Gewoon lekker niet doen en een jaar over doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Geïrriteerd, moet een of ander ckv opdracht maken of ik ga niet over
Nee fuck jullie allemaal, het is vakantie
Ik ben al bezigquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon lekker niet doen en een jaar over doen.
Dat zal ze leren!
Oh wacht....
Ik wil 'm inkoppen, maar ik doe het niet. Must resistquote:
Echt? Af en toe een dagje vind ik best lekker hoor. Moet je niet dagelijks doen nee, maar soms kan het heel fijn zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gastik zou echt depressief worden van een hele dag in bed liggen.
Morgen natuurlijk!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:10 schreef formerjellybean het volgende:
Twijfel of ik hem nu alvast moet nu moet feliciteren (met kaartje online) of morgen . Hij is namelijk morgen jarig . First world problems
Zoek nieuwe vrienden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, omdat die kut vriendengroep van me veel te burgerlijk wordtKan nog geen avondje een BBQ plannen, omdat de helft bij voorbaat al zegt het niet laat te maken vanwege werk en andere verplichtingen.
Leef verdomme eens, je bent 20-25 en gedraagt je als een wijf van 50. Leuk, iets met je vrienden organiseren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |