Beetje jammer welquote:
CY heeft niet zoveel om vast te pakken als jij, laat staan zoveel ongeremde, ongetemde en wervelende knalervaring. Ik wil je erbij, Ambi. Zal een ei voor je bakken en een bakje noodles opwarmen.quote:
Ga jij lekker collages doorsturen, flikker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY heeft niet zoveel om vast te pakken als jij, laat staan zoveel ongeremde, ongetemde en wervelende knalervaring. Ik wil je erbij, Ambi. Zal een ei voor je bakken en een bakje noodles opwarmen.
Je moet je muil houden joh pussy, wij waren gewoon op Zonnestein. Als je op was komen dagen had je nog mee kunnen eten ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
chick ik ben Kk serious, kom kijken in de 300 richting bimra.
Zwak dat jullie gisteren niet naar esso kronenburg kwamen.
Hou eens heel snel op met internetten en ga aan je verslag werken, of ik kom persoonlijk naar Zwolle om je een knal te verkopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY heeft niet zoveel om vast te pakken als jij, laat staan zoveel ongeremde, ongetemde en wervelende knalervaring. Ik wil je erbij, Ambi. Zal een ei voor je bakken en een bakje noodles opwarmen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen probleem, heb al een foto collage ontvangen.
Mooie krullen![]()
.
mikanki.comquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga jij lekker collages doorsturen, flikker.
KOM HIER.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou eens heel snel op met internetten en ga aan je verslag werken, of ik kom persoonlijk naar Zwolle om je een knal te verkopen.
Da's best dicht in de buurt, wist je dat? :$quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou eens heel snel op met internetten en ga aan je verslag werken, of ik kom persoonlijk naar Zwolle om je een knal te verkopen.
Laat mij. Heb genoeg vet om zijn bek vooral te snoeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voor mij ook, ik kom ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's best dicht in de buurt, wist je dat? :$
Ga samen lunchen en maak vooral veel leuke plannenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's best dicht in de buurt, wist je dat? :$
Niet te hard slaan, hij heeft nog wat hersencellen nodig om dat verslag af te kunnen ronden. Pas trouwens op met ingaan op die jongen hoor. Het begint met een beetje stalken en neggen hier en daar, maar voordat je het weet zijn er samenwoonplannen, mag je niet meer flirten met Gorz, en wordt er verwacht dat je in de nabije toekomst een kind of vier werptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat mij. Heb genoeg vet om zijn bek vooral te snoeren.
MEET IN ZWOLLEUHHHHHHH IKSDEEJJJJquote:
Kinderachtig, godverdommequote:
Never. Ik vind Panzer onaardig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga samen lunchen en maak vooral veel leuke plannenHad het Krio verhaal voorgelegd trouwens, hij leek het niet erg te zien zitten.
[..]
Niet te hard slaan, hij heeft nog wat hersencellen nodig om dat verslag af te kunnen ronden. Pas trouwens op met ingaan op die jongen hoor. Het begint met een beetje stalken en neggen hier en daar, maar voordat je het weet zijn er samenwoon plannen, mag je niet meer flirten met Gorz, en wordt er verwacht dat je in de nabije toekomst een kind of vier werpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |