Dankquote:
Not at all. Maar Panzer is gewoon.. ja, een speciaal jongetjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef wise het volgende:
[..]
misschien houdt dWc wel van kinderkontjes
Oh, okéquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik stiekem ook al bij Gorzalka.Rare plaats, dit internetforum.
Pics van jouw ass, graag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik stiekem ook al bij Gorzalka.Rare plaats, dit internetforum.
waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Not at all. Maar Panzer is gewoon.. ja, een speciaal jongetje. In de breedste zin van het woord.
Ik leg je wel in de stabiele zijligging en dan stop ik m'n vinger in je poeperd.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik leg je wel in de stabiele zijligging en dan stop ik m'n vinger in je poeperd.
Hard geworden.quote:
Heb jij een moedervlek op één van je titties?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik leg je wel in de stabiele zijligging en dan stop ik m'n vinger in je poeperd.
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij een moedervlek op één van je titties?
en op je lies toch¿quote:
Nee, natuurlijk niet. Waarom zou ik een moedervlek moeten hebben daar?quote:
meloewa heeft ze ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Waarom zou ik een moedervlek moeten hebben daar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duw mij eens in die zijligging, ben benieuwd wat je ervan bakt met die hamsterpootjes van je.Zijn avances richting janneke_13.quote:![]()
Oh, dan was m'n droom niet waarheidsgetrouwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Waarom zou ik een moedervlek moeten hebben daar?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gvdquote:
ff kijken;quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik zand in m'n vagijn heb?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]Ik zei ass, niet abs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duw mij eens in die zijligging, ben benieuwd wat je ervan bakt met die hamsterpootjes van je.En nee, alsof mij dat lukt.
Zelfs als ik mijn welvaartspondjes in de strijd zet ben ik kansloos.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Sorry bby. :$quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, dan was m'n droom niet waarheidsgetrouw.
[ afbeelding ]
Mijn ass omvang is prima te zien daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei ass, niet abs.En nee, alsof mij dat lukt.
Zelfs als ik mijn welvaartspondjes in de strijd zet ben ik kansloos.
Mannen met een vrouwenass.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voor een ass spanger dan 80% van vrouwelijk Nederland moet je bij mij zijn.
#allnatural #nosquats #demgenes
Pic van de moedervlek op je tit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij al met je meloewa-moedervlek-lokpost3e keer al!
Zou mijn poezelige handjes om je ass wrappen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwenass, gewoon mannenkont (no homo). Maar die is wel steviger/ronder dan de meeste chicks (srs).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lol.
Dat is ook niet zo moeilijk hè.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwenass, gewoon mannenkont (no homo). Maar die is wel steviger/ronder dan de meeste chicks (srs).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lol.
Heb jij niet? Stuur eens pic van je tieten dan, kan ik het zelf bekijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb dat niethij verward me met Bibi Breijman waarschijnlijk.
Als dat voor een handjob is vind ik het primaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou mijn poezelige handjes om je ass wrappen.
Dat gifje.
Heeft Bibi titpics?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb dat niethij verward me met Bibi Breijman waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk hè.Tering wat een vormeloze slappe hap is het vaak.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft Bibi titpics?LINK?!
[ afbeelding ]
Tja op billen mag je best kritisch zijn hoor. Het is niet dat iemand daar hulpeloos mee opgescheept zit en het zelf niet kan oplossen zoals bij een kats platte voorgevel of zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Daarom.
Jij hebt wel makkelijk praten, met je paardenbips.
Zij is zo lekker hèquote:
Veel mensen weten gewoonweg niet dat ze daar oefeningen voor kunnen doen denk ik, of ze hebben er gewoon geen zin in en hebben er vrede mee. Begrijpelijk op zich, mij zou de moed ook in de schoenen zinken als ik zo'n lelijk achterwerk hadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja op billen mag je best kritisch zijn hoor. Het is niet dat iemand daar hulpeloos mee opgescheept zit en het zelf niet kan oplossen zoals bij een kats platte voorgevel of zo.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als dat voor een handjob is vind ik het prima.
[..]
Heeft Bibi titpics?LINK?!
[ afbeelding ]
[..]Daarom.
Jij hebt wel makkelijk praten, met je paardenbips.
Precies, wanneer een meid er hulpeloos over gaat zitten grienen, dat is nog onaantrekkelijker. Een chick die aan haar bum werkt is, dat is mad hot.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja op billen mag je best kritisch zijn hoor. Het is niet dat iemand daar hulpeloos mee opgescheept zit en het zelf niet kan oplossen zoals bij een kats platte voorgevel of zo.
Wat Panzer ook al heel duidelijk aan gaf net.
Heeft daar ook niks mee te maken. Zal dWc nog wel een keer een pic van de bips van de fanatiekste amazone bij mij op stal dmen als ik die heb.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies, wanneer een meid er hulpeloos over gaat zitten grienen, dat is nog onaantrekkelijker. Een chick die aan haar bum werkt is, dat is mad hot.En dat kunnen ze allemaal. Als ze kan neuken, dan kan ze ook squatten.
Paardenbips klinkt anders niet echt aantrekkelijk, Chai.
Wel als je centaur bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
Paardenbips klinkt anders niet echt aantrekkelijk, Chai.
ik heb bar weinig moedervlekken / no picsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij niet? Stuur eens pic van je tieten dan, kan ik het zelf bekijken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zij is zo lekker hè! Zou haar echt helemaal <insert Ricko story>.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
wat een lkkr nmmrtje ;p
Iedereen die Bibi niet kapot zou neuken is homo!
Ohja, zie het. Geen tieten te zien thoughquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] links bovenaan als ik op foto klik > doesn't work.
Zo'n huge paardenreet waar Vas niks bij is zeker?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft daar ook niks mee te maken. Zal dWc nog wel een keer een pic van de bips van de fanatiekste amazone bij mij op stal dmen als ik die heb.
zou wel meevallen in real met slechts 1,55 mquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, zie het. Geen tieten te zien though. Maar wat een chick
.
[ afbeelding ]
[..]
Zo'n huge paardenreet waar Vas niks bij is zeker?Bedoelde niks slechts met paardenbips hoor, misschien had ik beter paardrijbips moeten zeggen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |