Nope. Ben een gevoelige jongen, ik kijk vaak in R&P.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Kwam je het topic niet eerst hier tegen dan?
Jij begintquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we een rel beginnen, dan zijn dWc en Gorz er iig als de kippen bij
Tijd voor een kwaliteitsinjectie.quote:
Succes met je toetsen !!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef Chai het volgende:
Tja en 1 kwaliteitsuser (ik) is niet genoeg, doe deze week al zo hard mijn best.
Kan aan mijn postgemiddelde ook gewoon zien wanneer ik een toetsweek heb.
quote:
Wat is dit nou weer voor creepy avatar?quote:
Okay =$. Boeken we 2 tickets naar Barca?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Laten wij Antoni's geboortedag vieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor creepy avatar?
Zal jou eens met kwaliteit injecteren.quote:
Deze heb ik al weken, hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor creepy avatar?
Erdogan vampire, ahaa. Kon niet missen natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay =$. Boeken we 2 tickets naar Barca?Okay. =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Okay. =$=$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |