat voor elkaar te doen (zij gaat naar mijn crush toe en vertelt hem dat ik hem leuk vind en vice versa.) Alleen we kwamen er later achter dat dit nogal kinderachtig zou over komen..
We willen hen erg graag laten weten hoe we ons voelen. Maar hoe? Tips zijn welkom.
quote:Het zijn beide ook geen Nederlandse mannen, wat het geheel nog lastiger maakt..
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Abduhla manager van de mac op de hoek en Ali die een "bedrijfje"op marktplaats heeft zeker.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:40 schreef Chai het volgende:
R&P / Niet weten hoe we onze crushes moeten benaderen
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
[..]
[..]![]()
Opengemaakt ja? Heeft ie hem tussendoor ook wel eens dichtgemaakt, voor vakantie of zo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef Chai het volgende:
Niks mis met managers van de mac hoor. Was mijn oom ook en die heeft 8 jaar geleden een eigen zaak opengemaakt en die loopt nog steeds erg goed.
Openmaken openen, wat is verschil, a zemmel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Opengemaakt ja? Heeft ie hem tussendoor ook wel eens dichtgemaakt, voor vakantie of zo?
Eeh lurker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mounir en Gio zullen twee oppervlakkige tienersletjes echt niet de deur wijzen wanneer ze halfnaakt aan de deur van de managersvesting verschijnen.
Zeg dat jullie geneukt willen worden en doe het vooral veilig. Meer hoef je niet op te hopen.
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Juist ja. Nou voor jouw informatie ik val niet op ''Ali's''
ik val op ''Gio's''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |