Moest lachen om PIquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
loop morgen wel 40 km naar de halfords
Zou je denken "wij jou ook niet", maar mijn praktijkervaring zegt andersquote:
Snap je de context wel..?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, het "ik geef geen fuck"-argument. Wist dat-ie ging komen.
Niet eens een mooi plaatje erbij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, het "ik geef geen fuck"-argument. Wist dat-ie ging komen.
Klinkt als een goeie dealquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als jij voor mij een dikke haze toeter vouwt doe ik het voor je.
I don't care about context.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou je denken "wij jou ook niet", maar mijn praktijkervaring zegt anders.
[..]
Snap je de context wel..?
Panzer geeft dus blijkbaar weldgelijk een fuck om mensen en hun identiteit/intenties op een forum.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoveel oprechte interesse in mensen buiten je omgeving die geen fuck om jou geven verder ja?Wauw.
En achja, principes dat ik meeten met mensen van Internet voor dorks vind?Als dat al een principe is ben jij best wel simpel van geest. Laat ik het duidelijker stellen: ik zou voorheen werkelijk niemand uit de KLB SC willen ontmoeten in het echt, totaal geen behoefte aan, want dat volk hoef ik niet in het echt te leren kennen
. Jij blijkbaar wel.
Ik FOK! voor m'n entertainment, een goede portie (leed)vermaak is altijd welkom. Hoe die mensen in het echt zijn kan me aan m'n reet roesten, ik hoef ze zeer zeker niet te ontmoeten, ik geef geen fuck en al helemaal niet om hun werkelijke identiteit of hun intenties op dit forum. Jij blijkbaar wel.
Ik maak gewoon een goed puntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:23 schreef Chloroform het volgende:
Vind het altijd wel mooi als dWc zo semi-mad doet.
Ik volg je niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou je denken "wij jou ook niet", maar mijn praktijkervaring zegt anders .
Tuurlijk bby, tuurlijk.quote:
En dan ook nog echt denken dat hij gelijk heeft en een goed punt heeftquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:23 schreef Chloroform het volgende:
Vind het altijd wel mooi als dWc zo semi-mad doet.
Ik ken fons, hij naait je eronder waar je bij staat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie deal
maarja vertrouw toch liever op fons de fietsenmaker
fietsen
Dat maken wij wel uitquote:
het leven kan raar lopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze loopt nog moeilijk van de vorige grootgeschapen adonis die haar lief heeft gehad
Ik: hoef geen mensen van KLB SC te ontmoeten.quote:
Ignorance is bliss.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En dan ook nog echt denken dat hij gelijk heeft en een goed punt heeft!
oh, was ik toch net naar op zoekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ken fons, hij naait je eronder waar je bij staat.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
OF MOET IK ZEGGEN: IGNORANCE IS MISS HAHAHAHAHhahahHhhaahha![]()
![]()
GVD WAT EEN DIJENKLETSERˇˇˇˇquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
OF MOET IK ZEGGEN: IGNORANCE IS MISS HAHAHAHAHhahahHhhaahha![]()
![]()
Aaaaah, een hidden vas backstab.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik: hoef geen mensen van KLB SC te ontmoeten.
Jij:
Ik: zou je denken dat mensen uit KLB SC zouden zeggen 'wij jou ook niet', maar mijn ervaring zegt inmiddels anders
gewoon jew girls in google imagesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef krioro het volgende:
Slap geworden van TT.
Even Chloro's pics weer opzoeken.
Het kan me interesseren zoals jij interesse hebt in slappe humor en leedvermaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap je de context wel..?
Panzer geeft dus blijkbaar weldegelijk een fuck om mensen en hun identiteit/intenties op een forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |