100% agreedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever haar dan dat varkenskopje waar ze tegen speelde.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker omdat ze zo geil kreunt tijdens de seks
[ afbeelding ]
zoek lekker zelfquote:
kutblankenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Altijd, met die Hollandse kliek.
Niks altijd. Vroeger niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
met de zwarte kliek is het allemaal praatjes en uit den hoogte doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
houden zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vieze lui.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
OH NO HE DIDN'Tquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef wise het volgende:
[..]
met de zwarte kliek is het allemaal praatjes en uit den hoogte doen
my sidesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hahaha.
Stuff someone-on-tumblr's guinea pig does.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij zegt mij niet wat ik wel en niet doe, Meloewa. Heb je enig idee wat een meisje zonder kont inhoudt voor je relatie?
Elke keer dat je met haar in bed ligt voel je je bedrogen, je bent teleurgesteld, neemt genoegen met minder en stiekem walg je ook wel. Van jezelf. Go figure, je hebt immers het idee dat je met een doorgefokt kind gaat liggen stoeien.In plaats van een zachte, vrouwelijke appelbum sta je tegen een vergroeid staartbot + verlengde rug aan te klepperen en al je vrienden met 10/10's lachen je uit. Je kijkt steeds vaker naar andere vrouwen, je begeeft je op glad ijs, je inner paringsdrang naar een vrouw met een ronde kont wordt te sterk, drempelwaardes bereikt... en je gaat genadeloos vreemd.
Je knalt die ronde poezenbil van een vergefelijke dummychick helemaal vol, het mag geen naam hebben, het is snel en smerig, je knijpt je ogen dicht, citeert wat lijnen uit een James Bond film en je denkt er vooral niet bij na.Zij heeft het IQ van een natte wortel, maar jij bent vooral je zaad kwijt. Je voelt je weer mans, het voelt goed. Je geeft toe aan de lusten die puur opgewekt zijn door het gebrek aan kont bij je bloedeigen vriendin, iemand die je uitgekozen hebt omdat je dacht dat zij jou gelukkig zou maken, en jij haar. Vrij tragisch wel dit. Je hebt tegen jezelf gelogen en haar vanaf dag #1 op de rand van een verdrietig verdrietravijn gezet. Wat een klootzak ben je ook. Om het schuldgevoel uit je SYSTEM te krijgen knal je er meteen nog twee.
Gebroken beloften, verscheurde gezinnen. Wantrouwen tot aan haar oren en ze wordt nog onzekerder en nog veel labieler, en dat voor de rest van haar leven. Je kunt er niets aan doen, je moet van je instinct, het is de schuld van die kont. Nee wacht, het gebrek aan kont, dat is het. Die kutkont. Wil je haar dat aandoen? Dacht het niet. Smoor het in de kiem.Nu kan het nog, later wil je geen what ifs. Het is inderdaad niet eerlijk allemaal, sommige meisjes hebben van nature nu eenmaal niet veel kont.
GEEN EXCUSES. Die meid, die kan daar iets aan doen. Squats, lunges en deadlifts. Glute/ham raises. Vijf keer per week, rijst met tomaten en dagelijks 150 gram eiwit, of zoiets. Totdat ze scheel ziet en je al na drie maanden het gevoel hebt dat je een vrouw in je bed hebt.Je gaat squats doen Meloewa, om al het bovenstaande leed te voorkomen.
Squat tot die kinderkont aan de horizon verdwenen is, en al die hijgende "ik kijk alleen naar het innerlijk"-betamannetjes die je achter je aan hebt ook.
Bedankt, heel erg bedankt. Doe dit soort uitspraken nimmer weer. We hoeven die kinderkontjes niet. Ook namens Sapstengel, en de rest van zelfrespecterend Nederland. Kus.
deze man heeft toch wel een hoop issuesquote:
Maar dan echtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze man heeft toch wel een hoop issues
waar iemand zich wel niet druk om kan makenquote:
Levert wel een mooie post op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef wise het volgende:
[..]
waar iemand zich wel niet druk om kan maken
frustratie alomquote:
Jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zal jou pussy eens laten purren :s.
Jou.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zal jou pussy eens laten purren :s.
quote:
Suggereer je nou dat ik zand in m'n vagijn heb?quote:
Dat jij je standaarden en principes vrij recent uit het raam hebt geknikkerd is voor niemand een geheim, forumgebruiker dWc_RuffRyder.quote:
Waarom negeer je me?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom doe jij een spatie tussen het laatste woord en het vraagteken?
aannamequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik zand ik m'n vagijn heb?
Swag na 2009, ICT programmeer-boy, non-natty, roid rage etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat jij je standaarden en principes vrij recent uit het raam hebt geknikkerd is voor niemand een geheim, forumgebruiker dWc_RuffRyder.
na*quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swag voor 2009, ICT programmeer-boy, non-natty, roid rage etc.
Niet gelezen.
misschien houdt dWc wel van kinderkontjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat jij je standaarden en principes vrij recent uit het raam hebt geknikkerd is voor niemand een geheim, forumgebruiker dWc_RuffRyder.
Vrouwen zonder kont.Echt, I can't. Je wil toch ook geen vrouw zonder ogen.
Ik heb het helemaal niet over jouw vagina, maar over een droge schurende vaginaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik zand in m'n vagijn heb?
Typefoutquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom doe jij een spatie tussen het laatste woord en het vraagteken?
Zo'n vermoeden heb ik stiekem ook al bij Gorzalka.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef wise het volgende:
[..]
misschien houdt dWc wel van kinderkontjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |