Hier ook een vlaagje/vleugje eenzaamheid geloof ik.quote:
Borderlinetrekjes hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij duikt ook van boven naar beneden en terug he
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hier ook een vlaagje/vleugje eenzaamheid geloof ik.
Even bewaren voor het nageslachtquote:
terugquote:
Aww jouw naamquote:Op zondag 23 juni 2013 00:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ook heel handig om muziek te draaien waar ik altijd gegarandeerd van moet huilen
Ja, ook dát nogquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
terug
Ook heel handig om muziek te draaien waar ik altijd gegarandeerd van moet huilen
Na een paar tranen houdt het ook weer op, terwijl het gevoel blijft hangen Schiet niet echt op.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Misschien helpt het wel even om te huilen
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef nicknicknickname het volgende:
Best goed nog steeds
Drukke maar leuke week in het vooruitzicht
quote:Op zondag 23 juni 2013 03:55 schreef theKiD het volgende:
Elke keer, Die eerste prank, elke keer als ik een klotehumeur heb, die doet het hem elke keer weer Die reactie, dat geschreeuw van die kerel
Die zogenaamde ontvoering is ook wel mooi.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:55 schreef theKiD het volgende:
Elke keer, Die eerste prank, elke keer als ik een klotehumeur heb, die doet het hem elke keer weer Die reactie, dat geschreeuw van die kerel
Zeg, KLB is 3 deuren verderop hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Klacht:
Al een week ziek zonder verbetering.
Anti-klacht:
De allerlekkerste man ter wereld die mij boodschappen is komen brengen en die er al bijna een jaar onvoorwaardelijk voor mij is.
Klacht:quote:
Anti-klacht:quote:hoe voel je je daarbij?
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Klacht:
Al een week ziek zonder verbetering.
Anti-klacht:
De allerlekkerste man ter wereld die mij boodschappen is komen brengen en die er al bijna een jaar onvoorwaardelijk voor mij is.
Oooeeeeehhhhhhh!!!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
Echt een heeeerlijk weekend gehad!
Meer van deze weekenden graag!
Oh ja, ik voel me dus goed!
Nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oooeeeeehhhhhhh!!!
Vertel meer!
OT: ik voel me gaar
quote:
Ouch zelf opgezet?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Kut, weer flashbacks en luister dit nu
Omdat ?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef Mishu het volgende:
Ik moet echt zo snel mogelijk uit dit huis zijn.
quote:
In de derde wereld komt het waarschijnlijk vaker voorquote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
eerste wereldproblematiek....
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
In de derde wereld komt het waarschijnlijk vaker voor
OT: ik voel me blij dat ik over een uurtje of zes (= deadline) weer een verslag in moet leveren. Ik vond het niet echt interessant, ook best lastig... maar... als het voldoende is hoef ik er nooit meer aan te denken!
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
eerste wereldproblematiek....
Aannemende dat Neo-Mullen gewoon in NL zit maakt het m.i. eerste wereldproblematiekquote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
OT: ik voel me blij dat ik over een uurtje of zes (= deadline) weer een verslag in moet leveren. Ik vond het niet echt interessant, ook best lastig... maar... als het voldoende is hoef ik er nooit meer aan te denken!
Incl. een heerlijke portie malaria Maar hoor je die mensen zeuren? NEEN!! Die zitten te ver weg, je kan ze niet horen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja ik wilde je nog even de groetjes doen maar ik werd zenuwachtig.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:14 schreef Luxuria het volgende:
Ik zag hem vanmorgen en toen maakte mijn hart wel even een sprongetje
Vond het al leuk dat je wel even zwaaidequote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik wilde je nog even de groetjes doen maar ik werd zenuwachtig.
Dat tweede. Achteraf ben je er blij mee.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef pietkanarie het volgende:
besluiteloos. Zal ik de toets afraffelen (nog een uurtje tot het inlevermoment) en gaan voor een zesje of een uurtje later inleveren (als tweede kans) en gaan voor een wat beter cijfer?
Ja, ik neig er ook naar inderdaad. Vind het ook zonde als de laatste cijfers van dit jaar ineens matig zouden zijn. En ik ben er al druk mee geweest, dus dat uurtje langer er aan werken kan ook nog wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat tweede. Achteraf ben je er blij mee.
Succes!
Precies.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:09 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, ik neig er ook naar inderdaad. Vind het ook zonde als de laatste cijfers van dit jaar ineens matig zouden zijn. En ik ben er al druk mee geweest, dus dat uurtje langer er aan werken kan ook nog wel.
Nee, we mogen het alleen herkansen bij een onvoldoende of bij niet (op tijd) inleveren. Dus bij een 5,5 mag je niks meer aanpassen. Wat ik nu heb zal wel genoeg zijn voor een krappe voldoende, maar dat staat zo lelijk als cijfer .quote:Op maandag 24 juni 2013 16:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Precies.
Weet niet precies hoe het bij je zit, maar je zou hem ook nu in kunnen sturen, je cijfer afwachten, en dan eventueel voor de tweede kans nog wat verbeteren?
Of is die 2e kans ook al binnen een paar uur ofzo?
Oh dat hoor ik vaker ja, wat een boutregel.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:13 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nee, we mogen het alleen herkansen bij een onvoldoende of bij niet (op tijd) inleveren. Dus bij een 5,5 mag je niks meer aanpassen.
Ja, stom he. Haal je een 5.4 dan kun je er nog een acht van maken daarna, haal je een 5.5 dan kan je niet meer hoger halen. Eigenlijk slaat het nergens op.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik vaker ja, wat een boutregel.
Maar dan zou ik er nog even m'n best voor doen.
Precies, geef dan gewoon iedereen twee kansen....quote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, stom he. Haal je een 5.4 dan kun je er nog een acht van maken daarna, haal je een 5.5 dan kan je niet meer hoger halen. Eigenlijk slaat het nergens op.
Zullen ze wel teveel nakijkwerk vinden. Maar dit is slowchat. Dus ontopic: ik voel me niet meer besluiteloosquote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Precies, geef dan gewoon iedereen twee kansen....
Vandaagquote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef ArnosL het volgende:
Bakermat . Zelfs na een keer of 20 luisteren blijven z'n sets echt ontzettend chill
Komt het door de toon waarop deze persoon praat oid? Kun je bij die persoon aangeven wat er mis gaat in de communicatie?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Vandaag
Ot: Baal van mezelf dat ik geïrriteerd raak na het bellen met de persoon, die me in deze lastige situatie zo ongeveer continue en het meest steunt. Voel me als een ondankbaar kreng.
Ach voor hoelang zal die eentonigheid duren?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef Luxuria het volgende:
Het wordt een beetje eentonig, maar
Zin in de volgende date met hem
Heb je geen auto?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
Prima, ben op een nieuwe klus gezet wat helaas veel reistijd met zich mee brengt (Leiden <> Beverwijk) maar de opdracht zelf is
Dan is het alsnog een roteind elke dag toch.quote:
nice en gefeliciteerd, want dat is het wel waard denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Zojuist schriftelijk aanbod voor een PhD plek op de mat mogen vinden Kan 'm nog niet accepteren omdat er ook nog een beurs moet komen waar ik voor gesolliciteerd heb (geen idee wat de kans is dat ik die krijg, niet gigantisch groot vast), maar zo dat papier in handen hebben is 'n mooi begin Zou ik dan tóch straks nog 3 jaar extra mogen studeren ?
Klinkt goed. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Zojuist schriftelijk aanbod voor een PhD plek op de mat mogen vinden Kan 'm nog niet accepteren omdat er ook nog een beurs moet komen waar ik voor gesolliciteerd heb (geen idee wat de kans is dat ik die krijg, niet gigantisch groot vast), maar zo dat papier in handen hebben is 'n mooi begin Zou ik dan tóch straks nog 3 jaar extra mogen studeren ?
Zomer is ook leukquote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Vandaag
Ot: Baal van mezelf dat ik geïrriteerd raak na het bellen met de persoon, die me in deze lastige situatie zo ongeveer continue en het meest steunt. Voel me als een ondankbaar kreng.
Ik hoop dat er snel wat schot in komt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach voor hoelang zal die eentonigheid duren?
Jawel want consultancy, maar veel file's op dat stuk. Daarnaast ben ik gewend om naar Den haag te rijden, das heel wat korter maar goed, mag niet klagen hierquote:
Huwelijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel wat schot in komt.
Bedankt! Het is een begin hier in het VK is een PhD gewoon studeren en geen baan, dus ik kan het alleen doen als ik de beurs waar ik voor gesolliciteerd heb óók krijg, maar dat hoor ik pas over 2.5 week. Maar, zonder plek zou ik sowieso nergens zijn Doe een onderzoeksmaster sociale geografie, en de PhDplek is in 'Sociology and Social Policy'.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:21 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dan is het alsnog een roteind elke dag toch.
[..]
nice en gefeliciteerd, want dat is het wel waard denk ik
Ik ben mobiel dus sorry als het in je fobo staat ofzo, maar wat studeer je?
Bijvoorbeeldquote:
Ik ook. Wisselvallige updates zijn veel spannender. GO FOR IT! Stel me niet teleur.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel wat schot in komt.
Wow super!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geweldig voor mijn adviesrapport een 8 en het adviesgesprek een 9 gehaald
Yes deze boy heeft het nog in zichquote:
Vandaag waren de appjes wat minder vrolijk dan anders en nu word ik meteen weer onzekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Wisselvallige updates zijn veel spannender. GO FOR IT! Stel me niet teleur.
Moet dat ook nog steeds invullen. Had ook een brief binnen gekregen en daarin stond dat ik aardig wat kon terug krijgen.quote:
klinkt heftig inderdaad, ik ga hem vanavond terugkijken, thanks.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef pietkanarie het volgende:
De documentaire 'nachtvlindertje' (over een meisje dat op haar 26e verjaardag euthanasie laat doen) was wel even meer dan drie keer slikken. Zo'n dubbel verhaal. Heel triest en mooi tegelijk...
Ja, die is het inderdaad. Was zeker wel heftig... vooral richting het einde van de documentaire (en dus ook haar leven)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
klinkt heftig inderdaad, ik ga hem vanavond terugkijken, thanks.
http://pers.ncrv.nl/persb(...)-dagen-van-priscilla
What happened? Heb je een erg lompe actie gehad?quote:
Ik heb wel wat domme opmerkingen gemaaktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:12 schreef M1979 het volgende:
[..]
What happened? Heb je een erg lompe actie gehad?
1 tip. Niet doen.. Was zelfs advies van belastingadviseur: niet doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Moet dat ook nog steeds invullen. Had ook een brief binnen gekregen en daarin stond dat ik aardig wat kon terug krijgen.
Alleen moet eerst een Digi-D aanvragen en heeeeeel goed mijn jaaropgave zien te vinden van 2011.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1 tip. Niet doen.. Was zelfs advies van belastingadviseur: niet doen.
Brief hoeft niet te kloppen.quote:
Oh well, iedereen maakt wel eens een domme opmerking. Shit happens!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb wel wat domme opmerkingen gemaakt
En ik maak mezelf gewoon echt gek wat nergens voor nodig is..
Dat is gewoon lui, want elk jaar kun je geld terug krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Brief hoeft niet te kloppen.
http://www.belastingdiens(...)astingteruggaaf+2011
Dan mag je elk jaar belasting gaan doen, want dan sta je gezellig in hun systeem.
En jij maar depressief lopen doen hier Je maakt jezelf veelste gek johquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Mishu het volgende:
Geweldig!!! Scriptie gehaald met een 7,3
En moe
Iemand is verliefdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Leuke vakantie tot nu toe.
Maar mis hem toch wel, dat terwijl ik hem eergisteren nog zag
Verliefd zijnquote:
son im disappoint.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
De hele fucking dag in bed gelegen en geen reet uitgevoerd.
Als het wederzijds is, dan is dat het mooiste gevoel wat er bestaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verliefd zijn
Verliefd worden
Iemand missen
8 weken vakantie lijkt nu ook helemaal niet meer leuk, maarja, komt vast goed als ik eenmaal daar ben
Toch wel gerukt met bier?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Was je ziek? Of gewoon geen zin om op te staan? Af en toe doe ik dat ook wel... vooral in de herfst/winter. Na een drukke week eerst lekker lang slapen, dan laptop aan en blijven liggen. Beetje lezen, muziek luisteren... kan allemaal in bed. Heerlijk, vooral op een dag waarop het alleen maar regent. Krijg er al weer helemaal zin in. Helaas is de constatering dat je een hele dag echt he-le-maal niks gedaan hebt altijd een beetje jammer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Oh my. Dat zijn de beste winterdagen .quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:44 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Was je ziek? Of gewoon geen zin om op te staan? Af en toe doe ik dat ook wel... vooral in de herfst/winter. Na een drukke week eerst lekker lang slapen, dan laptop aan en blijven liggen. Beetje lezen, muziek luisteren... kan allemaal in bed. Heerlijk, vooral op een dag waarop het alleen maar regent. Krijg er al weer helemaal zin in. Helaas is de constatering dat je een hele dag echt he-le-maal niks gedaan hebt altijd een beetje jammer.
Hier ook. Nodig terwijl ik weet dat ik ook andere dingen wil doen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:44 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Was je ziek? Of gewoon geen zin om op te staan? Af en toe doe ik dat ook wel... vooral in de herfst/winter. Na een drukke week eerst lekker lang slapen, dan laptop aan en blijven liggen. Beetje lezen, muziek luisteren... kan allemaal in bed. Heerlijk, vooral op een dag waarop het alleen maar regent. Krijg er al weer helemaal zin in. Helaas is de constatering dat je een hele dag echt he-le-maal niks gedaan hebt altijd een beetje jammer.
Start rollercoaster tycoon maar even op jah!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:15 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag kan ik niet slapen door gedachten en onbeantwoorde vragen en morgen waarschijnlijk niet vanwege vrolijkheid.
Ik begin maar een pretpark, of zo .
Ik deel deze.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Start rollercoaster tycoon maar even op jah!!
Gevalletje huup-huup....Barbatruuk!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb een chagerijnige start van de dag......ja, best wel om iets onbenulligs! Maar goed! Voel me er toch chago bij!
Moeders vroeg of ik de strijk wilde doen. Ok. Een hoop opgevouwen en opgeborgen. Nog drie stuks om te strijken (want moeders wilt een hele hoop gestreken hebben, wat eigenlijk vaak overbodig is voor die stuks) Ben ik even de kamer uit. Kom ik terug. Een hele nieuwe stapel! xD Waar ze dat vandaan toverde.....
quote:
Neen.quote:
Nou, ik heb een aantal deadlines staan en ik hield me een beetje verborgen voor de computer. Dus dan maar slapen, dan kan je toch niet nadenken en heb je geen schuldgevoel... Tot je wakker wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:44 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Gast ik zou echt depressief worden van een hele dag in bed liggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Neen.
[..]
Nou, ik heb een aantal deadlines staan en ik hield me een beetje verborgen voor de computer. Dus dan maar slapen, dan kan je toch niet nadenken en heb je geen schuldgevoel... Tot je wakker wordt.
Maar ik ben dan ook depressief.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gast ik zou echt depressief worden van een hele dag in bed liggen.
Gewoon lekker niet doen en een jaar over doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Geïrriteerd, moet een of ander ckv opdracht maken of ik ga niet over
Nee fuck jullie allemaal, het is vakantie
Ik ben al bezigquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon lekker niet doen en een jaar over doen.
Dat zal ze leren!
Oh wacht....
Ik wil 'm inkoppen, maar ik doe het niet. Must resistquote:
Echt? Af en toe een dagje vind ik best lekker hoor. Moet je niet dagelijks doen nee, maar soms kan het heel fijn zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gast ik zou echt depressief worden van een hele dag in bed liggen.
Veel plezier!quote:
Thanks!quote:
Morgen natuurlijk!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:10 schreef formerjellybean het volgende:
Twijfel of ik hem nu alvast moet nu moet feliciteren (met kaartje online) of morgen . Hij is namelijk morgen jarig . First world problems
Zoek nieuwe vrienden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, omdat die kut vriendengroep van me veel te burgerlijk wordt Kan nog geen avondje een BBQ plannen, omdat de helft bij voorbaat al zegt het niet laat te maken vanwege werk en andere verplichtingen.
Leef verdomme eens, je bent 20-25 en gedraagt je als een wijf van 50. Leuk, iets met je vrienden organiseren..
Wil jij een nieuw vriendje zijn? Dan gaan we binnenkort BBQ'enquote:
Hier verbaas ik me ook soms over. Waarom zou je nu al burgerlijk leven als het ook vanaf je 40e een keer kan. Of nog later. Of nooit... je bent veel korter jong dan dat je 'oud' bent (als je het goed doet). Dus ik denk ook: je bent nu nog jong. Geniet ervan, maak er gebruik van. Burgerlijk zijn kan nog lang genoeg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, omdat die kut vriendengroep van me veel te burgerlijk wordt Kan nog geen avondje een BBQ plannen, omdat de helft bij voorbaat al zegt het niet laat te maken vanwege werk en andere verplichtingen.
Leef verdomme eens, je bent 20-25 en gedraagt je als een wijf van 50. Leuk, iets met je vrienden organiseren..
Ik snap heus wel als mensen moeten werken. Maar ik organiseer een BBQ om eens gezellig te doen met ze. Daarna een kampvuur maken in een grote vuurkorf. Zoiets is gewoon gaaf om te doen, zeker op een mooie zomeravond en wat bier erbij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Hier verbaas ik me ook soms over. Waarom zou je nu al burgerlijk leven als het ook vanaf je 40e een keer kan. Of nog later. Of nooit... je bent veel korter jong dan dat je 'oud' bent (als je het goed doet). Dus ik denk ook: je bent nu nog jong. Geniet ervan, maak er gebruik zijn. Burgerlijk zijn kan nog lang genoeg.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wil 'm inkoppen, maar ik doe het niet. Must resist
Sterkte man, wat er ook precies is.
OT: Hertentamen nummer 1 goed gemaakt. Nummer 2 wordt morgen een big fat fail
Zo gaat het al een aantal weken, dus ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Echt? Af en toe een dagje vind ik best lekker hoor. Moet je niet dagelijks doen nee, maar soms kan het heel fijn zijn.
OT: blij dat ik mijn mondelinge toets gehaald heb. Ik had daarvoor gesport en dat viel een beetje slecht. Voelde me niet heel geweldig dus ik zag het al gebeuren dat ik die toets dan niet zou halen. Maar gelukt. Verder voel ik me nog steeds erg moe van dat sporten en heb ik zin in komende zaterdag (naar openlucht opera)
True, so true. Haat aan mensen die te druk zijn met loonslaven en de mooie dingen vergeten. Je kan nog tot je 75e loonslaven zeg, doe leuke dingen zolang je kunt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen z'n gevoelens zijn belangrijk.quote:
Post hier in HVJJN meer dan me (uiteindelijk vast weer) lief is (en dat zegt dan ook weer iets over me, terwijl het niks oplost). En ja, weer een post op deze manierquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Iedereen z'n gevoelens zijn belangrijk.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Post hier in HVJJN meer dan me (uiteindelijk vast weer) lief is (en dat zegt dan ook weer iets over me, terwijl het niks oplost). En ja, weer een post op deze manier
Je schrijft het van je af, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Post hier in HVJJN meer dan me (uiteindelijk vast weer) lief is (en dat zegt dan ook weer iets over me, terwijl het niks oplost). En ja, weer een post op deze manier
Hoezo dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Precies, maar sowieso zal het met het brakheidsgehalte wel meevallen zolang je jezelf niet helemaal vol gooit met alcohol en een uurtje of 4/5 slaapt. Hoewel, ze zijn natuurlijk niks meer gewend...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik snap heus wel als mensen moeten werken. Maar ik organiseer een BBQ om eens gezellig te doen met ze. Daarna een kampvuur maken in een grote vuurkorf. Zoiets is gewoon gaaf om te doen, zeker op een mooie zomeravond en wat bier erbij.
Ik vraag me dan af waarom je dan niet één keer gewoon laat naar bed kunt gaan. Dan ben je maar een dagje brak op je werk, maar je hebt wel een awesome avond gehad met je vrienden. Kennelijk gaat die burgerlijkheid vóór een gezellige avond
Hou op ik vreet mezelf op hier door de houding die ze hebben. Ik heb ook al helemaal geen zin meer om die hele klote BBQ te regelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:33 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Precies, maar sowieso zal het met het brakheidsgehalte wel meevallen zolang je jezelf niet helemaal vol gooit met alcohol en een uurtje of 4/5 slaapt. Hoewel, ze zijn natuurlijk niks meer gewend...
shit man.. sterkte.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef HosselKoning het volgende:
Mijn late night snack is op de grond gevallen. GodverDOMME.
Doe dan een BBQ met de mensen die het wél leuk vinden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hou op ik vreet mezelf op hier door de houding die ze hebben. Ik heb ook al helemaal geen zin meer om die hele klote BBQ te regelen.
Haha, beetje ver niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wil jij een nieuw vriendje zijn? Dan gaan we binnenkort BBQ'en
Ik zou een abo op de Donald Duck overwegen.quote:
Wat de rest ook zegt: het is een prima plek om toch even te luchten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Geen mensen om uit te kiezenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Moeten kiezen tussen 2 mensen is kut
Kom maar halen of vanmiddag,quote:
jammerquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm dat is een beetje ver. Jammer
Dan ga ik even tot rust komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik zou een abo op de Donald Duck overwegen.
Was ist loss?
[..]
Wat de rest ook zegt: het is een prima plek om toch even te luchten.
OT: ik ben een beetje pissig op mijn onderrug: het kloteding moet gewoon alle kanten die ik wil op kunnen buigen zonder zo'n pijn te doen
Hee, komt wel goed, schatje *schuift glaasje roosvice naar je toe*quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Godverredomme Voel ik me alweer belabberd. Smerige verkoudheid! Vreselijke nacht achter de rug. Ben kapot. Heb vandaag wel een dienstje van het uitzendbureau, maar heb nog drie uur om mij daar lichamelijk op voor te bereiden. Bah!
En vanavond moet ik nog iemands haar doen. Daarna mag ik inzakken...... Morgen vrij. Hopelijk voel ik me zaterdag dan weer wat beter voor mijn vrijwilligerswerk.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je schrijft het van je af, niks mis mee.
OT: onverschillig.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Niemand kent je hier (denk ik?), en van je afschrijven kan soms ook goed werken hoor.
Beter dan er zelf mee blijven zitten.
Misschien niks mis mee, maar ik word een beetje moe van mezelf als ik iets van 5 (of meer)-ogen-berichten-per dag zie (die van mezelf dus) terwijl ik naar beneden scroll. Zeker als het van up naar down gaat en weer terug op 1 dag terwijl dat niet in die mate bij me past, maar bij de huidige situatie...Dat is dan weer niet fijn en confronterend Wil gewoon de -versie zijn die ik meestal was , maar goed, zo wil ik wel meer .quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat de rest ook zegt: het is een prima plek om toch even te luchten.
Ja oké dan kan ik het wel begrijpen. Dacht dat je meer zoiets had van dat je de topiclezers er niet mee wilde lastigvallen ofzo, en dat moet je niet denken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien niks mis mee, maar ik word een beetje moe van mezelf als ik iets van 5 (of meer)-ogen-berichten-per dag zie (die van mezelf dus) terwijl ik naar beneden scroll. Zeker als het van up naar down gaat en weer terug op 1 dag terwijl dat niet in die mate bij me past, maar bij de huidige situatie...Dat is dan weer niet fijn en confronterend Wil gewoon de -versie zijn die ik meestal was , maar goed, zo wil ik wel meer .
Bovendien alles komt en alles gaat, ook de vervelende momenten of dagen en het is gewoon handiger als ik dat gewoon nog vaker bedenk, voordat ik weer eens perse wil delen . Ofzo. Zoiets. Dus
Ben iets te vaak verkouden, wordt er gewoon een beetje chagerijnig van. Dan doe je gezond, maar de weerstand wilt niet echt meewerken!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hee, komt wel goed, schatje *schuift glaasje roosvice naar je toe*
Misschien was je anders nog wel zieker geweest.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Dan doe je gezond, maar de weerstand wilt niet echt meewerken!
Ja het kan altijd kutter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Misschien was je anders nog wel zieker geweest.
Positief blijven he.
ja zoietsquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja het kan altijd kutter.
of was dat je insteek niet?
En dat in 178 dagen, dat is 30x buikpijn per dag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Buikpijn. Voor de 5000e keer dit jaar.
Harde zijn ook niet alles...quote:
Nee, maar volgens mij stinken die wel minderquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Harde zijn ook niet alles...
!
Er is geen lichamelijke oorzaak gevonden. Waarschijnlijk door de stress ...quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En dat in 178 dagen, dat is 30x buikpijn per dag.
Maar hoezo zo vaak buikpijn dan?
Leuk is anders, absoluut. Maar hey, don't let it ruin your dayquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:13 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben iets te vaak verkouden, wordt er gewoon een beetje chagerijnig van. Dan doe je gezond, maar de weerstand wilt niet echt meewerken!
Okay, chill........quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er is geen lichamelijke oorzaak gevonden. Waarschijnlijk door de stress ...
Pijnstillers werken niet. Waarschijnlijk omdat het niet lichamelijk is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Okay, chill........
Sterkte ermee dan.
Heb je wel pijnstillers ofzo of valt er echt gewoon niks tegen te doen?
Whahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Poeh, eerst ontzettend brak. Misselijk. Kutkater Niks gewend hiero Daarna toch maar even gaan liggen, wat geslapen en voel me nu een stuk beter
zeg dat maar niet, voor je het weet wordt het nog ergerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Ensemble het volgende:
Kwaad, teleurgesteld, stress, ziek, angst.
Kan niet erger worden dan dit.
Gratz!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
EPISCH
Ik ga promoveren interview gisteren was een succes en ze hebbem me zojuist een volledig gesponsorde PhDplek aangeboden start 1 oktober
Thanks! En Paracetamol?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gratz!
OT: voel me wel oké, alleen jammer van de hoofdpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |